Citat:
Ursprungligen postat av
Ellenlivsvilja
Christian formulerar ju det hela enligt följande:
Någon kommentar kring det? Har du tagit del av handlingarna själv?
Jo det har jag.
För det första är Christian ingen att lita på. Han är en opålitlig liten skitunge som kan sticka vem som helst i ryggen utan att blinka för att få bli accepterad av SD och Riks. Han hade kunnat bli något lovande, men han valde vägen där han kan kasta vem som helst under bussen för småpengar. En vidrig liten sionistinsekt som borde sättas på plats rejält. Ju förr desto bättre.
För det andra skriver han att Tobbe varit gift innan. Det stämmer inte.
För det tredje omnämner han denne som ”partiledare”. Det var han inte heller. Han var partiorganisatör. Det är tydligt att han hispat ihop sin artikel i syfte att förtala och ingenting annat. Vad jag har förstått är han inte på god fot med vissa inom rörelsen eller NMR där han haft sin bakgrund och därför skriver han det han gör. Kolla hur han hängde ut Kasselstrand och AFS från att ha varit ett ansikte utåt för dem. Vidunder.
Det som framgår i utdraget om vårdnaden var att psykbruden hittade på detta för att få ensam vårdnad. Hon erkände att allt var påhitt och ljugerier, men att han sedan GAV henne ensam vårdnad för att slippa henne. Han förlorade alltså ingen vårdnad. Det står i domslutet. Enligt överenskommelse fick hon vårdnaden. Vad hade du själv gjort om du hamnat i klorna på en totalt jävla riksgalning som egentligen borde behandlas på psyket för troligtvis borderline eller någon annan störning?
En sådan kan man inte ha gemensam vårdnad med. Tro mig, jag vet. Det kommer förgöra en.