2021-01-14, 19:46
  #1
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Matchtråd för NHL. Tacksam för just dina referat!
2021-01-14, 21:45
  #2
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1X2Helgardera
Matchtråd för NHL. Tacksam för just dina referat!
Bra jobbat!

Förutsett att jag inte somnar så kommer jag se Caps match inatt och förhoppningsvis skriva några rader här under/efter matchen!
2021-01-14, 21:52
  #3
Medlem
gato12s avatar
Blir många derbyn den här säsongen...
2021-01-14, 22:42
  #4
Medlem
Kedoxs avatar
Vad kikar ni på inatt?

Hade velat se Vancouver, Sharks & Anaheims matcher men det blir för sent.

Så väljer Washington-Buffalo vid midnatt av nyfikenhet hur båda lag står sig.
2021-01-14, 23:07
  #5
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Bra jobbat!

Förutsett att jag inte somnar så kommer jag se Caps match inatt och förhoppningsvis skriva några rader här under/efter matchen!

Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Vad kikar ni på inatt?

Hade velat se Vancouver, Sharks & Anaheims matcher men det blir för sent.

Så väljer Washington-Buffalo vid midnatt av nyfikenhet hur båda lag står sig.
Hoppas på rapport från dej o Bartman om han inte somnar.
Har sagt upp mitt Viasat men abstinensen börjar komma smygande. Måste nog fixa ett annat sätt att se matcherna så småningom.
2021-01-14, 23:16
  #6
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Vad kikar ni på inatt?

Hade velat se Vancouver, Sharks & Anaheims matcher men det blir för sent.

Så väljer Washington-Buffalo vid midnatt av nyfikenhet hur båda lag står sig.
New york derbyt. Ska bli riktigt kul att se vad de två lagen kan uppnå i år.
2021-01-14, 23:49
  #7
Medlem
Det blir åtminstone att se första perioden mellan caps och sabers.

Jag hoppas Eichel med Hall lyckas ta Sabers till nästa nivå.

Ovechkin är 2 mål från att tangera Cartner all time. Spännande. Det förvånar mig inte om Ovechkin gör 3 mål och går om Cartner.
2021-01-15, 01:11
  #8
Medlem
sebastian_s avatar
Rangers lag känns verkligen fräscht och stiligt.
2021-01-15, 01:27
  #9
Medlem
Bäckström 1-0.

Väntar på kvittering. Men 6-1 i skott till Caps. Ser inte bra ut.

EDIT: Givetvis kvittering direkt jag skriver
__________________
Senast redigerad av syrakk 2021-01-15 kl. 01:32.
2021-01-15, 01:55
  #10
Medlem
Kedoxs avatar
Buffalo - Washington 1-2
Första perioden:
Capitals är verkligen dominanta från första sekund, får snabbt ett mål som Bäckström sätter.
En stund senare får Sabres PP och tilltänkte frälsaren Taylor Hall lever upp och nätar.
Något senare sätter Oshie ett PP-mål för bortalaget.

Ovi för ovanlighetens skull med två assist. Dahlin ser jättevilsen ut.
2021-01-15, 05:02
  #11
Medlem
Bartman777s avatar
Jag somnade visst
Men nu är jag vaken och väntar på andra perioden mellan Wild - Kings.

Skönt förövrigt att Washington vann.
2021-01-15, 23:20
  #12
Avslutad
White och Gally healthy scratches inatt. Verkar som att man satsar på Anisimov och Paul i fjärdekedjan istället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in