Citat:
Ursprungligen postat av
HenryBendix
Jag har redan svarat på detta. Vilka ska lyftas fram enligt dig?
Nej, du har inte svarat, du har undvikit frågan. Är Ahmed, Carlqvist, Janouch och Matikainen bra personer?
Etnonationalister och traditionalister ska lyftas fram.
Citat:
Ursprungligen postat av
HenryBendix
Politik funkar inte så skriver du, och ändå så är det bara den nationella rörelsen som gång på gång tvättar sin byk offentligt. inga andra politiska partier och rörelser skriver ut allt om sig själva på öppna forum. Det finns många skäl till att er rörelse är skrattretande. Detta med det offentliga tvätteriet är ett av de främsta.
"Er" rörelse? Vilken rörelse tillhör du själv? Visst behöver inte byken tvättas offentligt alla gånger, men det är ju inte det du motsätter dig, utan att folk kritiserar din idol Tor, med sin fina frimurarinspirerade organisation.
Citat:
Ursprungligen postat av
HenryBendix
Tror du att dina radikala idéer är vägen till framgång eller handlar det om att du vill vara renlärig oavsett hur politiskt omöjligt det än är att nå framgång på det viset?
Ett svenskt Sverige är målet, det är innehållet i politiken, hur det sedan ska föras ut kan man diskutera. Börjar man i den änden att man tycker att det är en lysande idé att i sin rörelse släppa in en bög från Jemen, en judisk sexradikal, diverse korkade boomers och den ena pengasuktande bedragaren efter den andra så kan man ju gärna försöka övertyga sig själv om att det är vägen framåt, de flesta förstår att det inte är det.
Citat:
Ursprungligen postat av
HenryBendix
Det är frivilligt att betala och vill man inte så slipper man. Förslagsvis kan man ju kontakta Tor själv och fråga vart pengarna går, istället för att ta upp det på ett offentligt forum där alla era fiender läser det.
Det är frivilligt att betala inom Scientologikyrkan också.
Varför i helvete skulle jag vilja skydda Tor och mejla honom i stället för att skriva om saken här? Jag vill att personer som han försvinner ur rörelsen, att hans patetiska förening går omkull och jag vill varna andra för hans bondfångeri.
Citat:
Ursprungligen postat av
HenryBendix
De vinner fan så mycket mer än dina så kallade radikala krafter.
Vad har Tor och Nätverket uträttat? Nämn bara en konkret sak. De flesta skulle nog säga att det är meningslöst att ha ett omfattande nätverk om det inte har någon makt.
Citat:
Ursprungligen postat av
HenryBendix
Du vet mycket väl att han lyckats med betydligt mer än någon annan. Många av de som klagar och kastar skit på honom gör det för de är avundsjuka på honom.
Ytterligare ett påstående du inte kan backa upp. Vad har han lyckats med? Det enda folk möjligen kan vara avundsjuka på är Tors fysik. Han är i bra form för att vara 50 bast.
Citat:
Ursprungligen postat av
HenryBendix
Jag föreslår alltså att man först bevisar att det är uppenbart lurendrejeri innan man går ut och sågar någon längs med fotknölarna. Ta kontakt med Tor och fråga honom om saken.
Återigen har jag inget behov av att skydda Tor eller E4F. Du försvarar absurditeter och har förmodligen goda privata skäl för att göra det. Sverigevänner bör inte, under några omständigheter, betala 2 000 kr i månaden till en blufforganisation som drivs av en bedragare. Du tycker att det är rimligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
HenryBendix
Vilken general visar fienden alla sina svagheter? Läser inte era fiender här? Är du förståndshandikappad?
Ta det med någon som ser Luai Ahmed, Katerina Janouch, Ingrid Carlqvist, Lennart Matikainen och Tor Paulsson/Tobbe Larsson/Tor Änglasjö som sina allierade. Jag gör det inte. Det här handlar inte om in-fighting, det handlar om att bekämpa en fiende.