2021-01-04, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Rudy och hans gäng är jävligt duktiga på att klippa film. Tänk att hitta en hemlig film som ingen vet att den finns och hitta så.mycket gottis på den. Klipper man övevakningsfilmer rätt så kan dom vända hela valet.

Mike Pensé

Tills man låter alla se hela filmen Men då finns det ännu hemligare klipp som kan vända till och med Sveriges senaste val.

Spännande!!!
2021-01-04, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Herregud. Försök igen.

Var finns det definierat i lag vad som menad med ”open to the view of the public”?
Innebär det nödvändigtvis fysiska valobservatörer på plats eller är en livestream tillfyllest?
2021-01-04, 18:52
Medlem
Citat:
Det var mitt i natten och såvida observatörerna inte kunde telepati så visste de inte vad som pågick.

Du besvarar inte frågan. Var dörrarna låsta eller kunde valobservatörer om de ville observera rösträknandet?
2021-01-04, 18:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Tyvärr så tar inte den upp specifikt vilket klipp Raffe hänvisar till som är vad jag efterfrågar. Du hittade inte det heller alltså, synd. Hur vet vi då vilket specifikt klipp raffe pratar om?

De nämner platsen, vad som händer på filmen och att det är filmen som Rudy Giuliani klippt ihop sin version ifrån - så jo de är väldigt tydliga med att det är denna film som avses:

https://securevotega.com/factcheck/
2021-01-04, 18:55
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Var finns det definierat i lag vad som menad med ”open to the view of the public”?
Innebär det nödvändigtvis fysiska valobservatörer på plats eller är en livestream tillfyllest?

Jag tror inte det är en skyldighet men en rättighet. Republikanerna har rätt att ha valövervakare men dom måste inte ha det.
I en demokrati smyger dom runt lite som dom vill utifrån dom regler som finns.

Mike Pensé
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Vad är det här? Ett avsnitt av dum och dummare?
Vems var kamerorna? Var de uppsatta som livestream för public eller var det vanliga övervakningskameror tillhörande faciliteten?
Tänk efter innan du svarar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambola89
Filmen i sin helhet. Är du trög?
Är filmen i sin helhet en källa på att det finns inga andra filmer? Ja jag är nog trög för ingen aning om vad du menar eller varför du använder dig själv som källa`när jag ber dig backa upp vad du påstår, har du något mer pålitligt än dina egna uttalanden?
2021-01-04, 18:57
Medlem
Citat:
Du besvarar inte frågan. Var dörrarna låsta eller kunde valobservatörer om de ville observera rösträknandet?
Valobservatörerna blev hemskickade då man var klara med att räkna röster. Då gick dom hem. Sedan fortsatte rösträkningen. Dom gavs alltså inte möjligheten att göra sitt jobb under hela rösträkningen, frågor på det?
2021-01-04, 18:57
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Är filmen i sin helhet en källa på att det finns inga andra filmer? Ja jag är nog trög för ingen aning om vad du menar eller varför du använder dig själv som källa`när jag ber dig backa upp vad du påstår, har du något mer pålitligt än dina egna uttalanden?

Det finns många filmer. Rudy håller på att gå igenom dom bästa. Men jag tror man skulle fokusera mer på valövervakarna. Vad har dom sett?

Mike Pensé
2021-01-04, 18:58
Medlem
Citat:
Herregud. Försök igen.
OK, exakt vad i den filmen bevisar valfusk?
2021-01-04, 18:59
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Hur trycktes de extra miljonerna valsedlar ?

Patrick Byrne CEO på Overstock.com har haft ett helt egenbetalt team på röstfusket sedan 3:e November. Han har nu hela kedjan dokumenterad på vilka som tryckt de extra valsedlarna, hur de distribuerats, vittnesmål, email och mycket mer.

Nedan en samlad tråd på hur valsedlar tryckts för normal distribution, men även extra som skickats till Bidens "sweatshop" i NY för att bara kryssa biden i 100.000 tals i NY för att sedan levereras in i Pennsylvania (vittnesmål om detta finns). Läs även kring Georgia där detaljer kring kinesiska valsedlar med fraktkvittenser och annat dokumenterats i Georgia. Det var dessa Raffensperger försökt shredda men Byrne har plockat ur både valsedlar och fraktdokument (kina) från shreddern.

Läs och sprid denna. Det kommer följa mer info från Patrick Byrne i samband med den 6:e
https://twitter.com/PatrickByrne/status/1346108105592090625

Varför tror du på det där?

Du har ju blivit lurad 20 gånger i rad av dina källor? Som inte haft rätt en enda gång. Ändå tror du på dem en gång till?

Känns inte det... dumt?
2021-01-04, 19:01
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Valobservatörerna blev hemskickade då man var klara med att räkna röster. Då gick dom hem. Sedan fortsatte rösträkningen. Dom gavs alltså inte möjligheten att göra sitt jobb under hela rösträkningen, frågor på det?

Det går inte att skicka hem en valövervakare. Dom gick hem för att dom bestämde det.

Mike Pensé

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in