Citat:
Ursprungligen postat av
elchapo1337
Det här fallet har hemsökt mig i perioder från när det hände och fortfarande gör. Jag har tidigare gått igenom hela fup men nyligen har jag gått igenom allt material som finns att tillgå kring det fruktansvärda som Tova blev utsatt för och jag tänker skriva min egen sammanfattning och slutsats så fort jag har tid.
Fråga till er som inte är främmande för att proppa i sig saker, men hur blir man om man blandar alkohol med benzo?
Hur blir man om man racear i flera dagar?
Enligt förhör med kräket Jimmy säger han att missfostret Billy hade proppat i sig väldigt mycket under dagarna den sista veckan.
Benso och alkohol är notoriskt horribel kombination. Du tappar minnet och kan göra saker utan att du ens vet efteråt vad du gjort. Råkade få i mig benso med sprit en gång, hade tydligen trott att nån lagt mina ölburkar bakom böckerna i bokhyllan och tagit ut varenda bok för att se om det var saker "bakom dem", hade sedan somnat med skorna på i soffan. Mindes inget av det. Har man paranoida och mordiska drag som Billy också så är det nog en sjukt illa kombination.
Obs han har fullt ansvar för sitt bestialiska dåd och vet mkt väl vad han gjort tror jag.