Citat:
Är medveten om att de prostituerade givetvis gör det för pengarna. Så dum är jag inte. Antar att intimitet betyder olika i vår värld, men för mig spelar känslor inga roll längre. Jag tror inte på riktiga ömsesidiga känslor mellan en man och en kvinna eftersom jag inte vet hur den känslan är. Jag kommer testa på det här lite intensivt till en början och förhoppningsvis känna mig mätt och sluta ta sex på stort allvar. I värsta fall utvecklar jag ett beroende, men jag är självsäker på att jag ska kunna behärska mig så det inte går överstyr. Intimitet för mig i nuläget handlar om att känna fysisk beröring. Jag vill veta hur det är att sätta på en eller flera 10or innan jag lämnar jordelivet.Och vad har, eller hade, du för skäl vara bitter?
Och vilket skäl tror du de kvinnor som du nu tänker utnyttja till att lura dig själv att du får ”intimitet”, har, eller kommer få över män som du?
Ingen har nån rätt till vare sig sex eller ”intimitet” från andra. Det är ingen rättighet utan en gåva man får av andra.
Däremot har alla rätt kräva respekten att inte utnyttjas sexuellt.
Och vilket skäl tror du de kvinnor som du nu tänker utnyttja till att lura dig själv att du får ”intimitet”, har, eller kommer få över män som du?
Ingen har nån rätt till vare sig sex eller ”intimitet” från andra. Det är ingen rättighet utan en gåva man får av andra.
Däremot har alla rätt kräva respekten att inte utnyttjas sexuellt.
Jag håller inte med din beskrivning om att jag skulle utnyttja någon. Jag är medveten om att de flesta som säljer gör det av destruktiva anledningar. Samtidigt behöver inte självdestruktivitet per automatik innebära att kvinnan gör det emot hennes vilja. I vissa eller många fall föreligger det människohandel. Därför tänker jag undvika uppenbara kopplerifall, t.ex. rumänska eller öststatsbrudar på lukrativa adresser i storstäder. Troligen blir det någon svensk tjej där tjejen är självständig och oberoende. Jag tvingar inte någon att sälja sina tjänster till mig direkt.
Jag tror inte längre på det här ständiga tjatet som kastas mot oss incels att "sex är ingen rättighet". Visst, hade det inte funnits prostituerade överhuvudtaget så hade jag accepterat mitt öde och levt med det. Och visst, ingen kvinna ska tvingas till saker och ting eller utnyttjas. Sexköp av barn ska straffas hårt bland annat. Väldigt lätt för kvinnor att använda den devisen eftersom ni kan få knulla när som helst.