Citat:
Ursprungligen postat av Molson Canadian
Ensam? Nej.
Men jag har definitivt hängt med på efterfester på hotellrum. De har bestått av ölspel, skratt och skrålande till fånig musik.
Jag skulle iaf följa med dig på efterfest med ölspel, skratt och skrålande till fånig musik. Du är ju snygg

tyvärr så tänker inte alla som jag. Jag förstår din poäng, du ser inte alla invandrare som "elaka våldtäcksmän", och jag håller med dig helt där. Och alla har rätt att få klä sig hur dom vill och supa sig fulla som alla män gör. Håller också med om det.
Enda problemet är att, om det är fel person, dvs en våldtäcksmän du följer med hem, så kommer (du) ångra det. Det är inte ditt fel på något sätt, men för din egen skull så borde man vara försiktig, och att vara försiktig håller du väll med om? varför ta onödigt höga risker?
Personligen så tycker jag inte de 2 tjejer som tråden handlade om, har gjort något fel, om samhället tycker de 2 tjejerna tog höga risker och hade otur och blev våldtagna av några störda jävlar, så kan man inte skylla på tjejerna? det är väll aldrig en tjejs fel? dock så var tjejerna fulla, och osmarta, men den dagen man kan börja skylla på tjejerna har samhället gått för långt...
Haha lite OT, de som säger ”Hon ber om att bli våldtagen”. Hur kan man be om att bli våldtagen? Om man ber om det, så är det ju inte våldtäckt? Måste vara någon du jävel som kom på det uttalandet