2021-01-15, 14:47
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Det hade nog varit rätt låga odds på sådana bet.

Jovars, om man nu inte kunde satsa inom rätt intervall på kanske 10s
Citera
2021-01-15, 15:53
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Grymt bra sida! Tack för tipset!

Ja du får mer ett intryck av matchen, än de highligts på 2 min som bara visar målen.
Citera
2021-01-16, 03:05
Avslutad
Många experter som tippar Kaprizov som vinnare av Calder, inte konstigt med tanke på hans prestation i sin NHL-debut. Funderar på vilka andra kandidater som är tänkbara.
Citera
2021-01-16, 14:30
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla
Många experter som tippar Kaprizov som vinnare av Calder, inte konstigt med tanke på hans prestation i sin NHL-debut. Funderar på vilka andra kandidater som är tänkbara.

Det finns rätt många kandidater. Lafreniere, Cozens, en och annan rysk målvakt, Zegras om han får spela, Romanov, och såklart Kaprizov.

Grattis till vinsten inatt.
Citera
2021-01-16, 18:47
Medlem
Vad fan håller TJ och Wilson på med i detta klipp? Tydligen Warm up ritual!

https://mobile.twitter.com/Capitals/status/1349867107903795201
Citera
2021-01-16, 18:53
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Det finns rätt många kandidater. Lafreniere, Cozens, en och annan rysk målvakt, Zegras om han får spela, Romanov, och såklart Kaprizov.
Höglander...!

Nää, men en svensk vore ju kul, vi har ju nästan dominerat den kategorin de senaste åren
Citera
2021-01-16, 18:53
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Höglander...!

Nää, men en svensk vore ju kul, vi har ju nästan dominerat den kategorin de senaste åren

Hehe, ja, varför inte. Han fick ju en rätt okej start.
Citera
2021-01-16, 19:27
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Utan att gräva efter andra kandidater tvivlar jag på att någon ens kommer i närheten av hans meriter utanför NHL heller. 62 poäng på 57 matcher i KHL senaste säsongen är riktigt svårslaget.

Det är ju däremot en omröstning i slutändan, och jag tror definitivt de kommer gå med en "riktig" rookie om det är någorlunda jämnt.
Senast redigerad av Dirty. 2021-01-16 kl. 19:29.
Citera
2021-01-16, 19:54
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KennethRothman

Verkar vara en grymt bra stämning i Caps att döma av detta och andra klipp.

Ser lovande ut inför fortsättningen.
Citera
2021-01-16, 20:19
Avslutad
Citat:

Grattis till vinsten inatt.

1 av 10 vinster mot Leafs, inatt kommer nr.2

Tankar kring premiärmatchen:
- Hoppas verkligen att Paul fortsätter som han gjorde igår och verkligen slår sig in helt i NHL nu. Han har alltid visat glimpsar av det man såg igår, men faller alltid några matcher in. Därför han spenderat tid i AHL. Igår använde han sin storlek väl, forecheckar, kör fysiskt och skapade även lägen.
- Reilly och Zaitsev imponerar inte, Zaitsev är likadan som förra säsongen med skitpassningar, blir av med Ceci och får in en annan Ceci. Wolanin såg skakig ut defensivt, kanske premiärnerver. Anisimov med en del dåliga passningar och turnovers.
- Chabot såg säker ut defensivt och offensivt. Spelar lugnt och kontrollerat. Med det håret och spelstilen ser jag fan Erkka framför mig. Han har utvecklats fint.
- Tkachuk, satan vad jag får äta upp mina ord Han gör allt.
- Gudbranson, J.Brown och Coburn såg bra ut.

Vill nog se White istället för Anisimov och vill gärna se Zub istället för Zaitsev.

Citat:
Ursprungligen postat av KennethRothman

På tal om pregameritualer finns det inget som slår Martinook(Varning för högt ljud).
Citera
2021-01-16, 20:49
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
1 av 10 vinster mot Leafs, inatt kommer nr.2
I det här forumet är det väl som att slå in öppna dörrar. Men ”Battle of Ontario" är något speciellt. Toronto kommer att komma som retade tigrar inatt, var så säker.

Citat:
På tal om pregameritualer finns det inget som slår Martinook(Varning för högt ljud).

Det roligaste var nästan att se i videon efter hur konfunderade Rangersspelarna blev i omklädningsrummet bredvid
Citera
2021-01-16, 21:02
Medlem
Kedoxs avatar
Hänger med på systemet att de spelar enbart inom egna divisionen.
Men kör de bara back to back möten mot samma lag? T.ex möttes Oilers-Canucks i Vancouver första matchen och i Edmonton andra?
Andra matchen för samtliga lag verkar ju vara mot det de mötte innan.

Så kommer hela säsongen bli dubbelmöte, dubbelmöte, dubbelmöte osv inom vardera division?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in