Citat:
Ursprungligen postat av
canoon
Nej jag tror inte att alla targets gör det om det blir för mycket sånt som dom råkar på. Dom som är riktigt torsk på det absolut. Men det är andra targets som inte är det på samma sätt. Och dom tröttnar till slut. Sen vet jag inte om det har undgått dig, men alla players är ju inte unga våta fittor bara.
Jag har inte sett så här mycket konstiga urballade svar förut, utan dom flesta kommer från operatörer SEMC.
Du har inte en susning om vad targets gör och inte gör. Du tror vanliga snubbar betalar 15 spänn för att skriva text på internet? Dom tröttnar när dom inte får till det, efter att ha försökt ett tag, eller när pengarna är slut hur många gånger måste jag skriva detta?
Och dom som är lite normala lägger ner för att dom omgående fattar att det inte står rätt till, det har inte med förolämpningar att göra, du kan skriva långt kort, bra ,dåligt ,whatever till dom. Om dom inte får tele eller mail adress så drar dom, punkt och sen slut.
Det är på det här viset, acceptera det nu. Det som ni kan lägga fokus på är att så fort det är kö så ska meddelanden iväg, för annars blir det inga svar alls. Hur detta kan undgå er förstår jag faktiskt inte, det är mer förbryllande än att det finns tagets som lägger flera hundra tusen på krediter.