2021-01-17, 00:06
Medlem
CarlXVIGustavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ashgrytrhtfdfd
https://www.mediafire.com/file/bnlww...ideon.MOV/file

den är här. det är det sista som folk vet om mattias.

Var det inte så att ett av husen Mattias ringde på hos på natten, att dottern i familjen hade stått på andra våningen och filmat M på SC?
Är det denna filmen då?

Svagt minne av det.
Citera
2021-01-17, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetniskEnsning
Bra fråga. Efter en noggrannare titt så blev det nog bara något fel på länken i just det inlägget. Det är alltså samma videon som den med killen med vit tröja som springer. Det finns inte två olika "sista videos".

Ok då förstår jag. Tack för att du klargjorde 👍🏻
Citera
2021-01-17, 00:09
Medlem
På filmen som lades ut som den sista på M ser man en tjej som filmar sig själv ståendes vid ett fönster mot gatan och hur hon häpnar/ är chockad, precis innan är kameran riktad mot gatan och man ser en kille i vit tröja kuta förbi. Och hon kommenterat typ”jag säger ju att det händer nåt.”. Jag tänker det stämmer väl bra med det man har vetat om de sista observationerna av M. Det var väl en tjej och hennes pappa i ena huset på smalspåret och de pratade med M, och han sa att han skulle vidare till... om det var Klotvägen. De tyckte kanske allt verkade underligt och så filmade hon honom och fångade honom när han sprang förbi. Alternativt är filmaren den andra adressen där han uppges vara fångad på film.
Senast redigerad av Gottetrotte 2021-01-17 kl. 00:15.
Citera
2021-01-17, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlXVIGustav
Var det inte så att ett av husen Mattias ringde på hos på natten, att dottern i familjen hade stått på andra våningen och filmat M på SC?
Är det denna filmen då?

Svagt minne av det.

Ja det måste det vara. Det gick ju även ut info (av personerna själva i huset, om jag inte missförstått fel) att de aldrig filmade utan att det var husets övervakningskamera som fotat!
Men alltså fanns den en film.
Citera
2021-01-17, 00:10
Medlem
Citat:
Är det denna filmen då?

Svagt minne av det.

Ja det måste det vara. Samma som skickades till youtubern.
Citera
2021-01-17, 00:11
Medlem
CarlXVIGustavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissBlanche
Ja det måste det vara. Samma som skickades till youtubern.

Till Rask?
Citera
2021-01-17, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gottetrotte
På filmen som lades ut som den sista på M ser man först en tjej som filmar sig själv ståendes vid ett fönster mot gatan och hur hon häpnar/ är chockad, sedan vrids kameran och man ser utåt mot gatan och där ser man en kille i vit tröja kuta förbi. Och hon kommenterat typ”vad är det som händer?”. Jag tänker det stämmer väl bra med det man har vetat om de sista observationerna av M. Det var väl en tjej och hennes pappa i ena huset på smalspåret och de pratade med M, och han sa att han skulle vidare till... om det var Klotvägen. De tyckte kanske allt verkade underligt och så filmade hon honom och fångade honom när han sprang förbi. Alternativt är filmaren den andra adressen där han uppges vara fångad på film.

Men vad är det som är så häpnadsväckande o chockande för att någon springer förbi???? De måSte sett mer?
Citera
2021-01-17, 00:12
Medlem
Citat:
Till Rask?

Ja, precis.
Citera
2021-01-17, 00:13
Medlem
Citat:
Till Rask?

Ja
Citera
2021-01-17, 00:13
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssecajabe
Men vad är det som är så häpnadsväckande o chockande för att någon springer förbi???? De måSte sett mer?
Instämmer -- hon säger
"Jag sa ju det något händer"

Vad är det hon sett och hört innan.
Citera
2021-01-17, 00:14
Medlem
I videon där dem slåss låter det som att den ena killen säger ”Dennis”. Antagligen Dennis som filmar?
Citera
2021-01-17, 00:16
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samanso
I videon där dem slåss låter det som att den ena killen säger ”Dennis”. Antagligen Dennis som filmar?
Det är bröderna som slåss - Dennis är väl brodern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in