Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-08, 20:38
  #1
Medlem
Hur många av er tjejer här på fb kan ta deepthroat?
Hur mycket kan ni ta?
Har ni tränat på nått förutom kuk?
Citera
2011-07-08, 20:40
  #2
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Nu får du svar av 2 killar som utger sig att vara tjejer, 10 killar som pratar om hur grymma blowjobs dom fått och en handfull damer.

Jag kan tala för att min nuvarande försöker så gott hon kan och det är väl inga hejdundrande farter utan det slinker in då och då. Samma har hänt ovetandes ett par gånger med andra men inga direkta glupska varelser.
Citera
2011-07-08, 20:43
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nizzdra
Hur många av er tjejer här på fb kan ta deepthroat?
Hur mycket kan ni ta?
Har ni tränat på nått förutom kuk?

Oftast har jag inte haft något val
alla tjejer kan ta deep throat om killen vill att tjejen ska ta deep throat.

Dock kan jag inte ta den utan att få kväljningar och måste slita mig loss för att få luft mellanvarven.
Citera
2011-07-08, 20:46
  #4
Medlem
Bob Luntas avatar
Jag har träffat en och jag har 35+cm.
Citera
2011-07-08, 20:48
  #5
Medlem
Fettopappas avatar
Jag . Kan ta väldigt mycket faktiskt.
Skulle inte vilja påstå att jag har "tränat" utan det har kommit av sig själv.
Citera
2011-07-08, 20:48
  #6
Moderator
VitKallas avatar
Har inte tränat på nåt, och kan inte
Men vill kunna, så det är väl nästa mål. När jag har någon att träna på...
Citera
2011-07-08, 20:49
  #7
Avstängd
Träffat 2 som kan ta min, men den är inte direkt långt utan bara rak och grov. Böjda kukar är mycket lättare har jag förstått men under 12cm i omkrets kan dom vara lite "stickande".
Citera
2011-07-08, 20:50
  #8
Medlem
Fettopappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hondendar
alla tjejer kan ta deep throat om killen vill att tjejen ska ta deep throat.

Dessvärre inte sant.
Stora kukar och tjejer med stora halsmandlar och liknande kan ibland skapa problem. Så nej, inte alls alla tjejer som kan ta dt.
Citera
2011-07-08, 20:50
  #9
Medlem
Bones666s avatar
Alldeles för få?
Citera
2011-07-08, 20:54
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hondendar
Oftast har jag inte haft något val
alla tjejer kan ta deep throat om killen vill att tjejen ska ta deep throat.

Dock kan jag inte ta den utan att få kväljningar och måste slita mig loss för att få luft mellanvarven.

Spytt nån gång?
Citera
2011-07-08, 20:58
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nizzdra
Spytt nån gång?

Nej, oftast lyckas jag slita mig loss precis innan. Men det känns fan som att det är jävligt nära varje gång. Dom gångerna jag har tagit emot har varit i förhållande, så killarna har varit relativt snälla och låtit mig återhämta mig innan dom fortsatt.

men sen träffade jag ett one night stand för någon helg sen och han var då inte snäll. Då fick jag verkligen känna på vad en deep throat var. Det var liksom, ögonen tårades, jag fick kväljningar och vaje gång jag lyckades slita mig loss för att inte spy, så fick jag en sekund sen körde han ner kuken i halsen på mig igen. Han var våldsam!

Som tur var kom han jävligt fort så jag slapp spy på mitt one night stand!

Han tömde sig tom medan han hade kuken nere i halsen på mig! Det var fan brutalt. Aldrig varit med om det förut i alla fall. men det var sjukt upphetsande!
Citera
2011-07-08, 21:09
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hondendar
Nej, oftast lyckas jag slita mig loss precis innan. Men det känns fan som att det är jävligt nära varje gång. Dom gångerna jag har tagit emot har varit i förhållande, så killarna har varit relativt snälla och låtit mig återhämta mig innan dom fortsatt.

men sen träffade jag ett one night stand för någon helg sen och han var då inte snäll. Då fick jag verkligen känna på vad en deep throat var. Det var liksom, ögonen tårades, jag fick kväljningar och vaje gång jag lyckades slita mig loss för att inte spy, så fick jag en sekund sen körde han ner kuken i halsen på mig igen. Han var våldsam!

Som tur var kom han jävligt fort så jag slapp spy på mitt one night stand!

Han tömde sig tom medan han hade kuken nere i halsen på mig! Det var fan brutalt. Aldrig varit med om det förut i alla fall. men det var sjukt upphetsande!

lät rätt brutalt, hade han fått hålla på längre hade du inte haft nån hals kvar
vad är det mesta du tagit då?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback