2021-01-11, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karju
Du menar: en president som inte gillar att suga judekuk är inte bra?
Vad menar du med det? Det finns ingen president som varit mer underdånig i förhållande till Israel än Trump.
Citera
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karju
Det här handlar inte bara om Trump längre din trångsynta judesugare. Varenda jävel som inte vill suga av Biden blir i detta nu utkastad från alla sociala medier (Facebook, Twitter, Instagram etc) och jag förstår att en korkskalle som du sitter där och runkapploderar för "utvecklingen", men vänta bara tills alla förbannade patrioter i USA tar fram vapnen: då kommer ditt skratt att fastna i halsen, ditt jävla svin.
Verkar inte stämma.
Jag har inte blivit utkastad.
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Det är sant.
Jag känner en amerikan här i Sverige som ska säga upp sitt medborgarskap trots att hon inte har jättemycket pengarcmen tillräckligt nog för att säga upp medborgarskapet.
Anledningen är att det är svårt att starta företag eller öppna ett konto utomlands för att allt måste rapporteras in till IRS.
Så t ex öppnar en amerikan ett konto hos Nordea så måste Nordea lämna över all info till USA.

Det gäller o hålla koll på sina medborgare... jävla diktatur fasoner.
Citera
2021-01-11, 22:14
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Därför amerikanska armén gjort så bra ifrån sig i arabländerna? stadsmiljö är svårt o slåss i... om du nu inte tänkt dig att dessa skulle börja bomba städer i USA?

Det kommer fullkomligt att drälla av marktrupper i Washington den 20'e.
Citera
2021-01-11, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Trumpsters vapenarsenal bleknar i jämförelse med de resurser som Nationalgardet och Militären har.
För Trumpsters att ens försöka, vore som att sända ut ett gäng småknattar med varsitt paket Kinaskott och en ask tändstickor, för att möta ett gäng professionella soldater med granatkastare.

Nu tror jag inte detta kommer att ske, det finns ingen samordning värt namnet bland three-percentarna - oavsett, NG är en typ av org som närmast kan jmf med hemvärnet, visst lite fräckare vapen o resurser men består av släktingar o grannar till Trumpisterna och smäller det är deras lojalitet tveksam
Citera
2021-01-11, 22:17
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Det kommer fullkomligt att drälla av marktrupper i Washington den 20'e.

Jaha hur är det svaret på min fråga?... Det har ju gått jätte bra för dem med marktrupper i arabländerna, så oddsen är inte alls så ensidiga som du ville göra gällande om det nu skulle bli något sådant scenario vilket jag starkt betvivlar.
Citera
2021-01-11, 22:22
Medlem
State Department website mysteriously claims ‘Trump’s term ended’ today
Alex Woodward
Citera
2021-01-11, 22:24
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround
Nu tror jag inte detta kommer att ske, det finns ingen samordning värt namnet bland three-percentarna - oavsett, NG är en typ av org som närmast kan jmf med hemvärnet, visst lite fräckare vapen o resurser men består av släktingar o grannar till Trumpisterna och smäller det är deras lojalitet tveksam

Det pågår redan nu en massiv screening av personal som skall sändas till Washington, för att undvika att Trumplojalister tillåts infiltrera trupperna.
Citera
2021-01-11, 22:25
Medlem
Slints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldFashioned
Den som inte vill följa de regler som Twitter, Facebook, Amazon, mfl satt upp får starta sina egna tjänster. Ingen har rätt att vara på Facebook. Om du tycker att tonen på ditt svar var välmotiverat så kommer du förmodligen att gå samma öde till mötes tid nog.

Väx upp.

Men reglerna är ju olika beroende på vilken användare det är.
Citera
2021-01-11, 22:27
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Jaha hur är det svaret på min fråga?... Det har ju gått jätte bra för dem med marktrupper i arabländerna, så oddsen är inte alls så ensidiga som du ville göra gällande om det nu skulle bli något sådant scenario vilket jag starkt betvivlar.

Marktrupper i arabländerna använder mänskliga sköldar som en del av sin arsenal varpå de ser till att militären måste döda 4-5 civila för varje terrorist de tar.

En taktik som Trumpsters förmodligen aldrig skulle använda.
Citera
2021-01-11, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Men om dom bara var dömda på rykten så hade dom väl ändå blivit frikända efter rättegången? Om dom inte erkände och gjorde en deal med åklagaren förstås...gjorde dom det? Erkände och fick straffrabatt och sedan även benådning av Trump, det var en bra deal.
Faktum kvarstår. Om det är utredningar som är dokumenterat korrupta som du litar mest på förstår jag varför du lägger stor vikt vid den.
Citera
2021-01-11, 22:32
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Marktrupper i arabländerna använder mänskliga sköldar som en del av sin arsenal varpå de ser till att militären måste döda 4-5 civila för varje terrorist de tar.

En taktik som Trumpsters förmodligen aldrig skulle använda.

Det vet du inte... hur det utspelar sig om det nu skulle hända eller hur? sen så är det svårt o se en gevärspipa genom ett fönster också...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in