Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-10-14, 00:29
  #289
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Jo så har det ju varit, från början gick det ju inte alls, och blev lätt kräkreflexer, men hon har både tyckt det varit roligt att öva och även just litat på att jag har koll på när jag skall dra mig undan vilket jag tror varit en förutsättning.

Nu tycker hon det är upphetsande att kunna ha mig hela vägen ned i halsen och jag njuter mycket av det, så en win-win.

Utan att vara lockad av det själv, så låter det som ett klockrent upplägg för just er.
Citera
2020-10-14, 12:26
  #290
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Utan att vara lockad av det själv, så låter det som ett klockrent upplägg för just er.

En sak som jag tycker är lite synd är att de flesta saker som är "svåra/jobbiga" är sådant som kvinnan behöver "lära sig", till exempel svälja sperma, ta den i rumpan eller som i tråd-topic ta den djupt i halsen. Jag är lycklig som har en kvinna som verkligen älskar dessa saker, men jag skulle ibland vilja att det fanns något jag kunde "träna" på.
Citera
2020-10-14, 13:14
  #291
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
En sak som jag tycker är lite synd är att de flesta saker som är "svåra/jobbiga" är sådant som kvinnan behöver "lära sig", till exempel svälja sperma, ta den i rumpan eller som i tråd-topic ta den djupt i halsen. Jag är lycklig som har en kvinna som verkligen älskar dessa saker, men jag skulle ibland vilja att det fanns något jag kunde "träna" på.

Frågan är ju om kvinnan tycker att det är svårt eller jobbigt ifall det är något hon själv tänder på och verkligen vill göra? Är det en kvinna som går all-in för att göra mannen nöjd, så borde den drivkraften räcka för att träningen ska vara motiverande?

Jag är en sån människa som inte gärna vill göra alltför stora ansträngningar om jag inte själv får ut något av det, men har heller inte så höga "förväntningar" på en partner. Jag finner mig i vad den andre är bekväm med, men det var längesen jag var i en relation, så jag kanske skulle tänka annorlunda idag?
Saker som inte lockar mig spontant, och som jag inte ser någon fördel med, är svårt att få mig att göra.

En sån tur att inte alla är såna
Citera
2020-10-14, 14:43
  #292
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Frågan är ju om kvinnan tycker att det är svårt eller jobbigt ifall det är något hon själv tänder på och verkligen vill göra?

I "mitt" fall så råkar hon tycka mycket om de sakerna, men jag menade egentligen mest generellt, att om till exempel en man+kvinna vill utföra analsex så behöver mannen bara tillhandahålla en hård kuk (plus ha lite koll/erfarenhet/lyhördhet), medan kvinnan behöver ha tränat på att fysiskt slappna av för att kunna ta emot och det är liksom bara hon som gör något som är/kan vara besvärligt. Sedan tycker min kvinna att det är otroligt skönt för henne så det är inget problem för just oss.


Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Är det en kvinna som går all-in för att göra mannen nöjd, så borde den drivkraften räcka för att träningen ska vara motiverande?


Mm, så är det nog, att det är en belöning att kunna göra något och att man uppskattar att skapa njutning åt den andra.


Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jag är en sån människa som inte gärna vill göra alltför stora ansträngningar om jag inte själv får ut något av det, men har heller inte så höga "förväntningar" på en partner. Jag finner mig i vad den andre är bekväm med, men det var längesen jag var i en relation, så jag kanske skulle tänka annorlunda idag?

Det är väl inte omöjligt att du skulle göra.
Citera
2020-11-02, 11:42
  #293
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjaflipp
Deep throat är äckligt och absurt. Inget annat.
Vänstermänniska?
Citera
2020-12-14, 22:50
  #294
Medlem
Man tränar ju när man väl suger kuk, men de inte så att vi sitter och slickar bananer på fritiden för att öva
Citera
2020-12-18, 06:38
  #295
Medlem
Träning ger färdighet. Frugan kunde inte alls det när vi träffades men envis som hon är och med mycket träning så är hon en mästarinna på the art of deep throating!
Citera
2020-12-20, 08:27
  #296
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lelaaki
Träning ger färdighet. Frugan kunde inte alls det när vi träffades men envis som hon är och med mycket träning så är hon en mästarinna på the art of deep throating!

Vänta lite. Har hon bara tränat på dig eller har hon tränat i smyg med sin yogalärare, bara för din skull?
Citera
2020-12-20, 13:40
  #297
Medlem
VisitByIncubuss avatar
Bästa ställningen för DT är att ha hennes huvud hängandes utanför sängen och händerna om halsen. Med lätt böjda knän går det enkelt att föra in kuken i munnen och vidare ner i halsen. Händerna runt halsen förhöjer lustkänslan av dominans och utsatthet samtidigt som man kan hålla huvudet i önskat läge.

Dock måste man som man vara väldigt lyhörd på hennes reaktioner för att inte riskera skada henne fysiskt eller psykiskt.

Jag föredrar långsamma, djupa och mjuka stötar då jag känner att det ger mig full kontroll över situationen och njutning för båda parter.
Citera
2020-12-20, 15:41
  #298
Medlem
Fingerfärdiga brudar är nog färre än de som kan svälja.
Citera
2020-12-21, 18:02
  #299
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Vänta lite. Har hon bara tränat på dig eller har hon tränat i smyg med sin yogalärare, bara för din skull?

Hon har tränat med mig, men inte med yogaläraren, däremot med hennes PT.
Citera
2020-12-25, 08:05
  #300
Medlem
Jag kan deepthroata. Tycker det är härligt att göra det. Ingen av mina tjejkompisar kan det. Kanske inte så vanligt!?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback