2020-12-26, 12:02
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gudrs
Du tycks ha fastnat i en missuppfattning. Wifog är en svensk firma, inte isrealisk.
Att ta bort de 50 poäng i veckan man tidigare fick gratis utan att säga ett ord om det, för att sedan ha knappt ingen reklam alls och att denna bara är värd 3 poäng... ja det är nog bland det mest judiska jag sett i ett företag.
Citera
2020-12-26, 12:19
Medlem
borguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Att ta bort de 50 poäng i veckan man tidigare fick gratis utan att säga ett ord om det, för att sedan ha knappt ingen reklam alls och att denna bara är värd 3 poäng... ja det är nog bland det mest judiska jag sett i ett företag.

Visst är det dumt, men inget alls med Israel att göra. Wifog är från Sverige, som tidigare påpekats. Du har missförstått.
Citera
2020-12-27, 09:44
Medlem
man får klicka i mera gånger att,man inte är robot än, reklam klick,har deras server kort minne, man ääär ingen robot,,,efter 20 klick,,
Citera
2021-01-09, 21:03
Medlem
salxars avatar
Inte fått en enda reklam på en dryg månad nu. Får bara 1-poängare. Någon annan med samma "tur?"
Citera
2021-01-09, 22:22
Medlem
gudrss avatar
Citat:
Inte fått en enda reklam på en dryg månad nu. Får bara 1-poängare. Någon annan med samma "tur?"

I vår familj har vi inte fått ett enda poäng, med dator, på väldigt länge. Vi testar lite då och då, men aldrig några poäng. Wifog har nog lagt ner.
Citera
2021-01-10, 14:13
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gudrs
I vår familj har vi inte fått ett enda poäng, med dator, på väldigt länge. Vi testar lite då och då, men aldrig några poäng. Wifog har nog lagt ner.

Jag drog in över 400 poäng igår på en enkät så det funkar bra.
Har inte kollat reklam på länge, ger för lite.
Citera
2021-01-10, 14:35
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus

Men hur lyckades du med det? Jag utgick också från att Wifog var helt dött, vad det gäller samla poäng. Vi har tre kort i familjen som vi testar lite då och då, men alltid helt utan poäng.
Citera
2021-01-10, 14:38
Medlem
salxars avatar
Citat:
Själv har jag helt lagt ner att försöka svara på enkäterna. Inte en chans i världen att jag orkar sitta med den skiten när jag ändå möts av antingen "Du passade inte för denna undersökning" eller "Du svarade på enkäten för snabbt så vi tror du är en bot" vad jag än gör.
Citera
2021-01-10, 14:40
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntonS
Men hur lyckades du med det? Jag utgick också från att Wifog var helt dött, vad det gäller samla poäng. Vi har tre kort i familjen som vi testar lite då och då, men alltid helt utan poäng.

Jag svarade som sagt på en enkät, jag hade tur igår och hittade en med 410 poäng.
Idag finns två med 113 poäng och en med 27.
Citera
2021-01-10, 14:44
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Jag svarade som sagt på en enkät, jag hade tur igår och hittade en med 410 poäng.
Idag finns två med 113 poäng och en med 27.

Aha, men enkäter finns väl inte heller längre?
Citera
2021-01-10, 14:50
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntonS
Aha, men enkäter finns väl inte heller längre?
Jag ser några just nu

77 poäng, 14 min
64 poäng, 8 min
64 poäng, 7 min
64 poäng, 8 min
64 poäng, 5 min

Har tänkt ge 5-minutaren ett försök.

Ser du inga enkäter alls? Har du måhända adblock av något slag? T.ex. använder en DNS som blockerar reklam?
Citera
2021-01-10, 16:05
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Jag ser några just nu

77 poäng, 14 min
64 poäng, 8 min
64 poäng, 7 min
64 poäng, 8 min
64 poäng, 5 min

Har tänkt ge 5-minutaren ett försök.

Ser du inga enkäter alls? Har du måhända adblock av något slag? T.ex. använder en DNS som blockerar reklam?

Nej inget sånt alls. Vi ser nåt ibland som kanske skulle kunna vara enkät, men de försvinner när vi laddar om sidan eller klickar på en.

I somras kom det några men de gick ju aldrig att genomföra, dessutom skulle jag inte kalla dem för enkäter, snarare korkad reklam. Dessutom envisades de med att veta vilka varumärken jag skulle köpa. Jag vet ingen som skulle ha råd att köpa ett varumärke. De skulle säkert kosta tiotals miljoner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in