Citat:
Ursprungligen postat av
antikristetkukhuve
Har aldrig tagit sub förut men nu kommit över en 8mg. Funderar på att lyxa till det lite på midsommar. Läste att sub ska krossas och snortas och en dos om ca 0,5-1mg är en lämplig nybörjardos. Jag är lite förkyld och täppt i näsan snå sorta är dessvärre inte ett alternativ. Får bli oralt istället, där jag läste att upptagningsförmågan skulle vara sämre. Är det kanske lämpligast att börja med 1mg ändå eller ska man satsa på 2-3mg direkt?
Nej!
Du ska börja med MAX 0,5 mg
Rekommenderar starkt att köpa postafen och ta strax innan.
Första gångerna jag tog sub utan postafen gav mig två mardrömslika dagar av illamående från helvetet. Och då tog jag typ 0,7
Andra gånge. Tog jag kanske 0,5 Max och postafen. Då var det skönt