Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-01-05, 22:44
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksune
Vet att det sår tråden ngnstans bland dom 800+ sidorna men vem var det som gjorde det??
Prova läs sammanfattningarna i första inlägget.
Citera
2021-01-05, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fubbikan
Finns det någon som har kvar FUP och skulle vilja lägga upp den igen? Den i trådstarten fungerar inte längre:/

FUP och dom: https://gofile.io/d/yfnqdT
Citera
2021-01-05, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambulance

Tackar👌
Citera
2021-01-05, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambulance

FUP får jag inte ner, men Dom. Men inget i min telefon vill öppna filen och jag får inget förslag. Har du något tips?
Citera
2021-01-06, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Prova läs sammanfattningarna i första inlägget.

Vad hände med dom andra mupparna ???som var med hittar nada på dom
Citera
2021-01-06, 19:58
Medlem
Citat:
Vad hände med dom andra mupparna ???som var med hittar nada på dom

Vad hände med vad? Som var med på vad?

Dom lever väl antagligen sina liv vidare efter det inträffade och den enda informationen som finns att tillgå är väl att stalka vederbörandes sociala medier och bilda sig en uppfattning. 🤷‍♂️
Citera
2021-01-07, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elchapo1337
Vad hände med vad? Som var med på vad?

Dom lever väl antagligen sina liv vidare efter det inträffade och den enda informationen som finns att tillgå är väl att stalka vederbörandes sociala medier och bilda sig en uppfattning. 🤷‍♂️

Men ngt straff måste dom fått ???
Citera
2021-01-07, 07:35
Medlem
Citat:
Men ngt straff måste dom fått ???

För att dom ljög? Eller vilka menar du gjort vad?
Citera
2021-01-07, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VeOchFasa
För att dom ljög? Eller vilka menar du gjort vad?

Bland annat var dom 2 st som kom ur skogen och dolde sina ansikten så antingen var gärningsmannen en av dom två eller så var det dom två andra,

Skottkärran, dumpandet av kroppen måste var mer än en inblandad
Citera
2021-01-07, 11:07
Medlem
Alltså jag har läst fup när den släpptes, alla vet att det är ett tag sedan och nu har jag några frågor som jag söker svar på av någon som vet. Kan vara så att det står i fup men jag frågar här för jag är helt enkelt för lat för att läsa den igen. Vill inte ha några gissningar, spydiga svar om ”läs fup” eller några försvarande kommentarer utan enbart ren fakta, vill ingen dela med sig av svaren så låt bara bli att svara så slipper det bli 7 sidor med tjafs.

1. Var Jimmy Eriksson och Fredrik Hedman ens inblandade och isf vad var deras roll? (Jag har för mig att dessa två stolpskott var på någon bilträff denna kväll enligt fup.)

2. Är det olagligt att undanhålla information om ett brott så länge man hävdar att man inte vet eller inte minns? *hypotetiskt* Billy berättar för Jimmy och Fredrik att han mördat Tova men ingen av dessa lägger det på minnet kanske pågrund av sprit eller knark, minnesluckor eller chock, jag vet inte hur det funkar men så länge dom hävdar att dom inte vet något så kan det ju inte klassas som att dom undanhåller information om något dom inte vet något om. (Det är väl inte olagligt att vara efterbliven eller glömsk.)

Funderar bara på vad dessa två jubelidioter skulle kunna få för straff för någon roll måste dom ha, medhjälp till mord, skyddande av brottsling eller kanske rent av brott mot griftefriden..
Citera
2021-01-07, 11:26
Medlem
Dom har ingenting med det där att göra med tanke på att dom är avförda från utredningen. Tror polisen har bättre koll på det där än gemene flashback teoretiker
Citera
2021-01-07, 22:08
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Effetheman
Alltså jag har läst fup när den släpptes, alla vet att det är ett tag sedan och nu har jag några frågor som jag söker svar på av någon som vet. Kan vara så att det står i fup men jag frågar här för jag är helt enkelt för lat för att läsa den igen. Vill inte ha några gissningar, spydiga svar om ”läs fup” eller några försvarande kommentarer utan enbart ren fakta, vill ingen dela med sig av svaren så låt bara bli att svara så slipper det bli 7 sidor med tjafs.

1. Var Jimmy Eriksson och Fredrik Hedman ens inblandade och isf vad var deras roll? (Jag har för mig att dessa två stolpskott var på någon bilträff denna kväll enligt fup.)

2. Är det olagligt att undanhålla information om ett brott så länge man hävdar att man inte vet eller inte minns? *hypotetiskt* Billy berättar för Jimmy och Fredrik att han mördat Tova men ingen av dessa lägger det på minnet kanske pågrund av sprit eller knark, minnesluckor eller chock, jag vet inte hur det funkar men så länge dom hävdar att dom inte vet något så kan det ju inte klassas som att dom undanhåller information om något dom inte vet något om. (Det är väl inte olagligt att vara efterbliven eller glömsk.)

Funderar bara på vad dessa två jubelidioter skulle kunna få för straff för någon roll måste dom ha, medhjälp till mord, skyddande av brottsling eller kanske rent av brott mot griftefriden..

Snuten som satte alla tre i cellen, han reagerade på att de andra två (Fredrik & Jimmy) var som natt och dag jämfört med Billysvinet i beteendet. Billy höll käft, gjorde som poliserna sa, polarna var väldigt frågvis och förvånade!

Samtidigt, om en polare skulle be mig hålla med i en story till polisen, på samma gång är polarens tjej försvunnen. Då skulle ju varningsklockorna ringa på direkten. Men tydligen funkar inte alla så.

Nu vet man ju inte hur det lät i förhöret eller, men nån av Fredrik eller Jimmy sade: "Det var tråkigt att höra." När polisen just kommit med dödsbeskedet av Tova. Sen vet man aldrig hur man själv skulle reagera/säga om en liknande situation skulle komma till en själv. Men helt klart lite småknepigt reagerande kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in