2021-01-21, 14:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av makeam
Jag gillar män däremot inte män som hatar kvinnor, sexister och förbrytare eller respektlösa män.

Det var åtminstone inte alls uppskattat att vara ung och utsatt för mäns oönskade närmanden osv. Utöver det kan du drömma om att sex inte betyder något. Majoriteten av kvinnor jag känt som stadgade sig använde sex och det skulle jag också ha kunnat problemet är och var att jag inte vill ha en man som inte gör mig lycklig och det dagligen. Jag har sex när jag känner för att dela intimiteten, inte för att en värdelös man utan hjärna ska göra mig "äran" att dela min tillvaro. Jag lovar dig att sexlivet aldrig kan jämföras mot när man har en fantastisk partner mot sådana som dig, män som bara kan leverera dålig attityd och inte prestera något som leder till goda beslut.

Låter vettigt. Levde stort sett hela mitt liv som singel, hade mitt 'rusch' upp mot 40 strecket. Nu i en relation med en yngre man. Jag vet att det kommer ta slut en dag, för att jag mår bättre som singel. Skönt att inte längre vara slav av sin kropp / hormoner. Är kring 50.
Citera
2021-01-21, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Funderat på att gå full-lesbian?

Kvinnor är inte visuellt attraherade, kvinnor attraheras av en mans status, hypergami. Män är visuellt styrda i sin attraktion av kvinnor. Det är ren vetenskap. En 45-rig kvinna är död sexuellt kontra en 25-årig kvinna, hennes sexuella funktion är ruttnad.

Jodå, finns gott om kvinnor som är visuellt attraherade och vill ha "snygga män". Och unga kvinnor som blir visuellt attraherade av män brukar i regel bli visuellt attraherade av unga och snygga män. Detta är min erfarenhet och jag känner/har känt ganska många kvinnor. Dessa kvinnor bryr sig i regel inte om statusen på mannen, utan blir sugna på honom utifrån hans yttre attribut. Men de vill i regel inte ha någon man som är 35+ om de själva är 18-25 år.

SÅ unga män som vill ha en ung attraktiv kvinna ska inte vänta till de blir över 40, utan ut på jakt medans ni är unga, män. ni vill väl ändå inte ha en fru som tar er för er plånbok? Utan en fru som tar er för att hon är kåt på er och kär i er?
Citera
2021-01-21, 17:40
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Det är skönt att ligga, men det kanske är skönt att intala sig att kvinnor över 35 egentligen inte njuter av sex för att slippa prestera
Jag ser med glädje emot det faktum att många av dem slipper prestera i ytterligare 50 år efter det.

De kan tacka feminismen och övriga vänsterblivna för att de krossade kärnfamiljen.

Vart är gräset nu när vi är på andra sidan?
Och vart tog alla fina och bra män vägen?
Citera
2021-01-21, 20:54
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Jag ser med glädje emot det faktum att många av dem slipper prestera i ytterligare 50 år efter det.

De kan tacka feminismen och övriga vänsterblivna för att de krossade kärnfamiljen.

Jag har en bra och fin man så kan inte relatera
Citera
2021-01-21, 21:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker

Äh, du är alltid så jävla dramatisk.
"Vart är gräset nu när vi är på andra sidan?"
Folk kullar på där ute i stugorna än idag, oavsett ålder och kön.

https://www.netdoktor.se/sex-relationer/sex-lust/artiklar/svenskarnas-sexuella-vanor/
Senast redigerad av enhalvboj 2021-01-21 kl. 21:31.
Citera
2021-01-22, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Jag har aldrig varit ute efter kvinnor. Du kanske blandat ihop dem med manshatande radikalfeministiska batikhäxor, som om de får fortsätta, kommer rasera det lilla förtroende vi kan ha för "vår gemensamma berättelse/lägereld", som Ashkan Fardoust brukar prata om.

Har vi inte en gemensam berättelse som förenar oss kommer vi utan tvekan att komma allt längre ifrån varann.

Det finns inga andra alternativ här.
Det var ditt märkliga vis att hävda Flashback som ditt forum.
Citera
2021-01-22, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
poor skadade män vill ha kvinnor som är "erfarna" dvs suger kuk tills de kräks, ta den i tvåan, svälja etc

Mer normala män kan uppskatta en ren tjej som ingen varit med innan!!
Nej varken de ena eller andra är "normala" män.

Mark själv hur du först säger kvinnor och byter din orörda till att benämnas som tjej

Normala män är respektfulla utan att sexualisera kvinnor som produkter som används eller är oanvända.
Citera
2021-01-22, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Seriöst? Var har jag skrivit något anekdotiskt? Har du gått en feministisk 'tankeläsning över internet' kurs på Södertörn månne?

Först så projicerar du på mig anektodisk bevisföring som motsats till sanning sedan direkt i nästa mening så kommer du med exakt det du projicerar på mig!??!

..kärringar.

..mållös.
Nej du använder generaliseringar för att dölja dina projiceringar medan jag absolut vågar att använda mig själv som exempel mot skeva föreställningar män har och försöker sprida. Sitt ner i båten och dra upp hakan.
Citera
2021-01-22, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Ja du. Kanske det är att män inte längre ställer upp på att berätta historier och lögner för att underhålla ditt fantasiego längre. Vi män är nöjda med bra fysisk aktivitet i sängen (höftrörelser) men kan kanske ställa upp på kvinnors behov på mental stimulans om vi anser det värt det. Om du är gammal och sleten och fysiskt oattraktiv så gör ju knappast ett stillaliggande och krav på mentala hittepå saken bättre.

Min hjärna, mitt val!
Jag vet vad män säger om kvinnor och hur det klagas. Jag har aldrig sagt att jag bedöms som si eller så. Män ljuger jämt och till skillnad på dem kan jag åtminstone bevisa att mitt ego tål utmaningar och kan prestera därefter. Däremot är jag inte särskilt attraherad av någon klåpare, nej. Men vi kvinnor har alltid stått ut. Jag lever däremot som singel istället för att skapa en framtid med någon som jag upplever inte är på nivån alla kvinnor kan förvänta sig. Betyder inte att det inte finns desperata kvinnor som väljer att stå ut och skapa framtiden med någon andra ratar som framtidsmsterial. I slutet är vi alla inte mer än människor och håller väl ihop som människor gör utan så mycket kravlistor.
Citera
2021-01-22, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Låter vettigt. Levde stort sett hela mitt liv som singel, hade mitt 'rusch' upp mot 40 strecket. Nu i en relation med en yngre man. Jag vet att det kommer ta slut en dag, för att jag mår bättre som singel. Skönt att inte längre vara slav av sin kropp / hormoner. Är kring 50.
Ja jag har väl haft en relation med en yngre som jag distanserat mig ifrån eftersom jag förtjänar bättre och hellre är singel tills jag möter någon bättre och trevligare. Givetvis pushar jag honom till att skapa en bra framtid för sig och om han blir vuxen kommer det gynnar honom om han möter en partner som är perfekt för honom. Jag har aldrig varit slav av kroppen utan förnuftigt valt bort som valt män enbart för barnfrågan. Ironiskt att jag blev barnlös

Jag lever ett bra liv och självklart skulle det bli en otrolig tillgång för min lycka i livet att hitta mannen i mitt liv men jag letar inte och har aldrig gjort mer än att jag räknar fel män gör för att kasseras från positionen av att kunna bli den där jag satsar på.

Drömmer varje natt att min före detta håller låda och drar sitt envisa struntprat av att klandra mig och blåneka till allt vad jag säger varpå jag bara säger att det räcker och går iväg utan att känna något alls. Jag får helt enkelt nog en gång för alla och bryter kontaktek för allt och är alltid så otroligt trött på honom bara han börjar prata. I verkligheten har vi en hyfsat varm relation men jag antar att det betyder att jag är redo för att träffa någon annan nu. Saken är att det kvittar.

Det svåraste är väl att bara radera nummer och sådant. Är man gammal när man börjar dejta av bekvämlighet?
Citera
2021-01-22, 22:00
Bannlyst
Har under stora delar av min ungdom varit bitter i egenskap av att vara en incel. Rent tekniskt är jag fortfarande en incel men tidigare var jag aktiv i incel-forum och MGTOW. Jag är inaktiv nu och lagt ner teorisnacket om att kvinnor bara går efter snygga alfamän osv då jag inte känner att det ger mervärde att bara sitta och gnälla. Tack och lov har jag kommit till en punkt där jag äntligen insett att vanliga kvinnor sannolikt inte gör ens liv bättre. Att dagens kvinnor inte har något att bidra med mer än huvudvärk. Därav har desperationen minskat avsevärt. Det är inte längre kompatibelt att gifta sig, bilda familj och ta stort ansvar i ett samhälle som håller på att bli dekadent i omoral och kriminalitet på grund av globalisering, feminism och liberalism.

Därför har jag en tid nu planerat att bli en torsk. Mina åsikter kan sammanfattas med det som sägs i klippet nedan. Kommer istället få mina sexuella behov tillfredsställda av prostituerade med start någon gång under sommaren. Är i yngre 20 årsåldern och har insett att det är bättre att jag åtminstone får känna lite intimitet än att bara sitta och sura i sin källare. Med detta beslut har jag erövrat den sexuella makten från kvinnorna. Inget mer tinder, dyra nattklubbsbesök, meningslöst raggande. Jag räds inte böter, sexköp på belastningsregister eller ens fängelse för den delen. Risken är extremt liten att åka dit så länge man väljer rätt tjej. Pengar är inga problem då jag är högutbildad och jobbar som vanligt. Ingen flickvän (även om jag aldrig skulle kunna få en), ingen familj innebär mer pengar i plånboken och frihet för min del.

https://www.youtube.com/watch?v=7hXJ4DlIo-U&t
Senast redigerad av tunnelgatan 2021-01-22 kl. 22:02.
Citera
2021-01-22, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tunnelgatan
Har under stora delar av min ungdom varit bitter i egenskap av att vara en incel. Rent tekniskt är jag fortfarande en incel men tidigare var jag aktiv i incel-forum och MGTOW. Jag är inaktiv nu och lagt ner teorisnacket om att kvinnor bara går efter snygga alfamän osv då jag inte känner att det ger mervärde att bara sitta och gnälla. Tack och lov har jag kommit till en punkt där jag äntligen insett att vanliga kvinnor sannolikt inte gör ens liv bättre. Att dagens kvinnor inte har något att bidra med mer än huvudvärk. Därav har desperationen minskat avsevärt. Det är inte längre kompatibelt att gifta sig, bilda familj och ta stort ansvar i ett samhälle som håller på att bli dekadent i omoral och kriminalitet på grund av globalisering, feminism och liberalism.

Därför har jag en tid nu planerat att bli en torsk. Mina åsikter kan sammanfattas med det som sägs i klippet nedan. Kommer istället få mina sexuella behov tillfredsställda av prostituerade med start någon gång under sommaren. Är i yngre 20 årsåldern och har insett att det är bättre att jag åtminstone får känna lite intimitet än att bara sitta och sura i sin källare. Med detta beslut har jag erövrat den sexuella makten från kvinnorna. Inget mer tinder, dyra nattklubbsbesök, meningslöst raggande. Jag räds inte böter, sexköp på belastningsregister eller ens fängelse för den delen. Risken är extremt liten att åka dit så länge man väljer rätt tjej. Pengar är inga problem då jag är högutbildad och jobbar som vanligt. Ingen flickvän (även om jag aldrig skulle kunna få en), ingen familj innebär mer pengar i plånboken och frihet för min del.

https://www.youtube.com/watch?v=7hXJ4DlIo-U&t
Och vad har, eller hade, du för skäl vara bitter?
Och vilket skäl tror du de kvinnor som du nu tänker utnyttja till att lura dig själv att du får ”intimitet”, har, eller kommer få över män som du?

Ingen har nån rätt till vare sig sex eller ”intimitet” från andra. Det är ingen rättighet utan en gåva man får av andra.

Däremot har alla rätt kräva respekten att inte utnyttjas sexuellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in