Citat:
Jag är inte upprörd över uppgången.
Jag ifrågasätter om bolagsvärdet är motiverat i förhållande till tidig studiefas.
Därmed kan jag oxå ifrågasätta på samma sätt ert maniska behov av att med ”ikke” inlägg förneka att bolagets aktie handlas i fel prissegment.
Nej det snackar jag inte om. Utan jag snackar om verkliga faktorer som berättigar till en kursrusning i OPTI och AAA när marknaden får klart för sig vad sammanslagningen kommer ge för synergieffekter. Fortsatt få som har läst in sig.
Varför blandar du in avundsjuka ? Förstår inte alls argumentet. Jag har lagt en hel del inlägg om NAS oxå.
Vill minnas att mina inlägg till dig renderade i ett tack tillbaks att jag räddat dig från en förtida säljorder i STABL, där kommer teckningsrätten inom kort vara 100 – 150% mer värd än lösen på 6 SEK är.
Håll till godo och kom tillbaks om en månad hur det gick med ditt köp inom kort i Synact.
Edit
För ögonblicket hålls kursen uppe med småorders så man blir knäsvag.
39 811
Jag ifrågasätter om bolagsvärdet är motiverat i förhållande till tidig studiefas.
Därmed kan jag oxå ifrågasätta på samma sätt ert maniska behov av att med ”ikke” inlägg förneka att bolagets aktie handlas i fel prissegment.
Nej det snackar jag inte om. Utan jag snackar om verkliga faktorer som berättigar till en kursrusning i OPTI och AAA när marknaden får klart för sig vad sammanslagningen kommer ge för synergieffekter. Fortsatt få som har läst in sig.
Varför blandar du in avundsjuka ? Förstår inte alls argumentet. Jag har lagt en hel del inlägg om NAS oxå.
Vill minnas att mina inlägg till dig renderade i ett tack tillbaks att jag räddat dig från en förtida säljorder i STABL, där kommer teckningsrätten inom kort vara 100 – 150% mer värd än lösen på 6 SEK är.
Håll till godo och kom tillbaks om en månad hur det gick med ditt köp inom kort i Synact.
Edit
För ögonblicket hålls kursen uppe med småorders så man blir knäsvag.
39 811
Man kan hålla en vettig diskussion utan att skriva liknande:
” Sorry Boys
Verkligheten börjar komma ikapp.
Kan bli en riktig lavin, litar du på att de andra inte säljer ??
Först -5%
Sedan plötsligt -10
Lavinen är igång och stoppar inte för hus eller skog i vägen, den är dödlig i sin framfart”
Hur bidrar detta till något? Låter mer som att du bara vill har rätt för sakens skull till varje pris.
Opti är till synes lika pumpad om man ska utgå ifrån hur du tänker. Går minus, omsätter knappt något och är värderade till 800msek. Väldigt mycket för ett bolag som knappt omsätter. Detta trots nytt avtal som ska omsätta 10-30 msek (ganska stort %-mässigt spann mellan estimaten). För att inte nämna den stora uppgången som skett på kort tid tack vare att den uppmärksammats på sociala medier.
Sedan att Synact handlas i fel prissegment är din åsikt. Något som dock varken marknaden eller analytiker håller med om. Har sett att du flera gånger i tråden för stayble jämfört med synact, därav min fråga om avundsjuka.