2021-01-04, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Jo, det står i lag §21 Herr särskole-elev.

Vilken lag, smulan? För ” §21 All proceedings at the tabulating center and precincts shall be open to the view of the public, ” innehåller inget förbud mot att räkna röster utan valobservatörer.
Senast redigerad av ardathbey 2021-01-04 kl. 19:29.
2021-01-04, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambola89
Källan är....trumvirvel....EN film. Det existerar inga andra. Gör något åt din ångest.
Hur blir filmen en källa på att ingen annan film finns?

Om du går på bio och ser en film. Finns inga andra biofilmer då heller?
2021-01-04, 19:36
Medlem
Mike Pence berättar åt vilket håll vinden blåser

Vice President @Mike_Pence: "I promise you, come this Wednesday, we will have our day in Congress."

https://twitter.com/teamtrump/status/1346158394672087041?s=21
2021-01-04, 19:37
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Hur trycktes de extra miljonerna valsedlar ?

Patrick Byrne CEO på Overstock.com har haft ett helt egenbetalt team på röstfusket sedan 3:e November. Han har nu hela kedjan dokumenterad på vilka som tryckt de extra valsedlarna, hur de distribuerats, vittnesmål, email och mycket mer.

Nedan en samlad tråd på hur valsedlar tryckts för normal distribution, men även extra som skickats till Bidens "sweatshop" i NY för att bara kryssa biden i 100.000 tals i NY för att sedan levereras in i Pennsylvania (vittnesmål om detta finns). Läs även kring Georgia där detaljer kring kinesiska valsedlar med fraktkvittenser och annat dokumenterats i Georgia. Det var dessa Raffensperger försökt shredda men Byrne har plockat ur både valsedlar och fraktdokument (kina) från shreddern.

Läs och sprid denna. Det kommer följa mer info från Patrick Byrne i samband med den 6:e
https://twitter.com/PatrickByrne/status/1346108105592090625

Det här vittnesmålet?

There could be 250 or there could be 7,500
http://www.pacourts.us/assets/files/setting-7896/file-10836.pdf?cb=d7f3cc
2021-01-04, 19:37
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Jasså. Enligt er debunk var det för att man var klara med att räkna rösterna dom gick hem. Eller JASSÅ haha vad söt du gjorde det som jag gjorde. Du lyssnade på den gamla debunken istället för den nya. Japp så är det dom har ändrat sig där och kommit med en ny debunk där dom debunkat sig själva hehe men men du väljer att lita på den första alltså, det har du såklart rätt att göra...

Jag har inte debunkat något, min roll i sammanhanget är högst obetydlig. Däremot har jag tankar om att det tyngsta beviset för valfusk är en film som Rudy klippt ihop. Klippt ihop för att det ska se misstänkt ut. Då tänker jag, för helvete Rudy visa riktigt fusk istället för att visa fakefusk. Men det är jag. Många imponeras av B-filmer.

Mike Pensé
2021-01-04, 19:38
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Det anmärkningsvärda är att Trump hotar med juridiska konsekvenser om man inte någonstans 'hittar' exakt det antal röster som krävs för att vinna valet.

Han uppmanar till valfusk.

Nej, han uppmanar till att stävja fusk genom att plocka fram det korrekta resultatet.
2021-01-04, 19:42
Medlem
BidragsTurkens avatar
https://www.youtube.com/watch?v=FlKZaNnTpHQ

Här förklaras hur Trump kan segra med 233 mot Biden 222 om Pence ogiltigförklarar dom 6 delstater där det finns "dueling electors". Huruvida detta är görbart återstår att se....
2021-01-04, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Nej, han uppmanar till att stävja fusk genom att plocka fram det korrekta resultatet.

Som redan är framtaget. Så vad är problemet?
2021-01-04, 19:44
Medlem
novolettes avatar
Georgia SoS Raffensperger kommer att hålla presskonferens kl. 15.00 lokal tid.

https://mobile.twitter.com/DeItaone/status/1346142841903443968

Kommer han att avgå? Låter han Fulton County slutligen bli granskat?
2021-01-04, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Allt detta har dokumenterats, det finns genomgånget i alla stater genom Rudy Giulianis team. Löpmeter med detaljer, allt redo att prövas. Men man har inte fått chansen.

Det är ju det fantastiska att Trump vinner flera stater på bara "felaktiga" röster. Man kan därtill lägga till det uppsåtliga fusket (även fast döda som röstar är uppsåtligt är det svårare att bevisa) Detta är något Demokraterna sysselsatt sig med fulltid.

1. Döda..
2. Minderåriga..
3. Folk som bor i en annan stat..
4. Folk som flyttat från ett county och inte reggat sig i det nya..

Både Nevada och Georgia har så mycket felaktiga röster att det enkelt justerar vinsten till Trump.

Jaha. Jag frågar återigen Hur vet du det? Inget av allt detta har hållit i domstol.
Har du läst allt materialet och kan avgöra att det du påstår stämmer? Vet du detta bättre är dem i USA som faktiskt har i uppgift att kolla anklagelserna?
Påstå kan vem som helst göra, men påståenden är inga bevis.
2021-01-04, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pewana
Jaha. Jag frågar återigen Hur vet du det? Inget av allt detta har hållit i domstol.
Har du läst allt materialet och kan avgöra att det du påstår stämmer? Vet du detta bättre är dem i USA som faktiskt har i uppgift att kolla anklagelserna?
Hur vet du att de som faktiskt har i uppgift att kolla anklagelserna gör det opartiskt? Har du läst allt material och kan avgöra om folk agerar korrupt eller korrekt?
2021-01-04, 19:53
Medlem
novolettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewana
Inget har hållit i domstol?
Det har ju för f-n inte prövats!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in