2021-01-17, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ssecajabe
Men vad är det som är så häpnadsväckande o chockande för att någon springer förbi???? De måSte sett mer?

Kan ju vara så att han skrikit eller sprungit flera gånger förbi och att hon tyckte det såg knäppt ut, ville filma och lägga ut på snap, man ser ju klart o tydligt att hon överdriver sitt förvånande med flit för att det ska se kul ut på filmen. Sen ser det ut som att hon säger typ "vad fan är det som händer" och skrattar.
Citera
2021-01-17, 10:12
Medlem
Citat:
Nä verkligen inte. Håller syskon på med sånt när de snart är 18? Känns definitivt inte normalt. Sjukt beteende. Jävligt sjuka ”vänner” som hetsar och hejar på. Undrar vad det blir av dom i vuxen ålder. Känns som det bara kunnat sluta på ett sätt när de beter sig såhär. Nu börjar man ju tänka och fundera på ett helt annat sätt ang hans försvinnande.
Om han skulle vara vid liv kanske han stack för att han inte orkar med detta. Vem fan hade orkat leva i den syskonrelationen? Hade stuckit för längesedan.

du behöver komma ut ur huset )) personligen har jag bråkat med mina bästa polaren och dem har jag än idag. överstyr gick det tror ingen mådde efter det som hände 2020 men att påstå såhär sjuka grejer! särkilt om hans bror läser detta, vad ska han tänka?
Citera
2021-01-17, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svempsson
På vilket sett är det hemsk? Inte ens jag hade försökt att stoppa en pundare som yrar runt mitt i natten.. och framförallt inte släppt in honom i mitt hus.

Och innan alla går loco över att man kallar någon för pundare - ja, tar du droger och har något med de två negerbröderna som säljer tjack i staden.. som nämnts tidigare så har man förmodligen ett litet sug på ”livets goda” - i mina ögon så är man en pundare då.

Sa det tidigare - killen ligger i ån och flyter upp när det blir varmare.

Polisen har ju inlett utredning gällande människorov, antagligen för att de tror att brott begåtts. M kan ju ligga i ån i alla fall men nån har gjort nåt tror jag.
Citera
2021-01-17, 10:28
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Nä verkligen inte. Håller syskon på med sånt när de snart är 18? Känns definitivt inte normalt. Sjukt beteende. Jävligt sjuka ”vänner” som hetsar och hejar på. Undrar vad det blir av dom i vuxen ålder. Känns som det bara kunnat sluta på ett sätt när de beter sig såhär. Nu börjar man ju tänka och fundera på ett helt annat sätt ang hans försvinnande.
Om han skulle vara vid liv kanske han stack för att han inte orkar med detta. Vem fan hade orkat leva i den syskonrelationen? Hade stuckit för längesedan.

Det känns när man tittar på filmen som det är helt styrt av personerna som filmar.

Först är det den ena tvillingen som ligger, sedan den andra?

Nej, det känns inte normalt, visst bråkade jag och mina syskon och till och med slogs, men ytterst ovanligt att någon blödde förutom vid något enstaka tillfälle.

Man kan bli ganska förvirrad av hårda slag mot huvudet också, därav kanske bete sig märkligt?
Citera
2021-01-17, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ashgrytrhtfdfd
Alla sköter sitt o skiter i allt annat!

Jo det är väl så och då vet vi det.
Citera
2021-01-17, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Det känns när man tittar på filmen som det är helt styrt av personerna som filmar.

Först är det den ena tvillingen som ligger, sedan den andra?

Nej, det känns inte normalt, visst bråkade jag och mina syskon och till och med slogs, men ytterst ovanligt att någon blödde förutom vid något enstaka tillfälle.

Man kan bli ganska förvirrad av hårda slag mot huvudet också, därav kanske bete sig märkligt?

filmen är gammal läs i tråden.
Citera
2021-01-17, 10:33
Medlem
f30malmos avatar
Citat:

Och?

Den är enligt tråden inte ens ett år gammal, säger en del om dynamiken både mellan bröderna och deras vänner. Som jag antar var de som filmade.
Senast redigerad av f30malmo 2021-01-17 kl. 10:36.
Citera
2021-01-17, 10:33
Medlem
westrandys avatar
Citat:
du behöver komma ut ur huset )) personligen har jag bråkat med mina bästa polaren och dem har jag än idag. överstyr gick det tror ingen mådde efter det som hände 2020 men att påstå såhär sjuka grejer! särkilt om hans bror läser detta, vad ska han tänka?

att de inte borde hållt på med att slå halvt ihjäl varann så hade jag inte varit misstänkt nu
Citera
2021-01-17, 10:34
Medlem
westrandys avatar
Citat:

men det förhindrar ju inte att en ny match ägt rum / skulle äga rum den kvällen
Citera
2021-01-17, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Och?

Den är enligt tråden inte ens ett år gammal, säger en del om dynamiken både mellan bröderna och deras vänner. Som jag antar var de som filmade.

Det låter som du kopplade det till att han var yr och betedde sig konstigt. vilket han gjorde kvällen han försvann. sa inget om dynamiken lät som du trodde videon togs samma kväll.
Citera
2021-01-17, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westrandy
men det förhindrar ju inte att en ny match ägt rum / skulle äga rum den kvällen

tror att fightclub är mer en film och mindre verklighet för ljungbybo. tyvärr, för mycket inspo från filmer kanske? hör på detta det kan antigen vara full blown fightclub och på liv och död eller så kan vara ett enstaka fall där två bröder slagits mer än va dem borde när alla va onyktra?
Citera
2021-01-17, 10:42
Medlem
Sherrycolas avatar
Detta var helt fruktansvärt att titta på, polisen Måste se den där filmen. Mår illa. Hur kan man stå och filma en sådan grov misshandel? Hur kan man misshandla M sådär? Va fan är det för fel på M's bror och kompisar. Vilka vidriga människor jag önskar dom ingen som helst lycka i livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in