2020-12-01, 16:48
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Ja nej jag vet att det är så här, jag har ju argumenterat för det rätt tydligt, men jag får ingen respons på det alls här det är bara ännu mer dravel om vad hemsk jag är som skriver dåligt.

Får upp dig ofta när kunden frågar vad som är fel, eller när man behöver väcka konversationen igen.

Så du kan ha dina argument.
Men faktum kvarstår. + du fattar inte vad jag skriver.

Hopplös
2020-12-01, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
Får upp dig ofta när kunden frågar vad som är fel, eller när man behöver väcka konversationen igen.

Så du kan ha dina argument.
Men faktum kvarstår. + du fattar inte vad jag skriver.

Hopplös

Nej kunderna frågar inte vad som är fel när jag skrivit, däremot frågar dom säkert det när du skrivit att du ska kolla ditt schema inför nästa vecka och det säkert gå bra att ses, och nån op måste avboka sen. Bättre o säga stopp från början istället, detta nämnde jag ju i inlägget ovan men det föll på döva öron som vanligt.

Jag har alltid fått upp en väldig massa som ska väckas jag med, det hör till saken, men skriv dina 500 tecken och kämpa hårt, vi kommer få väcka många av dom med sen, det bara är så.

Det är du som inte fattar, men du är ny så det är ok. Försöker inte vara dryg nu men det är ju så, eller hur?
2020-12-01, 17:05
Medlem
Citat:
Jo men uppenbarligen har ju gubben svarat dom ändå eftersom du fick ett mess du skulle svara på och därmed kunde se konversationen? Fan canoon detta ligger i paritet med 1+1 blir 2, nästan. Förolämpningar och skitsnack kan vi skippa nu och tala allvar, du måste greppa detta nu. Jag blir lite orolig alltså...

Men ok om en kollega skrivit hörruu bengt bara så du vet detta är fake jag är man och sitter bakom en dator i thailand, ja då håller jag med dig, kör han den med 50 targets så borde han banne mig få höra om detta i feedback! Men att det sker nästan grova misstag och target blir arg eller ledsen eller whatever, dom fortsätter skriva och du behöver inte rädda något på ett intrikat sätt. Säg du skämta, säg du är trött, säg du skrev fel, säg du vill suga hans kuk, poof då var det lugnt igen target blev glad och du slapp anstränga dig. Ameh såhär lätt är det ju inte tänker du, jo men det är det canoon, du får helt enkelt betänka vilka människor det är du skriver med, är dom skarpa tycker du generellt?

Nej jag vet att du inte vet om det, och det är inte så noga heller, poängen är att JH skjuter sig själva i foten med deras jävla besatthet över kvalite

Hur många targets tror du tänker fortsätta lägga pengar för att bli förolämpade av players/operatörer i längden? Nu var det en jävla SEMC som igen förstörde en konversation efter bara 3-4 medddelanden. Varför skriva en förolämpning helt plötsligt till en target när det är lättare att bara skriva nåt trevligt svammel och låta konversationen flyta på som den gjorde?
Alltså då har man ju noll koll på att läsa av överhuvudtaget.
2020-12-01, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Hur många targets tror du tänker fortsätta lägga pengar för att bli förolämpade av players/operatörer i längden? Nu var det en jävla SEMC som igen förstörde en konversation efter bara 3-4 medddelanden. Varför skriva en förolämpning helt plötsligt till en target när det är lättare att bara skriva nåt trevligt svammel och låta konversationen flyta på som den gjorde?
Alltså då har man ju noll koll på att läsa av överhuvudtaget.

Jag undrar var dessa hemska meddelanden från ops finns för jag ser inte dom ärligt talat. Visserligen skriver jag mycket mindre nu för tiden, konstigt nog så har intedetsomsynes stenkoll på mig ändå, vet inte riktigt hur det funkar men..

Sen i vilket fall, dom fortsätter för dom vill glida in i en ung våt fitta, det har undgått dig eller? Dom slutar skriva när pengarna är slut eller dom äntligen inser att den unga våta fittan inte existerar. Så vad hände i exemplet ovan då? Hur kan du veta att han inte skriver igen om en timme när du har loggat ut, eller imorgon? Hur kan du veta att han inte hoppar vidare och bränner krediter på nästa player? Osv osv

Detta handlar om att ni måste fatta hur targets funkar, ni lägger fokus på fel ställe, ni stirrar er blinda på kollegorna, jag fattar den psykologiska impulsen dock. Ni vill ha inflytande och bestämma och ha kontroll, släpp det tänket och fokusera på att dra in några kronor istället. Men fan ja tror jag ger upp nu, har försökt länge att upplysa om hur det funkar men det känns som att ni har lika svårt som targets att använda det som finns mellan öronen. God jul herrskapet!
2020-12-01, 17:26
Medlem
Citat:
Jag undrar var dessa hemska meddelanden från ops finns för jag ser inte dom ärligt talat. Visserligen skriver jag mycket mindre nu för tiden, konstigt nog så har intedetsomsynes stenkoll på mig ändå, vet inte riktigt hur det funkar men..

Sen i vilket fall, dom fortsätter för dom vill glida in i en ung våt fitta, det har undgått dig eller? Dom slutar skriva när pengarna är slut eller dom äntligen inser att den unga våta fittan inte existerar. Så vad hände i exemplet ovan då? Hur kan du veta att han inte skriver igen om en timme när du har loggat ut, eller imorgon? Hur kan du veta att han inte hoppar vidare och bränner krediter på nästa player? Osv osv

Detta handlar om att ni måste fatta hur targets funkar, ni lägger fokus på fel ställe, ni stirrar er blinda på kollegorna, jag fattar den psykologiska impulsen dock. Ni vill ha inflytande och bestämma och ha kontroll, släpp det tänket och fokusera på att dra in några kronor istället. Men fan ja tror jag ger upp nu, har försökt länge att upplysa om hur det funkar men det känns som att ni har lika svårt som targets att använda det som finns mellan öronen. God jul herrskapet!

Nej jag tror inte att alla targets gör det om det blir för mycket sånt som dom råkar på. Dom som är riktigt torsk på det absolut. Men det är andra targets som inte är det på samma sätt. Och dom tröttnar till slut. Sen vet jag inte om det har undgått dig, men alla players är ju inte unga våta fittor bara.
Jag har inte sett så här mycket konstiga urballade svar förut, utan dom flesta kommer från operatörer SEMC.
2020-12-01, 17:34
Medlem
Citat:
Nej jag tror inte att alla targets gör det om det blir för mycket sånt som dom råkar på. Dom som är riktigt torsk på det absolut. Men det är andra targets som inte är det på samma sätt. Och dom tröttnar till slut. Sen vet jag inte om det har undgått dig, men alla players är ju inte unga våta fittor bara.
Jag har inte sett så här mycket konstiga urballade svar förut, utan dom flesta kommer från operatörer SEMC.

Du har inte en susning om vad targets gör och inte gör. Du tror vanliga snubbar betalar 15 spänn för att skriva text på internet? Dom tröttnar när dom inte får till det, efter att ha försökt ett tag, eller när pengarna är slut hur många gånger måste jag skriva detta?

Och dom som är lite normala lägger ner för att dom omgående fattar att det inte står rätt till, det har inte med förolämpningar att göra, du kan skriva långt kort, bra ,dåligt ,whatever till dom. Om dom inte får tele eller mail adress så drar dom, punkt och sen slut.

Det är på det här viset, acceptera det nu. Det som ni kan lägga fokus på är att så fort det är kö så ska meddelanden iväg, för annars blir det inga svar alls. Hur detta kan undgå er förstår jag faktiskt inte, det är mer förbryllande än att det finns tagets som lägger flera hundra tusen på krediter.
2020-12-01, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Vart bor du då

vill knocka dig jävla 58

Håller med dig, kan inte 58an bara bli avstängd och aldrig mer få jobb inom denna bransch
2020-12-01, 18:11
Medlem
Citat:
Du har inte en susning om vad targets gör och inte gör. Du tror vanliga snubbar betalar 15 spänn för att skriva text på internet? Dom tröttnar när dom inte får till det, efter att ha försökt ett tag, eller när pengarna är slut hur många gånger måste jag skriva detta?

Och dom som är lite normala lägger ner för att dom omgående fattar att det inte står rätt till, det har inte med förolämpningar att göra, du kan skriva långt kort, bra ,dåligt ,whatever till dom. Om dom inte får tele eller mail adress så drar dom, punkt och sen slut.

Det är på det här viset, acceptera det nu. Det som ni kan lägga fokus på är att så fort det är kö så ska meddelanden iväg, för annars blir det inga svar alls. Hur detta kan undgå er förstår jag faktiskt inte, det är mer förbryllande än att det finns tagets som lägger flera hundra tusen på krediter.

Vad menar du med vanliga snubbar? Vad är en vanlig snubbe? Kan du förklara det för mig kanske, vad gör och vad gör inte en sån? Skulle vara väldigt intressant att veta.
2020-12-01, 20:37
Medlem
Citat:
Vad menar du med vanliga snubbar? Vad är en vanlig snubbe? Kan du förklara det för mig kanske, vad gör och vad gör inte en sån? Skulle vara väldigt intressant att veta.

De männen som chattar i månader och år är ju efterblivna, på ett eller annat sätt. Men det är klart att det är enklare att chatta om man slipper hålla på och tjafsa och förklara varför man inte kan gå på dejten som operxxx bokade. Vet inte hur länge du har jobbat, men det finns några som har pratat i flera år med samma profil, och som mer eller mindre skriver i vartenda meddelande att player är hemsk och att han har gått vidare. Men det har han ju inte.
2020-12-01, 20:56
Medlem
Suchkas avatar
Höll nog inte med gurkan så mycket när jag började för ca 2 år sedan, men allt han skriver är sant. Både om targets och om hur agents kan skriva. Alla är helt tanklösa. Svårt att tro, men så är det. Tänk själv att på en timme kan 1-5 agents skriva i helt olika stilar till 1 target, och många stannar i månader ändå. Och majoriteten av messen är verkligen bara olika stilar på att hålla med target, sexchat eller inte. Gick från att läsa loggen på varje mess till att läsa max 2-4 mess tillbaka. Nu räcker det att läsa sista meddelandet för att svara på majoriteten av meddelandena. Funkar även om några av cw:s slappaste agenter varit inne före än Ytterst få mess som kräver mycket mer än 20 sekunder. skriv>tab>enter. Upprepa och casha in...
2020-12-02, 00:08
Medlem
Haha. Denna tråd gör ju att man skiter pungkulorna av sig. Jag vet inte vilka som är mest störda, gubbarna eller vissa av er players. Nåväl, jag ska låta er sköta ert så sköter jag mitt. Alright?

NI. BEHÖVER. INTE. TÄNKA.
NI. BEHÖVER. SKRIVA.
MEDDELANDE. TVÅ ORD. KUK I FITTA. SVAMMEL. PRESS. ENTER. KLART.
2020-12-02, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
var bor du då???

Fattar du nu varför jag inte var i tråden på flera månader?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in