2021-01-13, 08:44
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
Tycker programmet som sådant är underhållande även om konceptet mycket är att likna vid tidningen "hänt i veckan" och liknande skvallerpress. Publiken ska få snask och skvaller från kändisar. Det ska gottas i känslor och svåra händelser i kändisarnas liv. Sånt går hem i stugorna till folk utan egna roliga liv och nära relationer. Då är det lättare att knyta an till nån kändis som lipar på TV och känna medlidande, än om ens egna ungar just fått rabies och sitter och tuggar fradga fastbundna och instängda i garaget.

Det var en väldigt träffande beskrivning och förbannat roligt formulerat.
Citera
2021-01-13, 17:08
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
En annan klassisk bråksäsong var ju säsongen när Claire Wikholm var med och Morgan Alling för hundraelvte gången grät ut om sin svåra uppväxt i fosterfamilj. Claire attackerade ju då honom och tyckte att han överdrev och mest sa det för att få uppmärksamhet.

Claire är ju sedan dess i stora delar av svenska folket känd som just den satkärring hon var den säsongen.

Det var väl Stefan Sauk som Claire Wikholm bråkade med?
Citera
2021-01-13, 19:32
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bill clayton
Det var väl Stefan Sauk som Claire Wikholm bråkade med?
Det var med Morgan Alling också där största bråket var. Men det var Wikholm som hade problem.
Senast redigerad av Steff83 2021-01-13 kl. 19:38.
Citera
2021-01-15, 06:44
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Det var med Morgan Alling också där största bråket var. Men det var Wikholm som hade problem.
Försökte söka det där på Youtube igår men hittade inget stort bråk. lite irriterade blickar från Alling bara när han blev avbruten och sen små kommentarer vid intervjuerna. Dramat känns överdrivet.
Citera
2021-01-18, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muugabe
De gör ju fan inget annat än äter och blåser upp sitt ego i detta program. En veckas betald semester på ett slott med helpension och alkohol, klart det lockar! Alla ska låta så förstående och intresserade av varandras liv hela tiden, mår illa alltså. Så påklistrat och falskt rakt igenom och så Perrellis hästgarv stup i ett!

Värsta gruppterapin!

Lite kul att Ola har samma jeansskjorta hela tiden.

Inte bara hästgarv tyckte Perelli såg för jäflig ut med sitt stora burriga hår och hårdsminkade orm ögon
Vänta 5-10 år tror hon kommer se ut som en riktig häxa

Håller med om falskheten alla är så mkt ååååh och underbart och yadayada och all maten är såååå underbart god
(Missförstå mej rätt är säker på att Tareq gör jätte god mat verkar ochså va en jävligt schysst och vänlig snubbe men det känns som om dom säjer underbart om vadsomhelst)
Citera
2021-01-18, 05:35
Medlem
Inga kommentarer om lördagens huvudperson Shima? Väldigt märklig figur. Har bara sett några avsitt av Sjölyckan där hon var med. Sen har jag sett henne när Anders Öfvergård var hemma hos henne.
Citera
2021-01-18, 06:57
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppes
Inga kommentarer om lördagens huvudperson Shima? Väldigt märklig figur. Har bara sett några avsitt av Sjölyckan där hon var med. Sen har jag sett henne när Anders Öfvergård var hemma hos henne.

Hon pratar som en fjortis. Jag stängde av efter fem minuter.
Citera
2021-01-19, 11:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Patriarkat
Inte bara hästgarv tyckte Perelli såg för jäflig ut med sitt stora burriga hår och hårdsminkade orm ögon

Håller med om falskheten alla är så mkt ååååh och underbart och yadayada och all maten är såååå underbart god
(Missförstå mej rätt är säker på att Tareq gör jätte god mat verkar ochså va en jävligt schysst och vänlig snubbe men det känns som om dom säjer underbart om vadsomhelst)

Undrar om det inte var en peruk. Hon har ju annars rakt hår. Kan ju knappast vara bra att burra upp det så pass mycket som det var. Annars har hon ju en snygg kropp med tanke på sin ålder.
Citera
2021-01-21, 23:34
Medlem
Avsiktarens avatar
[quote=Patriarkat|74356630]Inte bara hästgarv tyckte Perelli såg för jäflig ut med sitt stora burriga hår och hårdsminkade orm ögon
/QUOTE]

Jag tycker hon är jättesnygg.
Citera
2021-01-23, 13:09
Medlem
farlings avatar
Har nu sett Ernst Billgrens dag, väldigt intressant!
En sak jag reagerade på dock var att att hans styvdotter Andrea inte nämdes?
När man får frågan hur många barn man har är det väl ganska naturligt att även räkna in styv/plastbarn om man varit dess förälder i 30 år?
Citera
2021-01-23, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
När man får frågan hur många barn man har är det väl ganska naturligt att även räkna in styv/plastbarn om man varit dess förälder i 30 år?

Om ag inte minns helt fel så har man inte kunnat se stjärnorna på slottet innan 20.
Citera
2021-01-23, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling

Om jag inte minns helt fel så har man inte kunnat se stjärnorna på slottet innab 20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in