Citat:
Ursprungligen postat av
Lurenskog
Marker klart at din hovedteori er at TH er GM, så slipper du akkurat dette her. Tror jeg.
Helt enig i hele innlegget faktisk. Må vel være en første gang for alt👍
Jeg har ikke en hovedteori. Dvs jeg hadde en teori om at dette var et affektdrap etter teaterbesøket. Når så politiet ikke viser tegn til at de tviler på MBs troverdighet, og at de samtidig gir TH alibi, er saken helt åpen. Jeg blir mer og mer overbevist om at TH er uskyldig. Ingenting av det vi vet så langt, er nok til å felle TH. Hvis politiet tiltaler TH på det de per nå har av "beviser", blir dette garantert plukket fra hverandre av SH.
Dette vet politiet, og det er selvsagt årsaken til at TH ikke har blitt tiltalt.
Ta bare dette løsrevne sitatet fra notatbøkene, hvor TH skriver at "han må foreta seg noe". Dette kan jo bety hva som helst, det er jo bare fantasien som setter grenser!
- han må foreta seg noe med utbyggingsfeltet på Kvitfjell. TH har fått kritikk for at området ligger brakk.
- han må foreta seg noe i forhold til AEH. Ting kan tyde på at AEH er i ferd med å gå på en sprekk.
- han må foreta seg noe med utvendig vedlikehold av S4. Går det for lang tid, blir vedlikeholdsutgiftene mye høyere.
- han må foreta seg noe med Monaco-huset på Lilleham*er. Kommunen truer med dagsbøter.
Dette sitatet, er kun ett eksempel på noe som i beste fall kan være et halvdårlig indisium. Politiet kan ikke knytte dette til handlingen, men vet at dette er velegnet til å mistenkeliggjøre TH. Og det verste av alt: Brukere svelger dette med krok, mark og søkke. De tror virkelig på at politiet har en sterk sak. De har lagt TH for hat, og hver minste ting, er en "bekreftelse" på at TH er skyldig. Helt fastlåste, og har vært det lenge. De nekter konsekvent å løfte blikket bort fra TH. De har bygget en enorm fallhøyde, men det er heldigvis ikke mitt problem.