Citat:
Ursprungligen postat av
Djupfrys
Ok, jag köper det, jag är en gubbstrutt, och jag gick väl lite väl hårt åt Disciplina vid något tillfälle. Inget jag är stolt över, men hon är ju inte direkt len i käften hon heller. Och jag tror nog hon undanber sig krokodiltårar ifrån dig.
Men, seriöst hur vill du ha det framöver? Är det OK att vi har olika åsikter, att jag och min fru har andra preferenser än dig om hur vi tillbringar vår korta tid på jorden på lyckligaste vis eller du fortsatt helt besatt av att forma dina medmänniskor efter din egen måttstock?
Det är, och har alltid varit ok för mig att du och andra har andra åsikter, det är inte jag som sitter här och tycker att andra ska förbjudas, förtryckas, hatas, utnyttjas eller hotas....eller hur?
Att du har enorma problem med att debattera med mig, eller att jag inte lägger mig platt för åsikter jag tycker är felaktiga eller trams eller idioti, får ju vara ditt problem.
Lösningen på det problemet Djupis, är att du slutar debattera med just mig och väljer andra som lägger sig platta, eller snällt stryker ditt ego medhårs.
Not me.