2021-01-08, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Horrifying video shows Capitol cop getting crushed by Trump supporters
https://nypost.com/2021/01/08/video-shows-capitol-police-cop-getting-crushed-by-protesters/

“We love you. You’re very special.”: Donald Trump says to his supporters

Kan så klart vara farligt att skydda krigshetsarna i USA´s senat. Ska man skydda krigsförbrytare får man vara beredd på ta konsekvenserna. De som sitter där inne är skyldiga till miljoner döda i USA´s krig mot länder som inte velat underkasta sig USA, Israel och globalisternas agenda.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundenskompis
WTF?! Trump-supporter har "gunned down" minst åtta personer in mafafakking Boston!?

Källa?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Tack för att du citerade. Jag klickar aldrig längre på länkar till fisiga tider. Att inte starta krig är dock inte avgörande för huruvida man ska ses som fredsmäklare eller ej. Han har samtidigt släppt bomber som aldrig förr i enlighet med mitt tidigare inlägg.

Ge dig nu och erkänn att du har fel. Din förvridna hatiska bild av Trump stämmer inte överens med verkligheten. Du gör dig bara löjlig när du försöker få det till att han är så mycket värre än vad han egentligen är. Det är väl inte så jävla konstigt att Trump inte startade krig och även drog USA ur krig. America first var hans slogan vilket innebär att man satsar på USA och dess befolkning först och främst istället för att lägga enorma summor på krig utomlands. Men nu har ni frenetiska Trump-hatare fått er vilja igenom och vi kommer med största sannolikhet se den enorma amerikanska krigsindustrin rusta för kommande krig utomlands och pressa Biden till att satsa på krig som kommer kosta otroligt mycket både ekonomiskt och i människoliv. Vi vet också vad detta kommer innebära för Sverige när det gäller massinvandringen. 2015 all over igen..
Citera
2021-01-08, 17:37
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Juden Aaron Mostofsky som stormade senaten var beväpnad med en päls och en skottsäker väst. Kolla in bilden på denna nazistiska Trump supporter i länken

https://www.friatider.se/vit-makt-terrorist-som-stormade-kongressen-ar-son-till-new-york-domare

Hans pappa är alltså en New York domare som bliviti nominerad av Demokraterna till State Supreme court.... LOLOLOL

https://hamodia.com/2019/08/05/judge-steven-mostofsky-nominated-state-supreme-court/
Judge Steven Mostofsky to Be Nominated for State Supreme Court

By Reuvain BorchardtMonday, August 5, 2019 at 9:15 pm | ד' אב תשע"ט
mostofsky
Judge Steven (Shlomo) Mostofsky
BROOKLYN -
Judge Steven (Shlomo) Mostofsky has won the endorsement of the Kings County Democratic Executive Committee for New York State Supreme Court justice, effectively securing the nomination.

In a vote held Monday night at Brooklyn Democratic Party headquarters, Mostofsky received the votes of 30 of the 42 district leaders, securing the endorsement for one of the two judgeship openings in this November’s election.
Citera
2021-01-08, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Ja, medgivande tystnad, indirekt stöd, och hånande mot Trump. De var beredda att ta till varje metod genom att t.ex ge sitt tysta medgivande och indirekta stöd till den vänsterextrema terror-organisationen Antifa och den rasistiska/anti-vita organisationen BLM. Nu är Demokraterna och vänsterliberala medier helt öppna med sitt stöd till dessa samhällsomtörtande organisationer.

Trumps förhållningssätt till media gör det ju helt omöjligt för media att vara neutrala och det har ju varit en väldigt tydlig strategi genom hela hans politiska karriär.

Kan nån förklara vad allt det här jämförandet med BLM ska leda till? Har trumpisterna frikort att storma parlamentet bara för att nån annan rörelses demonstrationer urartat? Låter som 4-åringars argumentation om vem som knuffat vem.
Citera
2021-01-08, 17:41
Medlem
To all of those who have asked, I will not be going to the Inauguration on January 20th.
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1347569870578266115

Ingen kommer ändå att sakna honom!
Citera
2021-01-08, 17:41
Medlem
Kafka_Gods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Juden Aaron Mostofsky som stormade senaten var beväpnad med en päls och en skottsäker väst. Kolla in bilden på denna nazistiska Trump supporter i länken

https://www.friatider.se/vit-makt-terrorist-som-stormade-kongressen-ar-son-till-new-york-domare

Visst, Aaron är en fanatisk Trump-supporter som tror på allehanda konspirationsteorier. Han är även kompis med Jake Angeli.

Blev du upprörd över att en jude var bland dina nazistvänner?
Citera
2021-01-08, 17:42
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafka_God
Visst, Aaron är en Trump supporter och tror på allehanda konspirationsteorier. Han är även kompis med Jake Angeli.

Blev du upprörd över att en jude var bland dina nazistvänner?

Du får nog ta fram källor på det där ditt kommunist drägg
Citera
Medlem
hundenskompiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
To all of those who have asked, I will not be going to the Inauguration on January 20th.
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1347569870578266115

Ingen kommer ändå att sakna honom!

Jag tror tyvärr att han då kommer att samla sina anhängare i Florida och försöka genomföra statsgubb där.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Seriöst din åsna. Han blev uppenbart slagen med en brandsläckare av en Trumpterrorist.

En av Trumpterroristerna lyckades tydligen med konststycket att tase:a sig själv till döds.
Finns det länk med bevis på att det var självförvållat, bara så vi vet att det inte handlade om att han blev självtazerad.
Jag kan gott tänka mig att någon polis skulle vilja hålla en tazer lite längre än nödvändigt i det läget.
Citera
2021-01-08, 17:43
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vermoden
Det var det jag frågade om, ett bra förtydligande. Det är vad du menar är ”synd för att det går emot reglerna”? Om vi vänder på det: jag står rakryggad för mina åsikter i offentligheten. Jag tvivlar på att du gör detsamma.

Att du sedan lever i en fantasivärld är en annan femma. Men om nån vill swisha mig pengar för att jag skriver på Flashback, varesgoda.

Kan ju också tillägga att jag verkligen inte är jude, trots att det inte spelar någon roll. Men etnicitet kanske är viktigt för dig?
Du börjar nog tappa det lite nu. Vem vill swisha dig & varför skulle jag bry mig?
Citera
2021-01-08, 17:43
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Så men hur blev de 59 gripna om polisen inte försökte stoppa dem?

Tycker du att de som bröt sig in skall dömas? Var det på riktigt elle var det Antifa?
Bryter man mot lagen skall man dömas. Det gäller dock inte Antifa som släpps direkt varje gång dom blir arresterade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in