2021-01-08, 02:00
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Du menar som de visste om Oklahoma bombningarna?

Är du seriöst så jävla dum att du inte tror att det är precis sådana människor som kommer att radikaliseras ännu mer om systemet försöker sig att ge sig efter Trump nu?

Attentatet i Oklahoma utfördes av två personer, inte av en gerilla.

På kort sikt tror jag du har helt rätt i det sista. Att ställa honom inför rätta skulle skapa oroligheter.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Dra åt helvete ditt satans spammande vänstertroll. Han har inte på något sätt varken uppmuntrat till våld eller uttryckt "kärleksförklaring" till "upprorsmakarna". Han uppmuntrade endast till fredliga demonstrationer innan Twitter av oklar anledning stängde av honom. Detta är ren och skär fakta. Ni lögnaktiga kommunistkräk är riktiga proffslögnare. Alternativt är du bara en simpel idiot som blivit totalt manipulerad av propaganda från vänsterliberala Trump-hatande Fake news.
Ja buhuhuhu vad synd det är om dig, Trump och andra virrhjärnor som har fasnat i hans masspsykos. Det är bara att lyssna på vad han säger. Det var krokodiltårar, fortsatta fantasier om valfusk, halvhjärtat avståndstagande blandat med hyllningar till samtliga demonstranter och upprorsmakare. De enda lögnhalsarna här är du och de vidriga typerna på friatider som medvetet väljer att exkludera viktiga delar av talet. De gör exakt det som de beskyller mainstreammedia för, trots att de är minst lika goda kålsupare själva.
Senast redigerad av pf10 2021-01-08 kl. 02:18.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vermoden
Hahahahahhahaahahahahhahahahahahhahahahahahahahahh ahahhahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahaha hahhahahahahahahahhahahahhahahhahhahahahahahahahah ahahahahahhahhhahahahahahahahaahhahahahahhahahahah ahahahaha

Vilken verklighet lever du i? Har du missat att samtliga folkvalda federala politiker var tvungna att evakueras, och att en person blev ihjälskjuten när hon var på väg att ta sig in till Mike Pence? Har du missat de tiotals inspelningar på usurpatorer som vevar med snuten inne i Kapitolium? Gå in på SVTnyheter, CNN, Le Monde, Fox News. Videorna och bilderna finns överallt.

Är du blind eller? Behöver jag posta det åt dig?

Är du dum i huvudet och vänsterbliven det är ingen statskupp bara för att du säger det.
Inga politiker är mördade inget maktövertagande människor har protesterat och traskat runt i byggnaden. Var det vettigt nej inte direkt men det gör det knappast till en statskupp som du uppenbarligen inte vet vad det är.

Sverige har problem när människor som du springer omkring och sprider sin dynga.
Citera
2021-01-08, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tactile
Nu är det över! Eran general Donald har fallit då han har förstått vad han har gjort, krävde 5 människors liv, alltså 5 människor har dött på grund av Donalds lögner. Han har backat och ni står där och kommer säkert tror att det måste vara Soros som har tvingat honom till detta. Donald vet att hans framtid kommer att spenderas i rättssalar och i förhör. Det förtjänar han minst sagt sedan blir det fängelse. Hoppas att han ringer till Ashli Babbitt make och förklara vad han har gjort.

Nu är jag ingen trump supporter, men om systemet behandlar alla lika, så om han ska dömas så bör ju hela det demokratiska partiet dömas för samma sak då de har stöttat blm och hong kong demonstranterna., och det även efter alla våldsamheter.
Citera
2021-01-08, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vermoden
Hahahahahhahaahahahahhahahahahahhahahahahahahahahh ahahhahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahaha hahhahahahahahahahhahahahhahahhahhahahahahahahahah ahahahahahhahhhahahahahahahahaahhahahahahhahahahah ahahahaha

Vilken verklighet lever du i? Har du missat att samtliga folkvalda federala politiker var tvungna att evakueras, och att en person blev ihjälskjuten när hon var på väg att ta sig in till Mike Pence? Har du missat de tiotals inspelningar på usurpatorer som vevar med snuten inne i Kapitolium? Gå in på SVTnyheter, CNN, Le Monde, Fox News. Videorna och bilderna finns överallt.

Är du blind eller? Behöver jag posta det åt dig?

Har du kollat på andra klipp där man ser tydligt hur allt är iscensatt. Polisen på insidan stod och tog selfies med bråkstakarna innan skådespeleriet för pressen började. Ett töntigt låtsaslagsmål och sedan gick de och fikade.
Citera
2021-01-08, 02:02
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Du menar som de visste om Oklahoma bombningarna?

Är du seriöst så jävla dum att du inte tror att det är precis sådana människor som kommer att radikaliseras ännu mer om systemet försöker sig att ge sig efter Trump nu?

Ja det var då, då var då och nu är nu.
20 år är en lång tid av teknologiska framsteg, post 9/11 och allt vad som kom därefter.

Det går inte att undvika att sådana människor radikaliseras. Enligt ditt resonemang så ska man vända andra kinden till och låta idioterna få göra vad de vill. Det var så man resonerade när de tyska nazisterna fick härja fritt i Europa, tills Polen that is.
Citera
2021-01-08, 02:03
Medlem
Kämpendahls avatar
Igår sa Donald Trump till de som tagit sig in i Kapitolium "vi älskar er" och "ni är speciella". Idag hugger han dem i ryggen och säger att de inte "representerar vårt land" och "ni som har brutit mot lagen, ni kommer att betala". Vad hände egentligen?

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1347334804052844550
Citera
2021-01-08, 02:03
Medlem
Citat:
Det är irrelevant vad dessa limmande politiker tycker och tänker... det är folket som har makten och passar de inte kan de dra åt helvete...
Det är relevant på så vis om huruvida Trump kan få fortsatt förtroende i partiet eller ej. Men visst jag ser det inte heller som en omöjlighet att han kan bryta sig loss och köra ett eget race, sett till den stora personkult som skapats där vissa verkar se honom som den nya frälsaren.
Citera
2021-01-08, 02:05
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Attentatet i Oklahoma utfördes av två personer, inte av en gerilla.

På kort sikt tror jag du har helt rätt i det sista. Att ställa honom inför rätta skulle skapa oroligheter.

Jag vet att de gjordes utav två personer... min poäng var att FBI såg det inte komma...

Men vi verkar ju iafall överens om att det är en dum idé att försöka ge sig efter Trump.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Ja, beviset är att ca. hälften av republikanerna öppet står bakom försöket att lyncha senatoräcklen i Capitolium.

Jasså? 74 miljoner röstade Trump, ändå läste jag bara om max 30.000 vid Capitoleum. Jag undrar var alla andra är.
Om du nu helgonförklarar republikaner så kanske du inte borde nämna dem samtidigt som du pratar om lynchning, visar bara på din skenhelighet och hyckleri som våldsromantiker.
Citera
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Läst vad jag skriver innen du svarar din judefitta. Jag skrev att hälften av republikanerna är sunda, den andra hälften är satanistiska pedojävlar, judehoror och judar precis som alla demokratäckel.

Alltså du har verkliga problem med språkligt uttryck. Man kan tro att du lider av tourettes så som du går på. Fullständigt haglar ord som fitta, pedo, horor och svärord.
Gå till doktorn så du får ordning på det där, så där ska du inte behöva ha det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Posta det gärna. Jag har sett en ANTIFA kille krossa en ruta för att sedan bli bortdragen av Trumpsupportrar. Jag har sett en krossad ruta och en kvinna som sköts ihjäl av en Capitol Police. Sen är det män och kvinnor som strosar runt utan att förstöra, någon drog iväg med talarpedistalen. Inget övervåld från några Trumpsupportrar, de skrek "Our house".

Du är ju på riktigt knäpp om du tror att AFA har nått att göra med det. På vilket sätt är den videon ett bevis för AFAs inblandning? Snälla utveckla det.

Skrämmande att du kan välja din mediarapportering. Här kommer ett axplock:

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/oroligt-vid-amerikanska-kongressen

https://twitter.com/slukhal/status/1346906759726845955?s=19

https://youtu.be/KyjkOyUDXuY

Kan fortsätta i flera timmar. Att människor som du kan leva i en alternativ värld, där ni väljer vilken typ av verklighet helt frånkopplad från fakta, är skrämmande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in