Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-12-31, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Sitter Billy på sån särskild anstalt för våldtäktsmän och såna eller sitter han bland andra?

Sitter bland andra kvinnomördare, bl.a Björn Olsen.

Är det möjligt att brevväxla med svinet? Ni som har suttit inne, vilka rutiner följer för in- och utgående brev?
Citera
2021-01-03, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elchapo1337
Det här fallet har hemsökt mig i perioder från när det hände och fortfarande gör. Jag har tidigare gått igenom hela fup men nyligen har jag gått igenom allt material som finns att tillgå kring det fruktansvärda som Tova blev utsatt för och jag tänker skriva min egen sammanfattning och slutsats så fort jag har tid.

Fråga till er som inte är främmande för att proppa i sig saker, men hur blir man om man blandar alkohol med benzo?

Hur blir man om man racear i flera dagar?

Enligt förhör med kräket Jimmy säger han att missfostret Billy hade proppat i sig väldigt mycket under dagarna den sista veckan.

Benso och alkohol är notoriskt horribel kombination. Du tappar minnet och kan göra saker utan att du ens vet efteråt vad du gjort. Råkade få i mig benso med sprit en gång, hade tydligen trott att nån lagt mina ölburkar bakom böckerna i bokhyllan och tagit ut varenda bok för att se om det var saker "bakom dem", hade sedan somnat med skorna på i soffan. Mindes inget av det. Har man paranoida och mordiska drag som Billy också så är det nog en sjukt illa kombination.

Obs han har fullt ansvar för sitt bestialiska dåd och vet mkt väl vad han gjort tror jag.
Citera
2021-01-03, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elchapo1337
Sitter bland andra kvinnomördare, bl.a Björn Olsen.

Är det möjligt att brevväxla med svinet? Ni som har suttit inne, vilka rutiner följer för in- och utgående brev?

Ja det är bara att skriva. Du kan skriva till aset och skicka till huvudkontoret också om du inte vet anstalten.

Hur vet du vart han sitter?
Citera
2021-01-04, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Sitter Billy på sån särskild anstalt för våldtäktsmän och såna eller sitter han bland andra?
Senast jag vet är att han satt på Norrtäljeanstalten.
Brevväxlar med även en skara idioter till kvinnor. Som försvarar honom i vått och torrt.
Citera
2021-01-04, 18:21
Medlem
Så att du vet mördare är monster bilden fungerar inte än.
Och tjockisen skriver ju tillbaka givetvis.
Citera
2021-01-04, 18:40
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpondus
Senast jag vet är att han satt på Norrtäljeanstalten.
Brevväxlar med även en skara idioter till kvinnor. Som försvarar honom i vått och torrt.

Inte för att jag misstror dig men skulle va intressant at veta hur du vet detta?
Citera
2021-01-04, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Inte för att jag misstror dig men skulle va intressant at veta hur du vet detta?
Jag har hört det genom min dotter. Som hänger i vissa facebookgrupper och känner dessa vagt.
Hon kan iofs ljuga men känn inte som det.
Citera
2021-01-04, 19:36
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpondus
Jag har hört det genom min dotter. Som hänger i vissa facebookgrupper och känner dessa vagt.
Hon kan iofs ljuga men känn inte som det.

Okay, känns inte som om hon ljuger men de som säger att de brevväxlar med idioten kanske överdriver.
Vilken frisk människa vill brevväxla med detta vidriga fetto som mördat sin tjej?
Citera
2021-01-05, 21:31
Medlem
En sak som ännu inte blivit helt klarlagt är var och när hammarslagen utdelas. Det är ju fastställt att hon har legat och blött ur därav den stora blodpölen på gården men slår man sådär vilt med en hammare stänker det blod, väldigt mycket blod.

Har ni ett inlogg på existenz och inte är alltför känsliga så sök på "hammare" och länk nummer sex ovanifrån
"En man blir ihjälslagen med en hammare" så kan man tydligt se hur kraftigt blodstänket sprider sig. Lägg därtill 20+ slag bör det ha funnits en ganska stor spridning efteråt som måste nästintill vara omöjligt att dölja så sent på natten när det är mörkt ute.

Kräkets händer i FUP speciellt höger hand är ganska svullen och blå vilket borde tyda på att han har delat ut väldigt mycket knytnävsslag. Är det klarlagt att revbensskadorna på Tova är tillfogat av en hammare?

Det har tidigare funnits en teori härinne om att hammarslagen har delats ut nere vid vattnet.

Teorier på hur hela händelseförloppet gick till? Då menar jag våldet som utfördes och inget annat.
Citera
2021-01-05, 21:38
Medlem
Av en artikel ur expressen står det att han ska avtjäna sitt livstidsstraff på Hall. Är det någon som vet hur intagna av den här kalibern behandlas och bemöts inne på Hall?

En annan fråga: Kan man skriva till andra intagna och upplysa dessa om varför och vad Billy har gjort för att bli cellkamrat med dessa?
Senast redigerad av elchapo1337 2021-01-05 kl. 21:52. Anledning: Tillägg
Citera
2021-01-05, 22:04
Medlem
Vet att det sår tråden ngnstans bland dom 800+ sidorna men vem var det som gjorde det??
Citera
2021-01-05, 22:34
Medlem
Finns det någon som har kvar FUP och skulle vilja lägga upp den igen? Den i trådstarten fungerar inte längre:/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in