2020-12-27, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Det er heller TT som må begrunne hvorfor TH ikke er GM da alle spor peker på at det er han som står bak. Han har til og med skrevet om det i sine dagbøker.
Du er jo helt fjern!
"alle spor peker på at det er han som står bak" - resten er TT
Citera
2020-12-27, 23:32
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Ang denne siste sikkre samtale, 09.16.. Når du er sønnen til en av Norges aller rikeste, så trenger du vel ikke mase om lønna for å få råd til å feire Helloween Denne samtalen er bare svada, det er jeg sikker på.

det är inte säkert att det fanns så mycket pengar hos barnen även om pappan har tillräckligt med pengar...
Citera
2020-12-27, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman
Det hadde vært morsomt om alle pesoner her inne som er så bombesikker i sin sak om at Hagen er skyldig kan fremlegge hva de mener er grunnen til det. En ting er å synse, og da tror man men den skrivemåten en del bruker vitner nesten som om at saken er avklart.

Jeg har enda ikke lest noen plass om et eneste bevis i saken. Ei heller at Hagen har løyet om noe som helst. Slik jeg har oppfattet det er det mange som mener nettopp dette men etter min oppfatning er det kun hvordan man tolker det som skrives.

Pr.i dag ser jeg svært mørkt på at saken vil bli oppklart noensinne. Håper virkelig jeg tar feil for om hun er tatt av dage bør den/de ansvarlige stilles til rette.

Synes f.eks at politiet er uklare når de først sier noe. Futurumennene. Erdet sporet lagt bort eller kommer de ikke videre med sporet? Det samme gjelder BMW sporet i Ås. Lagt bort, eller står fast. Synes også dette med Hettemannen/mennene er rart. Noe kan skurre der. Bruker en "evighet" å melde seg. Er det for å rigge alibi og spor eller finnes det fortsatt lokale folk i Lørenskogområdet som aldri leser en nyhet? Merkelig i min bok.

Det er helt riktig. Det finnes ingen bevis. Kun tolkninger av hva som skrives. Det eneste bevis som finnes er at TH befant seg på jobb og at AEH var i live på morgenen iom at hun snakket med en ansatt. Politiet mener at det var hun selv som snakket.
Citera
2020-12-27, 23:37
Medlem
Citat:
Det er heller TT som må begrunne hvorfor TH ikke er GM da alle spor peker på at det er han som står bak. Han har til og med skrevet om det i sine dagbøker.

Har han skrevet i sine dagbøter at han har drept AEH ?
Citera
2020-12-27, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Har han skrevet i sine dagbøter at han har drept AEH ?

Du vet nok like godt som alle andre her at TH har skrevet i sine dagbøker at noe måtte gjøres med AE så ikke prøv deg.
Citera
2020-12-27, 23:39
Medlem
Nottelitens avatar
verkligen dags att börja läsa upp på hela ärendet och andra brottmål så att dere också ser ljuset
Citera
2020-12-27, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
verkligen dags att börja läsa upp på hela ärendet och andra brottmål så att dere också ser ljuset

Ja, noen ser ut til å hoppe over vesentlige detaljer i saken - åpenbart bevisst og konsekvent.
Citera
2020-12-27, 23:43
Medlem
Citat:
Du vet nok like godt som alle andre her at TH har skrevet i sine dagbøker at noe måtte gjøres med AE så ikke prøv deg.
Og da er du selvfølgelig sikker på at han ikke mente å pleie sin kone litt ekstra, kanskje ta henne med på en ferie for å få henne til å trives litt bedre.

Hvor ofte tenker du på å drepe folk rundt deg??
Citera
2020-12-27, 23:45
Medlem
Citat:

Og her er vi tilbake til dette med tolkninger. Vi bør kanskje lese mer om det som står i dagbøkene før vi tolker noe som helst.

Vi har tidligere sett hvordan media legger frem ting / lager overskrifter for å få klikk. Flere ganger har de presentert sakene feil. F.eks tekstmeldinger som AE skulle ha skrevet. Det viste seg at det sto npoe helt annet enn slik media først fremstilte det.

Det kan være lurt å være litt kristisk til ting man leser i media, da det viser seg at ikke alt kommer riktig ut.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Og da er du selvfølgelig sikker på at han ikke mente å pleie sin kone litt ekstra, kanskje ta henne med på en ferie for å få henne til å trives litt bedre.

Hvor ofte tenker du på å drepe folk rundt deg??

Jeg ler av trådstarter. Jeg går ikke med drapstanker om noen, gjør du?
Citera
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Ja, noen ser ut til å hoppe over vesentlige detaljer i saken - åpenbart bevisst og konsekvent.

tydligt och mestadels för att provocera....
Citera
2020-12-27, 23:51
Medlem
Nå begynner Gone Girl på TV2
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här