2021-01-08, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Igår sa Donald Trump till de som tagit sig in i Kapitolium "vi älskar er" och "ni är speciella". Idag hugger han dem i ryggen och säger att de inte "representerar vårt land" och "ni som har brutit mot lagen, ni kommer att betala". Vad hände egentligen?

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1347334804052844550

Man borde vid det här laget vara medveten om att Donald alltid först och främst, om inte enbart, tänker på sig själv. Nu börjar han ligga lite pyrt till bland både motståndare och tidigare medhjälpare och tror att detta efterkonstruerade snicksnack ska få honom i bättre dager.
Citera
2021-01-08, 02:11
Medlem
puterealbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Ingen jude men känner en del judar, en del är homosexuella med, och bor i USA. Blev du rädd nu?
Annars gillar jag mest fitta.

Ja det ska bli intressant att se vad som kommer ske. Skulle inte förvåna mig om du har rätt i att det finns idioter som ska göra kaoz, men det kommer inte ändra det politiska spelet öht. bara leda till massa onödigt lidande, inkl för dem själva.
Men så är det, you play stupid game, you win stpud prizes.

Inte rädd, bara äcklad. Fy fan!

Ja, vi får se vad som kommer att ske. Själv hoppas jag på enormt lidande för maktens asgamar.

Citat:
Ursprungligen postat av vermoden
Det är definitionen av en statskupp att lyncha federala politiker, är du dum i huvudet eller? Har du svårt med ordförståelse?

Verkar vara du som inte fattar vad "statskupp" innebär. Det innebär att man har en plan för att ta makten, installera sig själv och andra på rätt positioner osv.. Att lyncha några senatorsvin är inte samma sak, även om det givetvis ibland kan vara en del av en statskupp också, såklart.
Senast redigerad av puterealba 2021-01-08 kl. 02:13.
Citera
2021-01-08, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cmdfuckface
Total intellektuell regression. Vi har helt enkelt inte tillräckligt med RAM-minne.

kan vara det roligaste jag har läst idag! Mycket träffande beskrivning av de många dårarna här inne.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Ja det har han och till råga på allt så har han tourettes som han inte sökt hjälp för.

Herregud att människor som han inte tvångsvårdas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vermoden
Gubben sök vård. De försökte ta sig in till USA:s vicepresident, vad är det? Försök till statskupp.

Du behöver nog söka vård grabben precis som så många vänsterliberala idioter i Sverige.
Fy fan vad ni förstört i detta land.

Du verkar lida av vanföreställningar.
Citera
2021-01-08, 02:13
Medlem
Till alla fanatiska Trump-hatande vänstertroll i tråden. Tugga i er och svälj.

Capitol riot: Leo Terrell says blaming Trump for destruction is 'Democratic Kool-Aid'

"All Donald Trump said yesterday was go down to the Capitol building ... I listened to the Democratic Kool-Aid, you heard Joe Biden today, [Washington D.C. Mayor] Muriel Bowser, they are using this for Democratic talking points," Terrell said. "All President Trump did, and he has the First Amendment right ... is to express his disappointment. He did not order those individuals to go down there and destroy that Capitol."

"Come on now, I’m a lawyer for 30 years. If you go down and say, ‘Go down to the Capitol building and express your disappointment,’ that is not a criminal act," Terrell countered. "You know that, Geraldo, and the nation knows that. What those people did [to[ go inside the building, damage the property, that is criminal activity. Donald Trump never recommended, suggested or told those people to go in and break into the Capitol building."

Citat:
Terrell said Democrats are "putting the responsibility of hundreds of thousands of people on the shoulders of Donald Trump because he disagrees with the process," and declared it’s not accurate to do so
.

"That’s wrong and that’s not a criminal act," he said.

https://www.foxnews.com/media/capitol-riots-leo-terrell-blaming-trump-democratic-kool-aid
Citera
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Mottagande är inte nådigt på thedonald.
Kan du länka tack?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rugg
Det svarta och bruna skräpet som röstade på biden uppviglas av media nu att ge sig på Trump-anhängare. Trump kan inte överlåta makten till biden/harris för det utgör en stor samhällsfara.

Som är vad? Allmän sjukförsäkring...?
Citera
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Jag har inga problem med mina uttryck, de kommer ur mig felfritt! Anledningen till mitt grova språk inatt är att jag är förbannad intill utmattning på alla satans judar och negrer och korrupta politikersvin.

Att de kommer ur dig felfritt är själva problematiken. Sök för det bara så slipper du dras med skiten
Citera
2021-01-08, 02:14
Medlem
Haha nu tar Trump avstånd från mobben, han älskade dom bara så länge dom tjänade hans syfte men nu när förmodligen Pence och resten av hans regering förklarat för honom att en dumhet till och du ryker och då ryker ordentligt så har nu blivit ett snällt litet lamm med en 360 graders vändning så grabben med björnfittan, sydstatsflaggan mm. kan vänta sig en trevlig fängelsevistelse framöver
Citera
Medlem
shbous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmancolor
Exemplifiera gärna med länkar; dem enda jag såg var en del män maskerade i svart vilket är en annan sak.

Ett patetiskt försök att skylla eländet på just den grupp du tycks ogilla, uppenbarligen mot bakgrund rasistisk tankegång.

Efter Trump kommer begreppet fake news för alltid att associeras med högernationalistisk propaganda och dito desinformation.

Såg bara ett AB-klipp. Vill du verkligen ha det så kan jag väl leta upp det. Oavsett så är det här kaoset inte bra för någon. CNN sprider sitt hat, FOX är väl inte så hemskt mycket bättre de. Och det lär inte bli så mycket bättre framgent
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Fast vad ni diskuterade var en underjordisk gerillarörelse. Att upptäcka lonely wolves är dock svårt.

Nej det är vi inte överens om. Trump bör utredas, eventuellt ställas inför domstol och då dömas utifrån gällande lagar.

Det är svårt nog för FBI att hålla koll på dessa... även om jag mer tror på lonely wolves. Och det lär det finnas mer än 2 st av i USA.

För vad? Att han ifrågasätter valet utifrån hur det gått till? Han har knappast lätt ett uppror här.

Isåfall när ska Harris inför rättegång då efter sommarens kravaller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in