2021-01-14, 22:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Märkligt att man inte ger Brännström chansen med en så svag backsida.

Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Kommer bli roligt att se Sens den här säsong, hoppas på en bra start. Går ni till slutspel redan nästa säsong eller tar det två? riktigt fina prospects i truppen och fler på tillväxt. Varför skickas Brännström till AHL? vill man att han ska få mer istid eller håller han inte i NHL?

Dorion uttalade sig nyligen om Brännström:
Anledningen är att han varit i karantän samt varit lite skadad så han har knappt fått chansen att vara på isen under training camp. Samtidigt så vill man ge han speltid, därav AHL istället för Taxi. Lägger man honom i Taxisquad och någon skadas så kommer han få spela i NHL utan många träningstillfällen innan. I mina ögon är han redo för NHL och det låter på Dorion som att han känner samma.

Sens lär inte nå slutspel i år eller nästa år men jag är ändå optimistisk för framtiden, Dorion har överraskat mig positivt denna offseason.
Senast redigerad av J-dilla 2021-01-14 kl. 22:45.
Citera
2021-01-14, 22:45
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla
Dorion uttalade sig nyligen om Brännström:
Anledningen är att han varit i karantän samt varit lite skadad så han har knappt fått chansen att vara på isen under training camp. Samtidigt så vill man ge han speltid, därav AHL istället för Taxi. Lägger man honom i Taxisquad och någon skadas så kommer han få spela i NHL utan många träningstillfällen innan. I mina ögon är han redo för NHL och det låter på Dorion som att han känner samma.

Sens lär inte nå slutspel i år eller nästa år men jag är ändå optimistisk för framtiden, Dorion har överraskat mig positivt denna offseason.

Låter logiskt.
Citera
2021-01-14, 23:11
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1X2Helgardera
Nu är den skapad:
(FB) NHL matchtråd 2020-2021

Gå in och ge dina synpunkter om matcherna tack. Ser speciellt fram emot Svanens referat från nattens möte mellan favoritlaget Capitals och Sabres

Okej fast nu krockar ju den med Rangers och sedermera Canes så tyvärr måste jag göra dig besviken. Men hejar givetvis på Sabres och lägger en slant på Dahlin som målgörare.
Citera
2021-01-15, 00:18
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Okej fast nu krockar ju den med Rangers och sedermera Canes så tyvärr måste jag göra dig besviken. Men hejar givetvis på Sabres och lägger en slant på Dahlin som målgörare.

Poäng eller assist är säkrare spel.
Citera
2021-01-15, 10:10
Medlem
Kedoxs avatar
Kane jobbar hårt för pengarna nu. 3 poäng i premiären
Citera
2021-01-15, 10:41
Medlem
Så många matcher i natt att det inte går att säga något om alla. Några iakttagelse från min sida.

1. Canucks förlorade mot Oilers, men noterbart är att Höglander hade nästan 22 min istid. Tredje mest i laget.
2. Dahlin hade 25:25 i istid mot för Buffalo mot Washington, mest av alla utespelare på isen.
3. EK65 hade enorma 32:12 i istid för Sharks, men lyckades vara -2.
Citera
2021-01-15, 12:11
Medlem
Swan65s avatar
Det va en fröjd att se Laine på isen inatt faktiskt. 2+1 och matchens lirare
Citera
2021-01-15, 12:58
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Kane jobbar hårt för pengarna nu. 3 poäng i premiären

Kanske bettar på sig själv?
Citera
2021-01-15, 13:20
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorRuffel
Så många matcher i natt att det inte går att säga något om alla. Några iakttagelse från min sida.

1. Canucks förlorade mot Oilers, men noterbart är att Höglander hade nästan 22 min istid. Tredje mest i laget.
.

Höglander bra o intensiv EP40 osynlig och förstörde sin klubba i avgörande lägen.
Oiler sådär men McDavid o Nugent H var mycket bra, de vinner matchen på egen hand, när de är så bra är laget svårslaget.

Rangers fortsätter att göra fans besvikna....0-

Här har ni ca 8 min av varje match. Publiceras ca 2h efter matchslut varje morgon
https://highlights.hockey
Senast redigerad av perry2 2021-01-15 kl. 13:22.
Citera
2021-01-15, 14:16
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Poäng eller assist är säkrare spel.

Synd att man inte kan betta på istid
Citera
2021-01-15, 14:22
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Synd att man inte kan betta på istid

Det hade nog varit rätt låga odds på sådana bet.
Citera
2021-01-15, 14:23
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Höglander bra o intensiv EP40 osynlig och förstörde sin klubba i avgörande lägen.
Oiler sådär men McDavid o Nugent H var mycket bra, de vinner matchen på egen hand, när de är så bra är laget svårslaget.

Rangers fortsätter att göra fans besvikna....0-

Här har ni ca 8 min av varje match. Publiceras ca 2h efter matchslut varje morgon
https://highlights.hockey

Grymt bra sida! Tack för tipset!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in