2020-12-28, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Vad gör man om nån med taggen Oper sabbar konversation efter konversation. Rapporterar man den till Jh coachen med?

Alltså nån som typ frågar hur frugan mår ett meddelande efter att target berättar att hon dog förra månaden och sån skit.

Man sköter sitt och skriver vidare, du får en krona oavsett för ditt mess.
2020-12-28, 11:42
Medlem
frekkinheads avatar
Det enda man skall anmäla enligt mig är när:
• Man är jävligt arg och vill hämnas på någon operatör som bokat dejt (händer MAX 1 gång per år)
• Om target är pedofil/snackar om tidelag/sex med djur, men ENDAST för att om man INTE gör det så kan man få kicken själv

Aldrig annars.
Alla ni som anmäler hela tiden och tror ni gör ett "bra jobb", bara så ni vet så skiter coachen totalt i er haha. De skrattar åt er i coach-chatten sen, ni får ögonen på er helt plötsligt, de kollar igenom era mess och försöker hitta fel ni gjort så ni kan få kicken. De bryr sig inte ett skit om att ni anmäler, de utnyttjar bara det för att skälla ut/kicka någon annan operatör.

Bäst att bara gå under radan och inte ha kontakt med coacher alls. Skapa ett fake Skype-konto och skriva till coacherna: Yeaaah you think you're fucking tough huh? You don't look fucking tough. Vet var du bor slyna.
2020-12-28, 11:55
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Det enda man skall anmäla enligt mig är när:
• Man är jävligt arg och vill hämnas på någon operatör som bokat dejt (händer MAX 1 gång per år)
• Om target är pedofil/snackar om tidelag/sex med djur, men ENDAST för att om man INTE gör det så kan man få kicken själv

Aldrig annars.
Alla ni som anmäler hela tiden och tror ni gör ett "bra jobb", bara så ni vet så skiter coachen totalt i er haha. De skrattar åt er i coach-chatten sen, ni får ögonen på er helt plötsligt, de kollar igenom era mess och försöker hitta fel ni gjort så ni kan få kicken. De bryr sig inte ett skit om att ni anmäler, de utnyttjar bara det för att skälla ut/kicka någon annan operatör.

Bäst att bara gå under radan och inte ha kontakt med coacher alls. Skapa ett fake Skype-konto och skriva till coacherna: Yeaaah you think you're fucking tough huh? You don't look fucking tough. Vet var du bor slyna.
Du låter som någon som blivit anmäld mycket.
2020-12-28, 12:15
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Du kan ta en print screen och skicka till den coachen som är online. Du kan ta print på sånt som du nämner, om nån bokar dejt, skiter i att logga saker, skriver som ett jävla mongo etc. Men det tar bara en massa tid från dig, och du får inget för det mer än ett "Tack" på sin höjd.

Jo det håller jag med om isig och det är ju ofta enkelt att bara säga att man tänkte något annat än det den förra skrev, man var lite virrig eller vad som helst. Jag har aldrig anmält nån, än.

Men när nån kommer in i en 2 månader gammal konversation där target frågar efter date och dom svarar med att player vill lära kännas först och frågar vad target heter, ja då är det lite väl liksom.
Senast redigerad av Bbobi 2020-12-28 kl. 12:19.
2020-12-28, 12:23
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Du låter som någon som blivit anmäld mycket.

Bra att jag vet ditt Operatörs-ID nu. Ska anmäla dig

Det enda jag stör mig på är när man inte loggat namn. Haha, många här vågar inte fråga om namn efter 3 månader. Jag gör det så stolt om jag inte ser det, skriver: Vad heter du förresten haha jag vet inte ens ditt namn?
2020-12-28, 12:35
Medlem
frekkinheads avatar
Till alla er som anmäler och är logghoror: Här har ni Smulles FACKING ROTBORSTE NER I ER TRUT! Heligaste och sexigaste jävla kuken i CC:s HISTORIA!

https://ibb.co/Sww1cnn

*dreglar*
Senast redigerad av frekkinhead 2020-12-28 kl. 12:39.
2020-12-28, 12:50
Medlem
Lyssna på frekkinhead nu alla jävla duktiga idioter
2020-12-28, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Jo det håller jag med om isig och det är ju ofta enkelt att bara säga att man tänkte något annat än det den förra skrev, man var lite virrig eller vad som helst. Jag har aldrig anmält nån, än.

Men när nån kommer in i en 2 månader gammal konversation där target frågar efter date och dom svarar med att player vill lära kännas först och frågar vad target heter, ja då är det lite väl liksom.

Ja jag vet, det är irriterande. Likaså när dom skiter i att logga eller svara på frågor, så du måste göra det sen. Jag brukade anmäla lite förr men som sagt det tar bara massa tid. När det är en operxxxse så spelar det ändå ingen roll. Dom kan boka 100 dejter om dagen dom får inte kicken ändå, då dom inte jobbar för jh.
2020-12-28, 13:52
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Ja jag vet, det är irriterande. Likaså när dom skiter i att logga eller svara på frågor, så du måste göra det sen. Jag brukade anmäla lite förr men som sagt det tar bara massa tid. När det är en operxxxse så spelar det ändå ingen roll. Dom kan boka 100 dejter om dagen dom får inte kicken ändå, då dom inte jobbar för jh.
Jo, det är ju oftast just dom där Oper nissarna.
2020-12-28, 13:57
Medlem
stitchbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Du ska inte skicka något till någon snitch bitch

Där var du allt fyndig. Måste skrivit fel när jag reggade mig för fem år sen.
Otroligt att ni redan känner mig så väl och vet att jag älskar att förstöra för mina kollegor.

Naturligtvis visste jag också exakt vad screenprintarna används för, frågade såklart bara för att vara störig.
2020-12-28, 15:16
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Lyssna på frekkinhead nu alla jävla duktiga idioter
En avdankad mytoman? Nej tack.
2020-12-28, 16:01
Avslutad
Jag är ny på detta och undrar hur ofta loggar ni och kollar meddelanden? Jag har bara fått en meddelande hittils på 2 dagar men har bara loggat in 4 ggr. 3 av gångerna loggade jag in utpsritt över en halvtimma runt 18 och den sissta gången runt 16 nästa dag.

Det kommer ju ta mer tid att hela tiden logga in och kolla om det finns meddelanden att svara på än att skriva meddelanden. Men man får inte betalt för att logga in och kolla om det finns meddelanden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in