Citat:
Ursprungligen postat av
Hellsculls
Det er absolutt ingenting som rettferdiggjør et drap, hverken i denne saken eller i andre saker. Hvis TH har tatt livet av ektefellen, tror jeg ikke dette skyldes ekteskapsproblemer. Da heller jeg mot at det har vært et drap i affekt, kanskje kombinert med alkohol. Mange mener bestemt at ekteskapsproblemer har vært motivet for drapet. For å underbygge et slikt motiv, bør man åpent kunne snakke om hva som kan være årsaken til eventuelle konflikter. Noen mener å vite at AEH har opplevd fysisk og psykisk mishandling. Det kan godt hende at det var slik, men dette vet vi ikke noe sikkert om. Jeg avviser ikke at det kan ha vært slik. Det må likevel være mulig å tenke at det også kan være andre årsaker til disse konfliktene. Jeg har gjentatte ganger sagt at et mennesker med kjent rusproblematikk skaper store problemer i de fleste familier. Jeg har også uttalt at jeg ikke ser ned på et medmenneske som lider under rusen. Min intensjon er selvsagt ikke å tråkke på en avdød, jeg ønsker kun å påpeke at det kan være mange årsaker til et konfliktfylt ekteskap. Enkelte (og da sikter jeg ikke til deg) kvier seg ikke for å slenge ut de mest groteske beskyldninger om andre som er omtalt i denne tråden, vel vitende om at dette er helt udokumenterte påstander. Jeg har selv bidratt til å rette søkelyset mot eventuelle gjerninspersoner., men jeg mener at jeg har understreket at dette er kun en teori. Jeg reager derfor på at enkelte brukere blir aggressive, hvis man trekker inn avhengighetsproblematikk som en mulig årsak til ekteskapsproblemer. Det er mulig jeg ikke har greid å forklare dette på en god nok måte. Jeg begynner å lure på akkurat det, hvis brukere har inntrykk av at at jeg mener at AEH selv var skyld i denne forferdelige hendelsen. Enten har jeg uttrykt meg klønete, alternativt ønsker noen å vranglese mine kommentarer.
Marker klart at din hovedteori er at TH er GM, så slipper du akkurat dette her. Tror jeg.
Helt enig i hele innlegget faktisk. Må vel være en første gang for alt👍