2020-12-21, 18:19
Medlem
TrotylHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funkyflashman
Är det inte på Bauhaus i upplands-Väsby eller nått sånt?

Någon som varit och köpt spik å skruv där nyligen och kan bekräfta?

Fast enligt ett tidigare inlägg i den här tråden ska Tor ha ett välbetalt jobb. Tror inte man tjänar sådär jättebra på Bauhaus.

Citat:
Ursprungligen postat av moggly
Spansk kör lastbil, L***s och M****n jobbade/jobbar som försäljare på ett försäkringsbolag. Kromann är väl pensionär vid det här laget, och Tomas harvar väl på min sin elfirma. Tror inte att några av dessa har några större belopp, utan det här lär de väl hålla på med på sin fritid. Tor Paulsson lär ha samlat på sig en heldel pengar under åren eftersom han har ett välbetalt jobb.

Anders Steen däremot, Paulssons styvpappa, drog sig inte för att tjäna pengar genom hålla på med bedrägeriverksamhet - även mot sina egna partikamrater. Men innan dess var det A-kassebedrägeri han höll på med.
Citera
2020-12-21, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Ja, jag vet inte riktigt hur kopplingen ser ut där, men det är mycket möjligt.

För de som inte känner till det är alltså Yvonne Lindholm partisekreterare och styrelsemedlem i Alternativ för Sverige och Sveahuset är det "tv-hus" som hon är med och driver (och är initiativtagare till) och där Samnytt och Exakt24 spelar in sina videos. Det skulle förvåna mig om inte E4F också spelar in sina klipp där.

Ingen högoddsare om man säger som så.
Citera
2020-12-21, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrotylHasse
I dessa kretsar leker man hemliga klubben å kör med alias.

Han heter så på riktigt. Faktum är att Omar F är något av en veteran i nationella rörelsen. Han har varit med sedan 1990-talet och är djupt ideologiskt kunnig. Har alltid verkat i det dolda. När Tor styrde Nationaldemokraterna plockade han in Omar i ND:s riksledningsgrupp. Anledningen till att han heter Omar är för att han har rätterna i Pakistan och Bangladesh.
Citera
2020-12-21, 18:56
Medlem
nordanvinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funkyflashman
Jag gick ur afs i somras. Men då var Marie Axelsson ahl kretsledare i sthlm. Enligt de som är med så är hon den som skickar ut mail. Jeffs mamma.

Gick i alla fall ut mejl i september där han, enligt mejlet, var ny tillträdd kretsansvarig.
Citera
2020-12-21, 18:57
Medlem
TrotylHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CWG
Han heter så på riktigt.

Kanske skulle börja med alias?
Citera
2020-12-21, 19:07
Medlem
Funkyflashmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordanvind
Gick i alla fall ut mejl i september där han, enligt mejlet, var ny tillträdd kretsansvarig.

Ja då är det efter min tid. Men Marie verkar sköta kommunikationen.
Citera
2020-12-21, 19:15
Medlem
Funkyflashmans avatar
Citat:
Någon som varit och köpt spik å skruv där nyligen och kan bekräfta?

Fast enligt ett tidigare inlägg i den här tråden ska Tor ha ett välbetalt jobb. Tror inte man tjänar sådär jättebra på Bauhaus.

Ja Tor har iaf råd med en ny Ford Mustang. https://biluppgifter.se/brukare/person/KrQQ1JKRrM?utm_source=merinfo&utm_medium=web&utm_c ampaign=owner&utm_term=person

I den nationalistiska rörelsen måste man ställa jobb i relevans till bidrag och Samhall. Det är nog välbetalt jämfört med övrigas inkomst. Tors son verkar försöka driva nått bemanningsbolag/arbetsförmedling som han driver med fd sd täby Pierre Lindström.

https://www.ratsit.se/5590634506-Sonnstahl_Consulting_AB
Citera
2020-12-21, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ledigtnamn46
Har hon sagt det?! Usch och fy vad vidrigt. Var och när? Vill kolla upp detta själv. Vilken fruktansvärt förnedrande sak att säga!

I nån sexkolumn. Ja, du får kolla upp detta själv om du vill. Hon är en pervers judinna.
Citera
2020-12-21, 22:47
Medlem
Citat:
Fast enligt ett tidigare inlägg i den här tråden ska Tor ha ett välbetalt jobb. T
Jag kollade vad hans senaste (2020) taxerade inkomst är: https://pasteboard.co/JG0skC4.png

Inkomstuppgiften behöver inte vara rättvisande. Han kan ju göra pengar vid sidan av på, ptja, låt oss kalla det guld- och platinamedlemskap.

"Slår du till nu, ja NU, så får du för ett Platinamedlemskap GRATIS rådgivning av Tor om var du ska investera dina pengar! Du får också, GRATIS, nåja halva priset, på självutvecklingssamtal med en fd dörrvakt. SÅ MISSA INTE DETTA TILLFÄLLET! Endast 2000 kronor i månaden! Du är väl inte svenskfientlig?"

En Mustang Fastback från 2019 gick för 455 500 kronor. Ett imponerande köp för någon med den månadslönen.
Senast redigerad av Judisk-Sheriff 2020-12-21 kl. 23:24.
Citera
2020-12-22, 00:00
Medlem
DouglasFeldmans avatar
Finns otvivelaktigt ganska mycket att säga om denna man. Jag kommer ihåg när han var med i ”Hannah” på TV3 och debatterade i början av 2000-talet och även om man inte var så gammal på den tiden så minns jag att man blev ganska imponerad och smått fascinerad av honom. Helt klart är han ju driftig men vad hans faktiska drivfjäder är förefaller mer oklart. Några djuplodande politiska analyser presenterar han ju inte direkt, och egentligen inte heller några konkreta lösningar på faktiska samhälleliga problem som Sverige står inför idag.

Efter misshandelsdomen 2004 kan jag på sätt och vis tycka att det är förståeligt att han vill verka mer i det dolda och inte vara ett ansikte utåt, men grejen är ju att han höll på likadant även före detta. Att han blev utsparkad ur SD för 20 år sedan hade ju sina skäl och det berodde på att han ägnade sig åt samma hemlighetsmakeri, nätverkande och grejande bakom kulisserna redan då.

Man frågar sig då vad det egentligen är som driver mannen? Jag har en känsla av att det egentligen inte har så mycket med politik att göra utan mer hans eget behov av att kontrollera, manipulera och och tillskansa sig makt för sina egna personliga syften. Hans åtrå att bli beundrad och dyrkad verkar inte känna några gränser.
Citera
2020-12-22, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DouglasFeldman
Finns otvivelaktigt ganska mycket att säga om denna man. Jag kommer ihåg när han var med i ”Hannah” på TV3 och debatterade i början av 2000-talet och även om man inte var så gammal på den tiden så minns jag att man blev ganska imponerad och smått fascinerad av honom. Helt klart är han ju driftig men vad hans faktiska drivfjäder är förefaller mer oklart. Några djuplodande politiska analyser presenterar han ju inte direkt, och egentligen inte heller några konkreta lösningar på faktiska samhälleliga problem som Sverige står inför idag.

Efter misshandelsdomen 2004 kan jag på sätt och vis tycka att det är förståeligt att han vill verka mer i det dolda och inte vara ett ansikte utåt, men grejen är ju att han höll på likadant även före detta. Att han blev utsparkad ur SD för 20 år sedan hade ju sina skäl och det berodde på att han ägnade sig åt samma hemlighetsmakeri, nätverkande och grejande bakom kulisserna redan då.

Man frågar sig då vad det egentligen är som driver mannen? Jag har en känsla av att det egentligen inte har så mycket med politik att göra utan mer hans eget behov av att kontrollera, manipulera och och tillskansa sig makt för sina egna personliga syften. Hans åtrå att bli beundrad och dyrkad verkar inte känna några gränser.

Lite kuriosa är att även Jonas De Geer blev inbjuden till att delta i just det avsnittet där Tor medverkade i Hannah. Jonas tackade dock nej då han upplevde formatet som rättegångsliknande där han skulle sitta på de åtalades bänk och ställas till svars av publiken och programledaren, vilket ju vi kan konstatera i efterhand blev just resultatet för Tor och de som ställde upp.
Citera
2020-12-22, 01:05
Medlem
Det är intressant att personer som Matikainen beskriver Nya Dagbladets artikel med hänvisningar till Expo. Lennart underströk ju, som om det vore något positivt, att Aschberg hade gett honom stämpeln godkänd: Lennart var ingen rasist enligt Aschberg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in