Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-08, 23:35
  #277
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickenbacker69
Det är väl kring medel, någonstans, ingen gigantisk FB-dase i alla fall. Själv har jag aningen större, har aldrig ägnat DT någon tanke, men så träffade jag en tjej som spontant gjorde det... Blev lite överraskad, men glad!


Är inte medelgrov något mindre än 15 cm?
Jag har för mig att för vårt land så ligger medel på omkring 11-13 cm i omkrets. Eller minns jag fel månntro?

Medelomkrets enligt RFSU ligger på omkring 10 cm.
Citera
2020-09-09, 10:07
  #278
Medlem
Rickenbacker69s avatar
Aha, jo, jag menade längden. Där ligger väl medel kring 14-15cm eller så, beroende på vilken undersökning man tittar på.
Citera
2020-09-09, 12:23
  #279
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickenbacker69
Aha, jo, jag menade längden. Där ligger väl medel kring 14-15cm eller så, beroende på vilken undersökning man tittar på.


Okej, då håller jag på ditt lag
Citera
2020-09-24, 11:22
  #280
Medlem
Highsounds avatar
Alla tjejer KAN, dom behöver bara lite övning och en kuk som inte är för grov.
Om du menar vilka tjejer som kan ta vilken kuk som hest hela vägen ner i halsen när som helst så är det ganska få, och dom går att dela in i 2 kategorier:
1. Tjejen utan kräkreflexer, bara tuta och kura.
2. Tjejen som tränat bort sina kräkreflexer och sugit mycket kuk, det här blir en bra avsugning eftersom att hon uppenbarligen tycker om att göra det!
Citera
2020-10-13, 23:36
  #281
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jag har för mig att för vårt land så ligger medel på omkring 11-13 cm i omkrets. Eller minns jag fel månntro?

Medelomkrets enligt RFSU ligger på omkring 10 cm.

10 cm, är inte medel mer än det? Vet ej alltså.
Citera
2020-10-13, 23:38
  #282
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
10 cm, är inte medel mer än det? Vet ej alltså.


Det var ett tag sen jag kollade detta, så törs inte säga säkert, men jag minns att jag sökte för att ha korrekt info.
Om RFSU har korrekt info törs jag inte säga, men jag utgick från att dom borde veta?
Citera
2020-10-13, 23:45
  #283
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Det var ett tag sen jag kollade detta, så törs inte säga säkert, men jag minns att jag sökte för att ha korrekt info.
Om RFSU har korrekt info törs jag inte säga, men jag utgick från att dom borde veta?

Det verkar stämma att RFSU säger det, om det är korrekt vågar jag inte gissa faktiskt:

https://www.rfsu.se/sex-och-relation...-normal-penis/


Vet inte heller om det är längden eller omkretsen som är "svårast" vid deep-throat?
Citera
2020-10-13, 23:47
  #284
Avstängd
12hoppihagens avatar
Hur många hänger sig åt det tuffa partytricket svärdslukning, inte många, men dom som gör det kan garanterat svälja vad som helst!
Citera
2020-10-13, 23:52
  #285
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Det verkar stämma att RFSU säger det, om det är korrekt vågar jag inte gissa faktiskt:

https://www.rfsu.se/sex-och-relation...-normal-penis/


Vet inte heller om det är längden eller omkretsen som är "svårast" vid deep-throat?


Jag iddes inte granska det hela på någon seriös nivå, jag litar på det dom säger.
Det jag vet, är att medelomkrets är mindre än vad många män tror, så jag vill gärna sprida det korrekta medelmåttet, då en del män har komplex för vad dom tror är en liten kuk, men egentligen är den alldeles medel/normal.

Ingen aning, har vansinnigt känsliga kräkreflexer, så jag har inte ens provat. Nog svårt att borsta tänderna längst in i munnen utan att kräkas. Så det är inget som lockar mig, och säger som jag säger om vin, att ska jag måsta lära mig att tycka om det, då är det inte för mig.
Citera
2020-10-14, 00:02
  #286
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Ingen aning, har vansinnigt känsliga kräkreflexer, så jag har inte ens provat. Nog svårt att borsta tänderna längst in i munnen utan att kräkas. Så det är inget som lockar mig, och säger som jag säger om vin, att ska jag måsta lära mig att tycka om det, då är det inte för mig.

Eftersom jag inte är den som behöver lära mig det så är det ju lätt att säga, men nog finns det mycket saker i livet som man behövt träna för att lära sig göra.

Jag har den fullaste respekt för att det är riktigt svårt, men just därför känns det oerhört fint när min kvinna tar mig hela vägen ner, det har tagit henne ett par års övning för att kunna göra.
Citera
2020-10-14, 00:11
  #287
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Eftersom jag inte är den som behöver lära mig det så är det ju lätt att säga, men nog finns det mycket saker i livet som man behövt träna för att lära sig göra.

Jag har den fullaste respekt för att det är riktigt svårt, men just därför känns det oerhört fint när min kvinna tar mig hela vägen ner, det har tagit henne ett par års övning för att kunna göra.


Jo, så är det. Men då ska man ha motivation och se att man har något att vinna på det, och jag ser inte det, så då är det inget som lockar mig. Vi är olika och tur är väl det

Låter bra att du verkligen uppskattar det, det kanske är nog motivation för just din kvinna?
Men jag kan tänka mig, att om man vill lära sig det, kanske det underlättar med en och samma man att träna med, för jag gissar att det krävs förtroende?
Citera
2020-10-14, 00:24
  #288
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Låter bra att du verkligen uppskattar det, det kanske är nog motivation för just din kvinna?
Men jag kan tänka mig, att om man vill lära sig det, kanske det underlättar med en och samma man att träna med, för jag gissar att det krävs förtroende?

Jo så har det ju varit, från början gick det ju inte alls, och blev lätt kräkreflexer, men hon har både tyckt det varit roligt att öva och även just litat på att jag har koll på när jag skall dra mig undan vilket jag tror varit en förutsättning.

Nu tycker hon det är upphetsande att kunna ha mig hela vägen ned i halsen och jag njuter mycket av det, så en win-win.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback