Citat:
Ursprungligen postat av
aribert
När man läser igenom tråden så framstår Tor som en farlig och icke pålitlig person och obehaglig person.
Det är inte bara hans fru som fått smaka på Tors nävar.
Tor har försökt kuppa både SD och det nu nedlagda ND.
Jag känner till att det finns rykten om Tor och Patrik men mig veterligen så finns det ingen polisanmälan eller dom om det.
Att män slåss på fyllan är inget nytt, de flesta män jag känner har någon gång hamnat i bråk under alkoholens inverkan men de flesta kommer över det lika snabbt, varför fortsätta älta det?
Men det finns 2 saker på en 16-års period, dvs misshandeln av sambon för 16 år sen som han blev straffad för och sen har vi bråket med Patrik? Utöver det verkar han sköta sig ganska bra, vad jag har sett.
Dessutom, när hände det här med Patrik? Känns inte det som något man borde ha kommit över vid det här laget?
Hur tänker du kring "kuppa sd"? Det finns många genom åren som kritiserat sd:s ledning, med all rätt om du frågar mig. Det här var i brytningen när partiet valde att gå en mer liberal väg och Tor stod för den mer radikala vägen. Att försöka göra en dålig sak bättre känns som en ganska sund sak att göra och idag ser vi tydligt var dom står och tyvärr är det inte många saker det gamla sd har gemensamt med det vi kan se idag.
Att han skulle ha kuppat nd är ju bara dumt, det var ju han och Vavra som startade det, varför skulle han kuppa sitt eget parti?