2021-01-05, 21:47
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
Nej, det finns inga fördelar med att gå några meter och sen tillbaka. Det är GM som reflekterar i språng över vad som hänt och försäkrar sig om att det bästa vittnet försvinner

Faktiskt finns det sällan fördelar med att hugga någon i samband med ett rån. Men om så sker kan det vara för att GM exempelvis är påverkad och inte kan tygla sina aggressioner.

Mordet behöver alltså inte skett för att bli av med ett vittne. Så klart kan det vara så, men inte nödvändigtvis.
Citera
2021-01-05, 21:49
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jag har inte sagt att GM agerade logiskt.
Att döda vittnen är logiskt.
Citera
2021-01-05, 21:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TH3KNIFE
...lutar mer och mer åt en individ som ansetts farlig i det samhälle han kom från, därefter skeppad till oss, som så många andra, och har nu slutligen i Sverige gått och blivit besviken på att han inte fått en lägehet, bil och fru. En slags inverterad "falling down". Han har stått och tittat ett tag på folket vid bankomaten, sedan valt ut en 45 årig vit framgångsrik limmo-chaför, som han stört sig på. Några dagar senare väcks lusten att döda igen, varpå han stryker runt Willys i Sumpan. Men denna gången talar inte demonerna lika högt till honom. Ngt får honom att avvakta. Tills vidare.

Fin fantasi, tyvärr bara strunt. Dessutom; framgångsrik limo-chaufför? Driver du med oss?
Citera
2021-01-05, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColinRobinson
Va-fan dillar du om? Jag har varken läst eller svarat på dina jävla teorier. DU har skrivit till mig att den här killen inte använt samma kläder två gånger. DU citera MITT inlägg.

Sluta röka heroin din jävla pajas. Förstår inte ens hur människor som du kan fungera i vardagen.

Det är ju exakt det du gjort, du har slagit ner mina teorier och svarat på ett jävligt otrevligt sätt. Du har skrivit " Vi snackade om hans kläder, eftersom du verkar tro att alla i orten köper helt nya kläder varje gång de begår brott."
När jag nämnt att dessa kläder kan vara kläder som legat i flera år och som är något GM inte bär dagligen.

Vem fan är det som är noll koll, IQ fiskmås.
Vem fan är så jävla dum att man gör grova brott i en jacka man har på sig dagligen, tänk efter din jävla sopa. Fortsätt nu fantisera ihop saker du TROR jag har skrivit, jävla amöba.
Citera
2021-01-05, 21:50
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
Att döda vittnen är logiskt.

Tveksamt.

Att hugga BO igen för att man är arg däremot inte logiskt.

Varför återvände då GM? Vet inte.
Citera
2021-01-05, 21:51
Medlem
ColinRobinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Vem fan är så jävla dum att man gör grova brott i jacka man har på sig dagligen, tänk efter din jävla sopa.
Ja, vad sägs som han som sköt negern på pizzerian i Rinkeby för några år sedan.

Vad sägs som han som bröt sig in i folks hem i Göteborg och högg ihjäl dem.

Du måste vara en tonåring. Känns jobbigt nu när du inser att du är ett pucko som inte vet vad du pratar om, va? För dig är det viktigt att "vinna" diskussionen, hur fel du än har. Så man kan ju anta att du antingen är ett barn eller kvinna.

Håll käften nu din nolla.
Citera
2021-01-05, 21:51
Medlem
Ilpadres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nydator
Nja alltså det är ju i första hand kvinnan man brukar ge sig på när det gäller hedersmord, så om det rörde sig om sånt skulle hon också vara stendöd vid det här laget.

Fast det finns ju exempel på motsatsen. Drn där killen som blev lurad ut till ett möte ute i skogen och blev nästan misshanflad till döds. Där var hans ex med familj gärningsmän.
Citera
2021-01-05, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julgransplundring
Visst är det den jackan alltid.

https://ibb.co/vqtjQWC
https://ibb.co/0rHyHWG
https://ibb.co/zFP2dZL

Bra jobbat! Glömt inte att länka källan till dina originalbilder. Kroppsprofil på GM kontra poseringsbilden stämmer bra överens.
Citera
2021-01-05, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColinRobinson
Ja, vad sägs som han som sköt negern på pizzerian i Rinkeby för några år sedan.

Vad sägs som han som bröt sig in i folks hem i Göteborg och högg ihjäl dem.

Du måste vara en tonåring. Känns jobbigt nu när du inser att du är ett pucko som inte vet vad du pratar om, va? För dig är det viktigt att "vinna" diskussionen, hur fel du än har. Så man kan ju anta att du antingen är ett barn eller kvinna.

Är det en neger likt Somalien på pizzerian? Baserat på kläder så uteslöt ju du det! Jävla dåre, gå och lägg dig.
Citera
2021-01-05, 21:55
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Aha då borde det finnas spår av utlandsbetalning någonstans.

Då får vi fråga bankerna.

Tror att sådana här jackor med massa loggor från ngt random event som i övrigt inte har något värde ofta hamnar på Myrorna och liknande.

Svårt att tro att GM suttit på Ebay och letat och sen tyckt att en viss jacka varit snygg och klickat hem just den. Snarare tjålad från textilinsamling på Återvinningsstation eller ngt sånt.
Citera
2021-01-05, 21:56
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Bra jobbat! Glömt inte att länka källan till dina originalbilder. Kroppsprofil på GM kontra poseringsbilden stämmer bra överens.

http://citiboard.se/vaxjo/sail-racing-jacka-l-herr-nyskick,4223565

Inte riktigt samma blå nyans vad det ser ut som, så möjligen en lite annorlunda modell.
Citera
2021-01-05, 21:56
Medlem
ColinRobinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Är det en neger likt Somalien på pizzerian? Baserat på kläder så uteslöt ju du det! Jävla dåre, gå och lägg dig.
Herregud, du är ju verkligen helt dumt i huvudet.

Jag nämner uppenbarligen grova brott där gärningsmännen använt sina vanliga kläder, din jävla idiot. För att motbevisa din löjliga lilla "test".

Du förstår inte ens de enklaste sakerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in