2020-12-19, 09:09
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utrikes
Vad jag har hört så är det iaf 6 mån sen.

Innebär det att hon nu är skyldig att betala underhållsstöd till barnets pappa?
Citera
2020-12-20, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Innebär det att hon nu är skyldig att betala underhållsstöd till barnets pappa?

Jag gissar nog att det är soc som tagit över vårdnaden i så fall och inte pappa. K1 känner ju inte sin pappa, så tror inte dom skulle riva upp ett barn från hemmet och flytta det till andra sidan av landet?

Men är det någon som vet? Är det offentliga handlingar om det gått genom familjerätten?
Citera
2020-12-20, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finflicka
Jag gissar nog att det är soc som tagit över vårdnaden i så fall och inte pappa. K1 känner ju inte sin pappa, så tror inte dom skulle riva upp ett barn från hemmet och flytta det till andra sidan av landet?

Men är det någon som vet? Är det offentliga handlingar om det gått genom familjerätten?

Catrin har kvar vårdnaden om alla barnen, och det har heller aldrig varit på tal om att hon ska ha blivit av med vårdnaden.

Kan människor här i detta forum sluta diskutera barnen? Admin, dessa inlägg bör plockas bort då hennes barn inte kan försvara sig här på internet.
Citera
2020-12-21, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Callesto
Catrin har kvar vårdnaden om alla barnen, och det har heller aldrig varit på tal om att hon ska ha blivit av med vårdnaden.

Kan människor här i detta forum sluta diskutera barnen? Admin, dessa inlägg bör plockas bort då hennes barn inte kan försvara sig här på internet.

Bra talat! Barnen är helt oskyldiga till allt!

Då du verkar ha lite insyn i det hela, vet du hur det ser ut med betalning av skadestånd?
Är skadestånden avbetalda?
Citera
2020-12-21, 22:14
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:

Barnen diskuteras inte utan enbart hur Carina använder sina barn och barnafödande som brickor i sitt spel att slippa straff och leva på bidrag. Carina bör f.ö. själv se till att hålla barnen borta från internet med foton m.m.
Citera
2020-12-23, 21:30
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kontantkonungen
Hur är det med skadestånden? Betalas dessa till brottsoffren med en avbetalningsplan, till brottsofferjouren med en avbetalningsplan eller till kronofogden?

Inkomsterna bör ju öka nu i december när det fjärde barnet ska komma (barnbidrag för 4 ungar inklusive flerbarnstillägg är 6740kr/mån) och därmed borde väl avbetalningstakten kunna öka?!

Jag utgår tyvärr från att alla skadestånd inte är betalda ännu..

Brottsofferjouren har inget med sådana här saker att göra, antagligen menar du Brottsoffermyndigheten. Jag tvivlar på att något av brottsoffren har fått ersättning av den sistnämnda. De ersätter i första hand brottsoffer som fått personskador.

Man får väl hoppas att alla brottsoffer i detta fall har vänt sig till Kronofogden för indrivning av utdömt skadestånd. Troligen har samtliga fått besked om att Catrin saknar utmätningsbara tillgångar. Jag tror* att brottsofffren måste förnya sina krav via Kfm med jämna mellanrum och att det annars inträder preskription till slut. Frågan är om samtliga brottsoffer orkar hålla på med det. Risken finns väl att Catrin till slut har noll i skuldsaldo hos Kfm.

* Detta kan vara feluppfattat av mig.
Senast redigerad av Messerschmitt 2020-12-23 kl. 21:40.
Citera
2020-12-27, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finflicka
Jag gissar nog att det är soc som tagit över vårdnaden i så fall och inte pappa.K1 känner ju inte sin pappa, så tror inte dom skulle riva upp ett barn från hemmet och flytta det till andra sidan av landet?

Citat:

Skrev aldrig att hon hade det. High-lightade min fråga åt dig då verkade missa den.
Citera
2020-12-27, 19:25
Medlem
Nu ligger hon på BB med nyfödd bebis iaf.
Citera
2020-12-28, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joergenmedj
Nu ligger hon på BB med nyfödd bebis iaf.

Lägg ut bild!
Citera
2020-12-28, 01:33
Medlem
Sista barnet får vi hoppas? Tre kejsarsnitt är väl nog? Det positiva är att hon knappast kommer att orka begå brott medan hon ammar barn nr 4. Jag känner med de som aldrig får tillbaka sina pengar av den här människan.
Citera
2020-12-28, 17:34
Medlem
Hennes IG är borta?
Har hon nytt konto tro?
Citera
2020-12-28, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenKitty
Hennes IG är borta?
Har hon nytt konto tro?

Hon heter 4barnsmamman__ (tror två understreck) nu.

En son till alltså, lade hon inte ut att hon skulle få en dotter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in