2021-01-03, 00:58
Medlem
detluktarskits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MosterIBoras
ofta blir poliser hotade, finns 3talas sådana klipp där den dom filmar uppenbarligen ser Örebro som bestämmer. som jag ser mesiga peroner och fe sk8ckar fel. når han back de större makt. statistik inkrigsförng. du möste komme med 8 patruller. I det fallet skulle poser med tuffare 8 mot i ich 8 som backar. brottat ner honom rejälrt. komme endag i mogonrock. brodde ner homom och inse kan kommar 10, skica 10 polisen. vare gång mem gört det det blir mådånd edter der orsakan. Motgonsrockss får kontoll. lyckade denna gång kanake intre lyckatrs om min blir tillfrågad polisen hans ska ut och hänsen och plockar honom.
.

Hahaha vafan vill du ha sagt? Poliser i morgonrock och hängslen får jag det till. Nyktra till.
Citera
2021-01-03, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweidin
Hur kan man följa deras helikopter?

Flightradar är den bästa. Live:

https://www.flightradar24.com/59.36,18.05/11
Citera
2021-01-03, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jorgen.k

FR24 funkar dåligt för detta
Filtrerar bort känslig info, bl.a. ghettofågeln.
Citera
2021-01-03, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Vem går till bankomat? Folk som behöver cash.
Vem behöver cash? Folk som ska köpa knark.
Vem köper knark i Rissne centrum? Boomer som ska röka på med nya frun.
Vad är boomer som ska återfallsröka efter 20 år? Ett tacksamt rånoffer.
Det kan finnas flera orsaker till bankomatuttag en lördagskväll. BO kanske hade en kompis som går på soc, kompisen behöver låna pengar. Eftersom soc kollar kontutdragen får inte lånet synas där. Mannen går därför till bankomaten och hämtar ut cash till sin kompis.
Scenario två är att BO själv går på soc och tänkte ta ut cash för att soc inte ska se vilka krogar han går till. De skulle ju kunna dra in bidraget om han besöker för många krogar.

Jag tror på rån eftersom BO är långt över 20 år.
Citera
2021-01-03, 01:15
Medlem
PulladSorks avatar
Vad visade videon som postades tidigare?
Citera
2021-01-03, 01:16
Medlem
detluktarskits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chillwill
Det kan finnas flera orsaker till bankomatuttag en lördagskväll. BO kanske hade en kompis som går på soc, kompisen behöver låna pengar. Eftersom soc kollar kontutdragen får inte lånet synas där. Mannen går därför till bankomaten och hämtar ut cash till sin kompis.
Scenario två är att BO själv går på soc och tänkte ta ut cash för att soc inte ska se vilka krogar han går till. De skulle ju kunna dra in bidraget om han besöker för många krogar.

Eller så går ingen på soc alls. Kanske bara vill ha peng i pungen
Citera
2021-01-03, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
Fimen e borttagen från fb, någon som har den?
Hela användarens profil verkar ha stängts av.
Citera
2021-01-03, 01:25
Medlem
Van Nostrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detluktarskit
Vilken underbar människa!!
Minst sagt.

Om jag förstod runskriften rätt så har morgonrocksfolket övertag mot polisen i Örebro - just nu. Men polisen kan återta kontrollen.

Sitter som på nålar inför fortsättningen...
Senast redigerad av Van Nostrand 2021-01-03 kl. 01:28.
Citera
2021-01-03, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jorgen.k

Citat:
Ursprungligen postat av zacc
FR24 funkar dåligt för detta
Filtrerar bort känslig info, bl.a. ghettofågeln.

Men behöver jag veta specifika ”reg nummer” till t.ex polisens helikopter? Och vart får jag tag på det?
Citera
2021-01-03, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chillwill

Varför skulle det vara konstigt att ta ut kontanter utanför en matbutik kl 20.30? Födelsedagspresent till barn - köpa en pryl på Blocket - betala städerskan - bidrag till en arbetslös kompis - eller lån till ngn som tappat sitt betalkort - finns väl hur många helt normala anledningar som helst. Inte alltid självklart att få ut cash från kassan i matbutiken.
Men jag blir klart tveksam att våga använda mig av en Bankomat efter denna tydliga bild https://www.instagram.com/p/CJj7F1eAqWq/
Senast redigerad av Roedstrumpa 2021-01-03 kl. 01:33.
Citera
2021-01-03, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roedstrumpa
Varför skulle det vara konstigt att ta ut kontanter utanför en matbutik kl 20.30? Födelsedagspresent till barn - köpa en pryl på Blocket - betala städerskan - bidrag till en arbetslös kompis - eller tillfälligt tappat sitt bankomatkort - finns väl hur många helt normala anledningar som helst. Inte alltid självklart att få ut cash från kassan i matbutiken.
Men jag blir klart tveksam att våga använda mig av en Bankomat efter denna tydliga bild https://www.instagram.com/p/CJj7F1eAqWq/
Jag känner få personer under 65 som använder kontanter alls i vardagen. Tror jag själv varit på bankomat typ fyra gånger de senaste fem åren, alla dessa i andra världsdelar när kort inte funkat , man ska handla på typ marknad eller digital betalservice inte fungerat där än.
Citera
2021-01-03, 01:35
Avslutad
Jävla tråkigt öde, att bli knivhuggen vid en bankomat en mörk kall januarikväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in