Citat:
Ursprungligen postat av
Herakleios
Du tror SE skulle kunnat knipa?
Du tror även att SE avslöjat det för några?
Du är den största SE-fanatikern jag stött på.
Det finns inget som kan få dig att ändra ståndpunkt.
Vad trodde du om CP?
Nej det är ju det jag menar han pratade om det hela tiden.
Han kunde inte hålla tyst.
Jag förstår inte hur ni menar att han knep han tog ju alla chanser att påpeka att han var först på plats hur skottet mot LP kändes eller i intervjuer berätta teorier om hur mordet gick till som inga andra har.
Lustigt nog stämmer denna teori sannolikt med hur mordet gick till om just han var GM.
Jag har en stark känsla av att vi vad det lider kommer att få veta att det faktiskt finns eller har funnits personer som känner till eller känt till vilken roll SE faktiskt hade i mordet.
Jag har skrivit flera gånger att OM mot förmodan någon lyckas bevisa SEs oskuld så lovar jag att vara först att gratulera och lyfta på hatten och erkänna att jag haft fel och inte har en aning om vem mördaren är.
Jag tänker logiskt lägger ihop saker läser förhör och andra dokument och har på det viset kommit fram till att SE är den i särklass mest sannolika GM som finns.
Jag har också funderat en del på konspirationer och att mordet skulle vara professionellt utfört.
Men mycket lite talar ju för det bla. valet av vapen och valet av mordplats.
Fakta kan få mig att ändra ståndpunkt men inget finns vad jag funnit som motsäger SE som GM.
Däremot ett oändligt nästintill antal indicier,
OM SE är oskyldig så måste det existera enormt mycket slump för att förklara allt detta.
Så mycket slump som knappt kan existera.Så via sannolik .logik och sunt förnuft landar jag mycket tryggt i att SE med stor sannolikhet är GM.