Citat:
Ursprungligen postat av
salxar
Även jag har upplevt att deras enkäter snarare är någon form av reklam. Vad för form av undersökning kickar ut folk när de säger att de inte vill köpa 4 par skor, utan bara 1 par, kanske? Är det inte intressant att veta varför dessa är nöjda med de skor de har?
Den sorgliga sanningen är nog att de som beställer enkäterna mest är intresserade av folk som är hjärntvättade till det moderna konsumtionsmönstret där det är skvatt omöjligt att INTE köpa ny mobiltelefon MINST vartannat (helst varje) år. MINST 60 tums platt-TV när det är dags för ett TV-inköp, som helst ska så snabbt som möjligt efter att någon ny teknik som man inte begriper förkortningen på har lanserats. Kläder och dylikt ska man väl enligt statistik lägga en bit över 1000 kr per månad på om man är en medelsvensson. Bra mycket mer om man är modeintresserad...
Vi som sitter med en gammal Sony Ericsson, tjock-TV och gärna handlar kläder på Myrorna tjänar de inga pengar på...
Själv tror jag faktiskt jag blev utkickad ur en enkät mitt i av den enkla anledningen att min tvättmaskin inte hade en ångfunktion! VÄLDIGT snäva målgrupper på undersökningarna... Tycker det har blivit värre med den saken på senare tid också.
Citat:
Ursprungligen postat av
salxar
Tror slutet är nära för Wifog nu.
Nå, DET har sagts ett ANTAL gånger under de, vad är det, sju?, år som Wifog funnits...

Som brukar påpekas går det ju att använda Wifog som ett vanligt telefonabonnemang / kontantkort. Kanske har de fått ungefär det antal kunder de behöver för att gå runt på det och lägger inget större krut på "gratis"-kunderna?