Tog ikväll (för första gången på länge) 1mg Buprenorfin nasalt och fan jag tycker faktiskt genomgående ingen annan opiat/opioid slår Buprenorfin (utan naloxon). Om man dessutom ser till priset, detta rus som håller i sig ~12 timmar kostade mig cirka 20 kronor då jag betalade 200 SEK för en svensk Subutex 8mg Sandoz vilket jag tycker är de bästa på marknaden just nu.
Har en oerhört skön klåda och fick en dopamin kick som heter duga och tog tag i allt möjligt på enbart 1mg. Sen att det är en antagonist och i stort sett omöjlig att få andningsdepression av är ju även det ett stort plus.
Sen tycker jag aldrig faktiskt det gett mig en jobbig avtändning även då jag haft perioder då jag gått på det i nästan ett år i streck, till skillnad från när man klivit av Oxy eller Fentanyl tex. bara efter några veckor är det ju ett rent helvete!
Citat:
Ursprungligen postat av
kalleochchokladfabriken
Har haft en period under hösten där jag rökt en del. Känner att det har hjälpt en del med ångest osv, både under en längre och kortare tidsperiod.
Anledningen till att jag frågar om up är just för att jag är rädd att det ger utslag på thc, även om det är minimala mängder.
Har inte råd att bli av med mettan..
Edit; kan nog ha svarat i helt fel forum, mod får ta bort isf😇
När rökte du senast och hur länge/hur mycket? Är ungefär som att fråga hur långt ett snöre är?
Jag har varit positiv på THC 7 veckor i rad innan det blev negativt (då var jag dock storkonsument länge) samtidigt som jag andra gånger blivit ren på 5 dagar när jag rökt lite över en helg.