Citat:
Ok, som vanligt är det 'de andra' som ska fixa till det medans du och andra kvinnor sitter med gamnacke i mobilen och leker SimCity i er bubbla. Vidare, de myndigheter som du hänvisar till lever under en feministisk politik, där myndighetens kvinnliga chefer företrädelsevis tillsätter kvinnliga handledare med 'rätt värdegrund'. Sedan på rasten, på bussen hem och på fritiden så är det gamnacke ner luren och beklaga sig åt 'mannens våld' mot kvinnor samtidigt som beklaga sig åt 'rasismen' hos de som protesterar och lägger fram data från verkligheten.
Allt för att plocka poäng i Systerskapsspelet SimCity-RealLife.
Ni kärringar och er jävla feminism och Systerskapet™ ÄR det som sänker länder och civilisationer i nutid. Kvinnor = Barn, och skall så behandlas. Ni ska absolut inte ha en allmän rösträtt. Prata politik på någon meningsfull abstraktionsnivå med en svensk kvinna är som att skjuta sig själv i huvudet. Jag har inte träffat många kvinnor i mitt 60-åriga liv som visat motsatsen.
Allt för att plocka poäng i Systerskapsspelet SimCity-RealLife.
Ni kärringar och er jävla feminism och Systerskapet™ ÄR det som sänker länder och civilisationer i nutid. Kvinnor = Barn, och skall så behandlas. Ni ska absolut inte ha en allmän rösträtt. Prata politik på någon meningsfull abstraktionsnivå med en svensk kvinna är som att skjuta sig själv i huvudet. Jag har inte träffat många kvinnor i mitt 60-åriga liv som visat motsatsen.
För det först vet du ingenting om min könstillhörighet. Jag kan vara man som du. Jag kan vara kvinna. Jag kanske är en hermafrodit rent av, tvåkönad så det skriker om det, 50/50 rakt av. Skit samma i min könstillhörighet, den hör verkligen inte till debatten.
Jag jobbar. Med "samhällsviktigt arbete". Innan och efter jobbet samt övrig ledig tid tar jag hand om mina barn. Och mitt hushåll. Så när menar du att jag skulle gå ut och ta reda på vilka alla nyanlända är och vad de behöver för för att kunna integreras på ett bra sätt? Och sedan ska jag då alltså göra så att de får rätt verktyg att integreras korrekt? Ska jag ta med mig barnen på detta uppdrag, är det lämpligt tycker du? Eller ska jag ta det på lunchrasten kanske, när jag jobbar? Sluta äta och försöka sköta uppdraget på 30 minuter/dag?
Myndigheter är anställda för att ta hand om detta. Det är deras arbete. De har både tid för uppdraget och betalt för uppdraget. Först funkade inte migrationspolitiken som den skulle (och nej, jag har inte röstat för detta, då jag röstar blankt) och därav fungerar inte migrationspolitiken nu, eftersom det blev/blir för högt tryck.
Jag drar mitt strå till stacken i mitt arbete och genom att ta hand om mina barn. Vad gör du?