2021-01-12, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmancolor
"Uppmätt IQ"? Av vem då? Åkesson?

Lol.

Det du skriver kan du gott söka styrka med länkar om du anser det empiriskt fastställt i något avseende.

Vanligtvis tillhandahålls sådana tester inom Psykiatrin. Har inte sett till Åkesson, men kan tänka mig att han skulle göra större nytta där än att stångas med lågbegåvade inom riksdagen.

Nja, jag antar att endast Aftonbladet, Expressen eller liknande är godtagbara källor åt dig, så det blir ju lite svårt då dessa inte direkt står för sanning och objektivitet.
Men öppna ditt sinne så ska du nog se att du genomskådar lögnerna du också - om du vill och törs förstås. Helt valfritt.
Citera
Medlem
Ron Paul verkar ju vara en klok gubbe, skumt det hela.
"det antas att han dragit nya väljargrupper till det republikanska partiet – grupper som kan tänkas komma att försöka styra partiet i en mer klassiskt liberal inriktning."
Citera
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Men man kan ju säga att Trump använder sina fans, advokater, vänner, kollegor som Pence som mänskliga sköldar.

Nej, de använder han som Infanteri.
De är helt sonika Trumps Kanonmat.

Trumps mänskliga sköldar har han inte visat upp för allmänheten ännu, men vi kanske får se dem när det är dags för Trump att försöka fly landet.
Citera
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Vet inte alls vem Ron Paul är. En snabb googling gav vid handen att han varit republikan men blivit "libertarian", vad nu det skall betyda.

Man skall inte dra några höga växlar på att Trumps konton raderats eller stängts av nu, snarare kring att detta inte skedde förr; karln har ju använt främst Twitter som sin kommunikékanal istället för att på gängse vis kommunicera med pressen (vilken i jämförelse med svenska media är mindre förutsägbar, varierad och dekonstruerbar på en närmast individuell basis).
Att gå via pressen på gängse vis fungerar ju inte längre då MSM är styrda av Trumphatande globalister.
Citera
2021-01-12, 00:10
Medlem
severustheemperors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Här mottar Pence ett mynt som belöning för sitt förräderi mot presidenten.

https://www.youtube.com/watch?v=ZIzdt5UY6iU

Att de lyckades fånga det på film.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastodon111
Verkar som om Twitter och Facebook börjat tröttna på att vara ett bollplank för vit makt psykopater men de är ute på väldigt djupt vatten, helt klart. Kommer självklart bli mycket debatt om det här. Inte helt enkelt med gränsdragning.

De kämpar inte mot psykopater. De kämpar för sin överlevnad. Storfinansens inflytande över politiken är hotat och de gör vad de kan för att tysta ner alla som hotar deras hegemoni. Nu måste de till varje pris se till att sanningen om valet inte kommer fram.
Citera
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Du skrev "Trumpens anhängare", inte de som stormade kapitoliet, var av alla inte ens nödvändigtvis var Trumpanhängare.

99% av dem var trumpanhängare. Förnekar du detta så avslutar vi diskussionen här och nu. Citera inte mig.
Citera
2021-01-12, 00:13
Medlem
Eastmancolors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittludret
Vanligtvis tillhandahålls sådana tester inom Psykiatrin. Har inte sett till Åkesson, men kan tänka mig att han skulle göra större nytta där än att stångas med lågbegåvade inom riksdagen.

Nja, jag antar att endast Aftonbladet, Expressen eller liknande är godtagbara källor åt dig, så det blir ju lite svårt då dessa inte direkt står för sanning och objektivitet.
Men öppna ditt sinne så ska du nog se att du genomskådar lögnerna du också - om du vill och törs förstås. Helt valfritt.

Om nu IQ-tester överhuvudtaget är något att stå efter så föreslår jag följande: visa genom dina inlägg att du besitter en högre analytisk förmåga än genomsnittet.

Upptill bevis! Skriv något vettigt!
Citera
2021-01-12, 00:19
Medlem
Citat:
Om nu IQ-tester överhuvudtaget är något att stå efter så föreslår jag följande: visa genom dina inlägg att du besitter en högre analytisk förmåga än genomsnittet.

Upptill bevis! Skriv något vettigt!

Okej du vinner! Kan inte överglänsa din svindlande lingvistik!
Jag lägger mig (bokstavligen talat)
Du fick i alla fall tillfället och äran att citera att skriva en stund med någon högbegåvad här på FB, jag bjuder på det i all ödmjukhet och hoppas du känner dig tillfreds.
Citera
2021-01-12, 00:22
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Det vet du inte... hur det utspelar sig om det nu skulle hända eller hur?

Jo, det vet jag. Känslokall krigföing/krigsbrott/fruktansvärda övertramp på de mänskliga rättigheterna, är mitt favoritämne.

Trumpsters är en sekt som består av människor som normalt är ganska fina gubbar.
Det kommer inte att gå från hus till hus i Washington och kidnappa barn som de sedan binder fast framför sina kulsprutor och på sina pickups från Toyta. It's simply not in their blood.

Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
sen så är det svårt o se en gevärspipa genom ett fönster också...

Tills första skottet brinner av. Därefter är positionen röjd och skyttens chanser minskar stadigt och proportionellt med antalet sekunder som passerar och avstånder till soldaterna han skjuter på.

Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround
Det kan väl tänkas funka med dom som skall till D C, tänkte närmast på uppgiften att saker skulle ske i samtliga stater - NG i många stater som Oklahoma, Alabama mm mm har säkert röstat som befolkningen i övrigt dvs över 70% på Trump

Vi får se. Misslyckas Trumpsters med sin väpnade revolt så kommer det dock att innebära att de Statstjänstemän som bistod dem, förmodligen hamnar i elektriska stolen.

De tar en enorm risk.
Citera
2021-01-12, 00:22
Medlem
Eastmancolors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Att gå via pressen på gängse vis fungerar ju inte längre då MSM är styrda av Trumphatande globalister.

Nej, bara nej. Det finns en påtaglig diskrepans melkan svensk och amerikansk press; i USA besitter somliga krönikörer, reportrar och journalister en sådan omfattning av respekt att de inte belägges med något slags kollektiv munkavel trots att de må vara anställda av en tidskrift eller ett network som eljest tenderar att hemfalla åt enkelsidig rapportering, såsom t ex Chris Wallace på Fox News.

"MSM" - Mainstream Media - är ett typisk Trumpskt koncept för att slippa ställas till svars av besvärliga journalister. Bättre för honom att envägskommunicera via Twitter hellre än att behöva försvara och motivera sina påståenden om ditt och datt inför en kritisk panel.

Bättre sent än aldrig att Twitter och Facebook tagit sina förnuft tillfånga och avstängt karln från vidare försök till uppvigling mot den amerikanska demokratien.
Citera
2021-01-12, 00:23
Medlem
crisscrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av severustheemperor
Om en revolution startade den 6 januari. Så var det inte en
revolution kopplad till trump. Det vi ser nu är absoluta motsatsen.

Ron Paul
@RonPaul
·
4h
With no explanation other than "repeatedly going against our community standards,"
@Facebook
has blocked me from managing my page. Never have we received notice of violating community standards in the past and nowhere is the offending post identified.

Om man börjar gå efter indevider som Ron Paul. Så gör alla bäst i att bli rädda.
Detta är på en nivå ej skådad sedan 20-talet och 30-talet.
Lite lustigt att Ron Paul ska klaga på det. Han brukar ju alltid slåss för att företag ska ha rätt att välja vilka de vill ha som kunder. Det ska staten ej blanda sig i!
Nu när ett företag använder samma filosofi emot honom så är det skandalöst. Lustigt som sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in