2020-12-27, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billiejean82
En ting som har slått meg her er at hvis hun var redd for at mannen skulle gjøre henne noe kunne det å ha arbeidsfolk i huset være en sikkerhet/buffer for henne.

Herre min hatt ! , så mye sprøtt dere finner på .
Citera
2020-12-27, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Hvordan det?

Fantaserer du om at AE bestemte og betalte for oppussing av huset TH eide?

Ikke engang denne gnieren kan vel ha tvunget en minstepensjonist med borett til å betale for oppussing av hans særeie?

Er det det du mener?

Edit:

Eller, mener du at han beslagla de 200.000 på høyrentekonto, som skulle frigis når AE ble 67 år, til å pusse opp huset han har særeie på?

Jeg tror dere fantaserer noe helt vanvittig her i tråden mange av dere. Dere dikter opp ting dere ikke har foutsetning til å vite noe om.

I følge TH søsken er ikke TH opptatt av oppussing. Jeg tror det er et selvstendig valg av AEH og jeg tror der er TH som betalte.
Citera
2020-12-27, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Er jo ikke sikkert det var AE som tok initiativ til det, men fulgte bare opp en del av det praktiske.
Det er en rekke andre forhold som tyder på at hun var i ferd med å løsrive seg.

Som hva da ? Vitnemålet fra AA-foreningen ?
Citera
2020-12-27, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekrus
Tror også det samme. Green har vært ute i hardt vær før, og har jobbet med pengeinnkrevning etc. så han har lært seg å bli en god menneskekjenner. Han ser lett om folk er redd, bekymret, desperat osv. Han så nok ganske fort at noe var riv ruskende galt, og det ble bestemt at det måtte stilles visse krav. Åpenhet, innsyn, og samarbeid med politiet. Som Sugar sier at info skulle leveres til politiet, og ikke nødvendigvis til TH alene. Dette ville ikke TH gå med på, og det stoppet der. Dette med at politiet ikke skal få vite alt, gjenspeiles jo i forbindelse med denne såkalte dusøren. Der skal alle tips leveres direkte til Holden, og ikke til politiet. Har aldri hørt om noe så spesielt før i noen drapssak. Det naturlige er jo at tips går direkte til politiet som har kompetanse og størst innsyn i saken fra alle vinkler.
Jeg tipper at grunnen til at Green ble kontaktet i utgangspunkter var å skape et inntrykk av at TH virkelig var desperat. Men det kan også hende at Holden på dette tidspunktet ikke skjønte at TH var den som sto bak. Han har nok lurt mange, men han klarte ikke å lure Green.

At noen i det hele tatt gidder å ta Green seriøst, fatter jeg ikke. Skjønner godt at TH ble skeptisk til å samarbeide med han.
Citera
2020-12-27, 22:15
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Hvis jeg var TH, ville jeg også latt alle tips gått til Holden og ikke til politiet først. Dette fordi at politiet legger jo bare tipsene til side og vil kun konsentrere seg om TH. Jeg ville ønsket full oversikt over hvilke tips som kom inn, også i tilfelle det senere ble nødvendig med privat etterforsker.

Ja, om jag hade varit TH och dödat min fru, skulle jag ha gjort detsamma...
Citera
2020-12-27, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Ja, om jag hade varit TH och dödat min fru, skulle jag ha gjort detsamma...

Og om du var uskyldig, hadde det i hvert fall lurt å få oversikt over alle tips. Vi har alle fått vite at TH er grundig mann og selvsagt ville han forsikre seg om at han får vite om alle tipsene og at de ikke holdes hemmelig for han. Skulle bare mangle.

Politiet ønsker å drive hemmelig etterforskning og en uskyldig vil ikke finne seg i det.
Citera
2020-12-27, 22:22
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Og om du var uskyldig, hadde det i hvert fall lurt å få oversikt over alle tips. Vi har alle fått vite at TH er grundig mann og selvsagt ville han forsikre seg om at han får vite om alle tipsene og at de ikke holdes hemmelig for han. Skulle bare mangle.

Politiet ønsker å drive hemmelig etterforskning og en uskyldig vil ikke finne seg i det.

åh du klagar på andras fantasi...
Citera
2020-12-27, 22:22
Medlem
Citat:

Du snur det på hodet, hvis du er uskyldig så samarbeider du med politiet for å renvaske deg selv.
TH tør ikke, fordi han vet at han er avslørt.
Citera
2020-12-27, 22:24
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Du snur det på hodet, hvis du er uskyldig så samarbeider du med politiet for å renvaske deg selv.

Bingo
Citera
2020-12-27, 22:29
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
At noen i det hele tatt gidder å ta Green seriøst, fatter jeg ikke. Skjønner godt at TH ble skeptisk til å samarbeide med han.

Var det derfor TH/SH kontaktet ham også?
For at han skulle være useriøs nok til å løpe villedningsærend?

Selvmotsigelser kaller vi slik, nvaF
Citera
2020-12-27, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy

Hvis jeg var TH og uskyldig, hadde jeg reagert på akkurat samme måte.

FORDI : TH var i en rekke møter, han skrev en rekke mailer for å hjelpe politiet, akkurat slik politiet har bedt han gjøre.

Enden på visa ble: Politiet lekker alt til media av det han både sier og skriver og bruker alt sammen MOT HAN.

Da hadde jeg blitt fly forbannet og tenkt at nok er nok og nektet flere avhør.

Politiet er selv skyld i situasjonen de har satt seg i. Det er ikke uten grunn at den ene av dem ble omplassert.
Citera
2020-12-27, 22:33
Medlem
Citat:
Hvis jeg var TH og uskyldig, hadde jeg reagert på akkurat samme måte.

FORDI : TH var i en rekke møter, han skrev en rekke mailer for å hjelpe politiet, akkurat slik politiet har bedt han gjøre.

Enden på visa ble: Politiet lekker alt til media av det han både sier og skriver og bruker alt sammen MOT HAN.

Da hadde jeg blitt fly forbannet og tenkt at nok er nok og nektet flere avhør.

Politiet er selv skyld i situasjonen de har satt seg i. Det er ikke uten grunn at den ene av dem ble omplassert.

Selvsagt lekker ting til media når antatt GM overhode ikke vil samarbeide.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in