2021-01-05, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trillian
Tack!
I länken står ett annat namn.

Vet vi hu länge de varit ihop?

Är flickvännen mamman till de sju barnen?

Kan det röra sig om svartsjukedrama?

BO har haft ihop det med flera kvinnor. Jag vet inte om den senaste tunisiskan är mamma till något av dom.
Citera
2021-01-05, 21:42
Medlem
Kan garantera att det inte är ett överlagt mord med tanke på platsen utan ett rån som spårat ur och att han återvänder beror på att han inte vill ha några vittnen.
Citera
2021-01-05, 21:43
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Men är mördaren så dum i huvudet att han tar på sig samma kläder och springer omkring med kniv några kilometer från brottsplatsen bara någon dag efter mordet? Är väl kanske inte helt otänkbart om det är psykos/psykisk sjukdom inblandat, men annars borde ju även den dummaste brottslingen åtminstone byta kläder.

Knarkare
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av julgransplundring
Visst är det den jackan alltid.

https://ibb.co/vqtjQWC
https://ibb.co/0rHyHWG
https://ibb.co/zFP2dZL

Grymt!
Citera
Medlem
Citat:
Har nu även gått igenom BO:s Facebook-profil. Tyvärr men även den är avvikande. En del skumma "vänner" och inte särskilt många. Det lutar åt att detta är en ganska udda duo. Det behöver inte vara relaterat till mordet såklart men så är det iaf.

Dessutom står det på hans sida att han är gift, på hennes sida står inget om att vara gift.

Sånt är man väl ganska synkade med när man är ihop? Jag hade nog tagit upp med min tjej om vi inte hade samma information där.

Nej knappast. Inget konstigt med det alls att de inte har samma info
Citera
Medlem
ColinRobinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Vad är det du inte förstår? Jag har gett en teori om fallet, vad jag TROR. Du slår ner dessa teorier samtidigt som du hittar på saker som inte är sanna. Du kanske borde bidra lite eller hålla käften?
Va-fan dillar du om? Jag har varken läst eller svarat på dina jävla teorier. DU har skrivit till mig att den här killen inte använt samma kläder två gånger. DU citera MITT inlägg.

Sluta röka heroin din jävla pajas. Förstår inte ens hur människor som du kan fungera i vardagen.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
Det är inte heller logiskt att återvända för en ytterliggare attack, ifall det var planerat, framför folk dessutom, vid en bankomat.

Jag har inte sagt att GM agerade logiskt.
Citera
2021-01-05, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Just för att du vill ha set så, att alla blattar vill ha någon från samma land till sina kvinnor.

Visst att hennes mobil saknas det kan tyckas konstigt. Då lämnade hon kvar den i restaurangen då.
Plus att hon måste vara en riktigt bra skådespelare då när hon satt där o skrek som en galning.
Lägg till att hon då riskerar att förlora barnen om hon är inblandad.

Har inte nämnt att hon har stämplat detta. Det jag nämnt är att heder kan vara orsaken, då de planerade att gifta sig. Mobilen blev hon skrämd över att lämna till en släkting. Detta är teorier och inget annat.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
BO har haft ihop det med flera kvinnor. Jag vet inte om den senaste tunisiskan är mamma till något av dom.

Tunisiskan är mor till två av barnen. Resterande barn har han ihop med två andra kvinnor.
Citera
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det var just därför jag ifrågasatte:

Det är möjligt att det var så, men det kan också finnas andra anledningar att återvända.
Nej, det finns inga fördelar med att gå några meter och sen tillbaka. Det är GM som reflekterar i språng över vad som hänt och försäkrar sig om att det bästa vittnet försvinner
Citera
2021-01-05, 21:45
Medlem
TH3KNIFEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Större risk att bli knivhuggen i innerstan än i valfri förort. Stationerna efter Rissne på blåa linjen är väl mer ökända även om Rissne varit allt annat än lugnt senaste åren. Men att som vanlig Svensson bli knivad vid en bankomat i en förort tillhör ovanligheterna, som tur är. Varit en del personrån i Hässelby Gård och Tensta/Hjulsta för några år sen men personrånen har ju minskat i takt med att kontanter blivit mer ovanligt. Känns som Bromma-kidsen i åldrarna 12-20 har störst risk att bli rånade. Då är det mobil och jacka som brukar tas och sällan en mot en.

...lutar mer och mer åt en individ som ansetts farlig i det samhälle han kom från, därefter skeppad till oss, som så många andra, och har nu slutligen i Sverige gått och blivit besviken på att han inte fått en lägehet, bil och fru. En slags inverterad "falling down". Han har stått och tittat ett tag på folket vid bankomaten, sedan valt ut en 45 årig vit framgångsrik limmo-chaför, som han stört sig på. Några dagar senare väcks lusten att döda igen, varpå han stryker runt Willys i Sumpan. Men denna gången talar inte demonerna lika högt till honom. Ngt får honom att avvakta. Tills vidare.
Senast redigerad av TH3KNIFE 2021-01-05 kl. 21:50.
Citera
2021-01-05, 21:46
Avslutad
Citat:
Har nu även gått igenom BO:s Facebook-profil. Tyvärr men även den är avvikande. En del skumma "vänner" och inte särskilt många. Det lutar åt att detta är en ganska udda duo. Det behöver inte vara relaterat till mordet såklart men så är det iaf.

Dessutom står det på hans sida att han är gift, på hennes sida står inget om att vara gift.

Sånt är man väl ganska synkade med när man är ihop? Jag hade nog tagit upp med min tjej om vi inte hade samma information där.

Ja visst är det skumt med folk som inte har tillräckligt många låtsaskompisar på fejsbok. Här ligger det en gravad hund, helt klart. Själv har jag inte ens fejsbög, antar att jag blir inplockad på förhör snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in