2020-12-22, 12:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil

Etnonationalister och traditionalister ska lyftas fram.

Du har alltså inga konkreta förslag?

Citat:
"Er" rörelse? Vilken rörelse tillhör du själv?

Ingen rörelse alls. Jag har tittat på ett klipp med Tor nu och han är verkligen inte särskilt imponerande. En massa terminologi som han inte kan bl a, och tycker mig även se att det sitter en massa lättlurade boomers i publiken. Kan nog stämma att han lurar av dem pengar samtidigt som han upplever sig själv som en messiasfigur.
Sekter finns det tydligen gott om i er rörelse.
Citera
2020-12-22, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenryBendix
Ingen rörelse alls. Jag har tittat på ett klipp med Tor nu och han är verkligen inte särskilt imponerande. En massa terminologi som han inte kan bl a, och tycker mig även se att det sitter en massa lättlurade boomers i publiken. Kan nog stämma att han lurar av dem pengar samtidigt som han upplever sig själv som en messiasfigur.
Sekter finns det tydligen gott om i er rörelse.

Jag respekterar din reträtt.
Citera
2020-12-22, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funkyflashman
Är det inte på Bauhaus i upplands-Väsby eller nått sånt?

Han jobbar väl för Skanska...
Citera
2020-12-22, 14:01
Avslutad
Citat:
Jag respekterar

Du har alltså inte några konkreta förslag på figurer som bör lyftas fram? Hatar du alla alltså? Eller inser du att dina radikala fraser bara är tomma tunnor som skramlar mer än de presterar?
Citera
2020-12-22, 14:32
Medlem
Hans försvarsvideo var ju intressant också då han slängde sig runt med att alla är "kommunister" som är svenskfientliga. Gör han så medvetet för att sänka nivån för sina mindre pålästa tittare? Paelestra media har ju helt slutat diskutera judisk makt. En avprenumeration direkt, de här avslöjandet fick en att se över saker lite så tack Nya Dagbladet! Till sist, vad är det för amatörer som man anställer för att göra webb-tv? Gubben på swebb-tv är ju duktig men herregud resten? Exakt24 och allt det heter. Vill man vara som systemet kan man ju ta in folk med lite talang och inte robotar. Riks är ju SD knutet men fyfan vad dåliga dem är!
Senast redigerad av vit-makt 2020-12-22 kl. 14:40.
Citera
2020-12-22, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenryBendix
Du har alltså inte några konkreta förslag på figurer som bör lyftas fram? Hatar du alla alltså? Eller inser du att dina radikala fraser bara är tomma tunnor som skramlar mer än de presterar?

Många konkreta förslag och jag har redan nämnt vilken kategori jag tycker bör lyftas fram. Är det topic för tråden? Nej.

Du hyllar en charlatan som Tor och anser att nationella ska bete sig som frimurare, så det är inte alltför svårt att leva med dina negativa omdömen.
Citera
2020-12-22, 15:08
Medlem
Tors son heter Richthoff i efternamn. Är mamman möjligen dotter till SD-profilen Roger Richthoff?
Senast redigerad av Amriswil 2020-12-22 kl. 15:14.
Citera
2020-12-22, 15:19
Medlem
Citat:
Tors son heter Richthoff i efternamn. Är mamman möjligen dotter till SD-profilen Roger Richthoff?

Sonen är gift med Rogers dotter.
Citera
2020-12-22, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrHemlig
Sonen är gift med Rogers dotter.

Rogers barn är 40+ så det stämmer icke.
Citera
2020-12-22, 15:21
Medlem
ariberts avatar
Citat:
Tors son heter Richthoff i efternamn. Är mamman möjligen dotter till SD-profilen Roger Richthoff? I så fall pratar vi infiltration på hög nivå...

Det börjar dra ihop sig. Roger Richthoff brukar få en hel del utrymme i Nya Tider. Har sett en del intervjuer med honom.

Det ryktas också om att Tors nätverk har kontakter på toppnivå inom SD. Om det är så är det mycket illa för SD.
Kanske det var därför Jimmie Åkesson nollställde alla SD-s talespersoner?
Citera
2020-12-22, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aribert
Det börjar dra ihop sig. Roger Richthoff brukar få en hel del utrymme i Nya Tider. Har sett en del intervjuer med honom.

Det ryktas också om att Tors nätverk har kontakter på toppnivå inom SD. Om det är så är det mycket illa för SD.
Kanske det var därför Jimmie Åkesson nollställde alla SD-s talespersoner?

Jag skämtade om infiltrationen just där, bör väl tilläggas. Tyckte mest det var lite komiskt att det verkar finnas förgreningar överallt (hur de nu mer exakt ser ut).
Citera
2020-12-22, 15:32
Medlem
ariberts avatar
Citat:
Jag skämtade om infiltrationen just där, bör väl tilläggas. Tyckte mest det var lite komiskt att det verkar finnas förgreningar överallt (hur de nu mer exakt ser ut).

Dock finns rykten om att Tor har kontakter inom riksdagsgruppen/högre tjänstemän inom SD. På kommunal nivå är det känt vilket resulterat i uteslutningar.

Hur som helst är det kul att borra i det här. Man vet inte var man hamnar när det gäller Tor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in