Citat:
Ursprungligen postat av
smultronkungen2
Jag kan absolut ge dig min källa men du får börja med att ge de källor och svar som jag efterfrågat iom att dom faktiskt har med trådens ämne att göra.
Kan jag hålla med om men det var ju du som tyckte det var värt att börja diskutera mig och mina flashbackvanor, inte jag.
Och eftersom du fått både källor, citat och länkar till det du efterfrågat så kommer du väl levererar din egen källa nu?
Citat:
Ja när jag vill höra din åsikt så frågar jag dig, visst är det märkligt att försöka förstå vad en person man diskuterar med menar. Det bästa är ju att skita i allt sådan och bara dra slutsatser utan underlag och iom att man lever sitt liv på Flashback funkar säkert den strategin ganska bra.
Ja det är märkligt att du vill höra min åsikt om vad som händer i världen när du i inlägget innan skrev att det inte är mig man går till om man vill veta vad som händer i världen. Men men...
Citat:
Jag har förmågan att skilja på vad jag vet och inte vet. Jag har ingen aning om hur många olika filmer det finns från lokalen eller vilket klipp Raffe pratar om hur fan skulle jag kunna veta det när han inte säger det själv, personligen kan jag inte läsa tankar så jag behöver mer än så... Du behöver ju så lite underlag som möjligt så att du kan dra slutsatser är jag helt med på men för en annan funkar det annorlunda.
Om du hade lyssnat på diskussionen mellan ”Raffe” och Trump, sett Giulianis ihopklipp och det oredigerade klippet från vallokalen så hade du också vetat att det är rätt klipp. Men du är ju tydligen bara intresserad av att ställa frågor - svaren är tydligen lika ointressanta som för Trump...
Om det INTE är den rätta filmen - vad är det då för film Trump pratar om och vad finns det då för belägg för någonting alls av det Trump påstår att filmen visar? Om det är en helt annan film, eller ingen film alls, så kan vi ju på ditt manér helt bortse från Trumps alla påståenden tills vi får se filmen. Varför torr du Trump påstår saker som han inte ens kan visa? Varför gömmer Trump filmen? Tycker du inte folket har rätt att få se Trumps film (som visar precis samma sak som filmen du fått länkad - men ändå ifrågasätter...)?