2020-12-28, 16:07
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
En avdankad mytoman? Nej tack.

Sug på Smulles rotborste snälla: https://ibb.co/Sww1cnn
Senast redigerad av frekkinhead 2020-12-28 kl. 16:32.
2020-12-28, 16:10
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superduktig
Jag är ny på detta och undrar hur ofta loggar ni och kollar meddelanden? Jag har bara fått en meddelande hittils på 2 dagar men har bara loggat in 4 ggr. 3 av gångerna loggade jag in utpsritt över en halvtimma runt 18 och den sissta gången runt 16 nästa dag.

Det kommer ju ta mer tid att hela tiden logga in och kolla om det finns meddelanden att svara på än att skriva meddelanden. Men man får inte betalt för att logga in och kolla om det finns meddelanden.
Nu förstår jag inte riktigt vad du menar? Logga alltid när det finns något att logga, och svara på Targets frågor. Så slipper vi se versaler och detta jävla tjat om vart man bor.
2020-12-28, 16:12
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Herre gud. Har legat och sugit hela dagen. Kan man få en kafferast och vila käken som håller på att hoppa ur led av allt sugande?
2020-12-28, 16:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Nu förstår jag inte riktigt vad du menar? Logga alltid när det finns något att logga, och svara på Targets frågor. Så slipper vi se versaler och detta jävla tjat om vart man bor.

Alltså att logga in på hemidan där man svarar på meddelanden (om det ens finns några att svara på).
2020-12-28, 16:31
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Förresten kan någon förklara vad den där lilla gulbruna grejen är på hans ollonhuvud, på förhuden? Är det gammal torkad, rostad sperma eller? Varit ett mysterium för mig i 3 år nu

Förresten kan någon förklara vad den där lilla gulbruna grejen är på hans ollonhuvud, på förhuden? Är det gammal torkad, rostad sperma eller? Varit ett mysterium för mig i 3 år nu
2020-12-28, 16:46
Medlem
Vet inte vad som är fel med alla oper operatörer som aldrig loggar ett skit och skriver som idioter. Men om ni finns här så ska ni veta att jag golar ner er alla som payback att man får logga efter er!
2020-12-28, 16:49
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Vet inte vad som är fel med alla oper operatörer som aldrig loggar ett skit och skriver som idioter. Men om ni finns här så ska ni veta att jag golar ner er alla som payback att man får logga efter er!
Word! 2021 ska bli året där det ska loggas. På dom bara.
2020-12-28, 16:59
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:

Käften, ingen bryr sig om dig
2020-12-28, 17:04
Medlem
Citat:
Käften, ingen bryr sig om dig

Men du verkar bry dig? Kände du dig träffad sötisen? Jag kommer efter er alla, var så säker! Ses i chatten.
2020-12-28, 17:12
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Men du verkar bry dig? Kände du dig träffad sötisen? Jag kommer efter er alla, var så säker! Ses i chatten.

Haha jävla tönt. Säkert operatör sedan 1 månad tillbaka som tror han är duktig som försöker imponera på coacher. Låt mig berätta en sak: du kommer aldrig lyckas och 1 år från nu så kommer du ha samma mentalitet som mig, alltså inte bry dig ett skit för du inser att du kommer tjäna pengar även efter att du dragit ut pinnen ur röven
2020-12-28, 17:15
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superduktig
Jag är ny på detta och undrar hur ofta loggar ni och kollar meddelanden? Jag har bara fått en meddelande hittils på 2 dagar men har bara loggat in 4 ggr. 3 av gångerna loggade jag in utpsritt över en halvtimma runt 18 och den sissta gången runt 16 nästa dag.

Det kommer ju ta mer tid att hela tiden logga in och kolla om det finns meddelanden att svara på än att skriva meddelanden. Men man får inte betalt för att logga in och kolla om det finns meddelanden.

Vad menar du? Du loggar in 3 gånger under loppet på 30min? Får inget på 0,001 sekunder och loggar ut igen? Varför inte bara logga in och kötta på? Du får ju sitta en liten stund i kö om det inte finns något direkt meddelande direkt bara men sitter du på CC så har det ju funnits typ hela tiden?

Det är ju ingen guldgruva som vissa får det att låta som men visst tjänar man mer än 1kr på 2 dagar.
Senast redigerad av Bbobi 2020-12-28 kl. 17:18.
2020-12-28, 17:17
Medlem
Citat:
Haha jävla tönt. Säkert operatör sedan 1 månad tillbaka som tror han är duktig som försöker imponera på coacher. Låt mig berätta en sak: du kommer aldrig lyckas och 1 år från nu så kommer du ha samma mentalitet som mig, alltså inte bry dig ett skit för du inser att du kommer tjäna pengar även efter att du dragit ut pinnen ur röven

Dude, försöker du på riktigt stoltsera dig över att du jobbat längre än mig på en chatt sida för gubbstruttar?

Det handlar inte om pengarna eller att impa på coacherna, det handlar om tiden att man får sitta och logga deras skit i onödan. Vill underlätta för alla andra också och inte bara mig själv. Vet att både coacherna och andra operatörer stör sig grovt på oper operatörerna.

Om ett år gör jag annat. Det här är ett extra knäck, men du verkar ju ha detta som heltidsarbete. Vem är det som är en tönt egentligen? seså, in i chatten igen och sug av Amirs kuk!
Senast redigerad av EricBana87 2020-12-28 kl. 17:34.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in