2021-01-08, 02:05
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Det är relevant på så vis om huruvida Trump kan få fortsatt förtroende i partiet eller ej. Men visst jag ser det inte heller som en omöjlighet att han kan bryta sig loss och köra ett eget race, sett till den stora personkult som skapats där vissa verkar se honom som den nya frälsaren.

Visst absolut... men det förlorar som sagt endast dessa politiker på.
Citera
2021-01-08, 02:05
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Igår sa Donald Trump till de som tagit sig in i Kapitolium "vi älskar er" och "ni är speciella". Idag hugger han dem i ryggen och säger att de inte "representerar vårt land" och "ni som har brutit mot lagen, ni kommer att betala". Vad hände egentligen?

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1347334804052844550

Vänta till i morgon. Kommer nytt trams. Allt bedragarclownen säger är ju lögn. Bara riksidioter tar honom på orden.
Citera
2021-01-08, 02:06
Medlem
crisscrosss avatar
I elfte timmen har han beslutat att verka statsmannamässig, eller så går han på nåt. Han motsäger alla tok-Trumpister här i tråden och kallar sin pöbel för "intruders" och att de smutsat ner demokratin:
https://twitter.com/realDonaldTrump
Citera
Medlem
Trump erkände aldrig biden, Trump kan lika gärna med talet syftat på att han själv blir installerad för en andra ämbetsperiod. Han manade till att landets måste "unite", det är något som endast vinnaren brukar säga.
Citera
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Igår sa Donald Trump till de som tagit sig in i Kapitolium "vi älskar er" och "ni är speciella". Idag hugger han dem i ryggen och säger att de inte "representerar vårt land" och "ni som har brutit mot lagen, ni kommer att betala". Vad hände egentligen?

Mottagande är inte nådigt på thedonald.
Citera
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffigvovve
Du är ju skadad. Har du överdoserat, är dina föräldrar syskon, lider du av syrebrist eller är din IQ bara, med allmänna mått mätt, låg? Det måste finnas en orsak till varför du framstår som ett UFO.

Bättre kan du allt, kom igen!! Anfall är bästa försvar och om du blir tillräckligt arg så kanske du vinner
Citera
Medlem
puterealbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Jasså? 74 miljoner röstade Trump, ändå läste jag bara om max 30.000 vid Capitoleum. Jag undrar var alla andra är.
Om du nu helgonförklarar republikaner så kanske du inte borde nämna dem samtidigt som du pratar om lynchning, visar bara på din skenhelighet och hyckleri som våldsromantiker.

Skenhelighet? Jag säger ju klart och tydligt att senatorerna förtjänade det som de nästan fick. Jag hycklar inte. De amerikanska patrioterna har nu all rätt att använda våld mot makten.
Citera
2021-01-08, 02:07
Medlem
mendokses avatar
Citat:

Du har nog missförstått, i det förra talet pratade han med alla som var där och demonstrerade. De allra flesta av dem stormade inte Kapitolium. Han sa även i det talet att de bör vara fredliga och att det är dags att gå hem nu eftersom att han visste att det var på väg att gå illa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tactile
Förlåt, mitt fel att jag hoppa på dig.

Ingen fara, ironi på nätet kan vara svårt!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Att lyncha några senatorer är för fan inte samma sak som statskupp. Dessutom förtjänar dessa senatorer det, äckliga judar och judehoror som de är.

Det är definitionen av en statskupp att lyncha federala politiker, är du dum i huvudet eller? Har du svårt med ordförståelse?
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Du kan hoppas vad du vill och suga så mycket judekuk du vill (eller är du själv jude?). Jag säger bara: vänta och se vad som är på g.

Gillar mest fitta, men förstår att du spelar på andra planen.

Ja det ska bli intressant att se vad som kommer ske. Skulle inte förvåna mig om du har rätt i att det finns idioter som ska göra kaoz, men det kommer inte ändra det politiska spelet öht. bara leda till massa onödigt lidande, inkl för dem själva.
Men så är det, you play stupid game, you win stupid prizes.
Senast redigerad av kato85 2021-01-08 kl. 02:11.
Citera
2021-01-08, 02:08
Medlem
puterealbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Alltså du har verkliga problem med språkligt uttryck. Man kan tro att du lider av tourettes så som du går på. Fullständigt haglar ord som fitta, pedo, horor och svärord.
Gå till doktorn så du får ordning på det där, så där ska du inte behöva ha det.

Jag har inga problem med mina uttryck, de kommer ur mig felfritt! Anledningen till mitt grova språk inatt är att jag är förbannad intill utmattning på alla satans judar och negrer och korrupta politikersvin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in