2020-12-21, 22:10
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 28dagar-senare
Brett Ludwig

Ja.

So what happened in Wisconsin?

Judge Ludwig denied the state’s claims that the campaign lacked standing. Instead, he gave the campaign the hearing they asked for — the opportunity to call witnesses and submit damning exhibits. Yet, when it got down to brass tacks, the morning of the hearing, it turned out there was no actual disagreement between the Trump team and Wisconsin officials about the pertinent facts of the case. The president’s counsel basically said: Never mind, we don’t need to present all our proof . . . we’ll just stipulate to all the relevant facts and argue legal principles.

In the end, after all the heated rhetoric, what did they tell the court the case was really about? Just three differences over the manner in which the election was administered — to all of which, as Ludwig pointed out, the campaign could have objected before the election if these matters had actually been of great moment.

https://www.nationalreview.com/2020/12/a-stunning-passage-from-the-latest-court-rejection-of-team-trump/amp/?__twitter_impression=true
2020-12-21, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Fast nu är det inte bara den rättmätiga Republikanske presidenten i USA (fram till 20:e Jan 2021) som vidhåller valfusket, utan majoriteten av alla världens folk inklusive minst halva Amerikanska folket.

Har du någon källa på det? Det låter lite epileptiskt för att citera vår trådsanning.
2020-12-21, 22:12
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Har du någon källa på det? Det låter lite epileptiskt för att citera vår trådsanning.
Det hade inte varit några trådar i ämnet världen över om så inte var fallet (jag påstår inte att valfusk inträffat, även om det är rimligt, jag påstår att majoriteten av världens folk som är medvetna om vad som hänt i USA även misstänker valfusk, hur litet eller obetydligt det än må vara). Men var och en måste göra sina egna kontinuerliga tester av läget. Jag kan inte övertyga någon här och tänker dessutom inte ens försöka.
2020-12-21, 22:17
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Ja.

So what happened in Wisconsin?

Judge Ludwig denied the state’s claims that the campaign lacked standing. Instead, he gave the campaign the hearing they asked for — the opportunity to call witnesses and submit damning exhibits. Yet, when it got down to brass tacks, the morning of the hearing, it turned out there was no actual disagreement between the Trump team and Wisconsin officials about the pertinent facts of the case. The president’s counsel basically said: Never mind, we don’t need to present all our proof . . . we’ll just stipulate to all the relevant facts and argue legal principles.

In the end, after all the heated rhetoric, what did they tell the court the case was really about? Just three differences over the manner in which the election was administered — to all of which, as Ludwig pointed out, the campaign could have objected before the election if these matters had actually been of great moment.

https://www.nationalreview.com/2020/12/a-stunning-passage-from-the-latest-court-rejection-of-team-trump/amp/?__twitter_impression=true

Nu vet jag inte vad som hände och varför, kanske en taktik för att säkerställa ett läge, men vi får se vad som händer i slutändan.

Jag tar bort den av den enda anledningen att det finns bättre filmer. Ingen orkar 25minuter med Rudy som säger samma sak.
Senast redigerad av 28dagar-senare 2020-12-21 kl. 22:30.
2020-12-21, 22:28
Medlem
siisters avatar
Citat:
Nu vet jag inte vad som hände och varför, kanske en taktik för att säkerställa ett läge, men vi får se vad som händer i slutändan.

Låt mig visa denna filmen med Rudy, https://www.youtube.com/watch?v=UUtmBrgIC9w&feature=youtu.be

Moreover, the error rate identified by Ramsland is not a measure of ballot counting errors. Ramsland did not have access to the paper ballots as part of his investigation, according to Jake Rollow, a spokesman for the Secretary of State’s office. Ramsland acknowledged that he was not referring to ballot tabulation errors, even though the purported benchmark he compared it to is "1 in 250,000 ballots."

Rather, Ramsland wrote, the error rate applies to the 15,676 "total lines or events" in Antrim’s tabulation logs. "Most of the errors were related to configuration errors that could result in overall tabulation error or adjudication," he wrote, without giving more detail or saying that they did result in such errors.

https://www.politifact.com/factchecks/2020/dec/16/donald-trump/trump-tweet-wrongly-suggests-there-were-defects-mi/
2020-12-21, 22:37
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Moreover, the error rate identified by Ramsland is not a measure of ballot counting errors. Ramsland did not have access to the paper ballots as part of his investigation, according to Jake Rollow, a spokesman for the Secretary of State’s office. Ramsland acknowledged that he was not referring to ballot tabulation errors, even though the purported benchmark he compared it to is "1 in 250,000 ballots."

Rather, Ramsland wrote, the error rate applies to the 15,676 "total lines or events" in Antrim’s tabulation logs. "Most of the errors were related to configuration errors that could result in overall tabulation error or adjudication," he wrote, without giving more detail or saying that they did result in such errors.

https://www.politifact.com/factchecks/2020/dec/16/donald-trump/trump-tweet-wrongly-suggests-there-were-defects-mi/

Det är humor på hög nivå, du hänvisar till politifacts och jag till GP, två olika fronter men åter till ämnet, ska man inte utreda valfusk och få fram sanningen, vem vill något annat?
Det kan väl inte vara så illa att den som fuskar inte vill att sanningen kommer fram?
2020-12-21, 22:48
Medlem
siisters avatar
Citat:
Det är humor på hög nivå, du hänvisar till politifacts och jag till GP, två olika fronter men åter till ämnet, ska man inte utreda valfusk och få fram sanningen, vem vill något annat?
Det kan väl inte vara så illa att den som fuskar inte vill att sanningen kommer fram?
6. The allowable election error rate established by the Federal Election Commission
guidelines is of 1 in 250,000 ballots (.0008%). We observed an error rate of 68.05%. This demonstrated a significant and fatal error in security and election integrity.
1. We reviewed the Tabulation logs in their entirety for 11/6/2020. The election logs for Antrim County consist of 15,676 total lines or events.

• Of the 15,676 there were a total of 10,667 critical errors/warnings or a
68.05% error rate.
• Most of the errors were related to configuration errors that could result in
overall tabulat
https://assets.documentcloud.org/documents/20423772/antrim-county-forensics-report.pdf

Här får du exakt samma information fast från Ramsland själv angående "68% ERROR Rate In Votes PROVES Intentional Fraud"
2020-12-21, 22:49
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Ja jo, där håller jag ju med dig.
Men för dom som de facto menar att det finns solklara bevis för omfattande valfusk och att Trump är Jesus så återstår ju bara alternativ 1 och 2.
Vi, och USAs rättsväsende, väntar fortfarande på att de där "solklara bevisen" ska dyka upp och eftersom de inte visat några tecken på att existera i verkligheten så vi helt enkelt söka andra förklaringar:
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
3. Trumps advokater är inkompetenta.

4. Det är bara för att lura folk på pengar.
Vilket passande nog också stämmer överens med precis allting vi hittills har sett:
https://time.com/5914377/donald-trump-no-evidence-fraud/
Citat:
Donald Trump And His Lawyers Are Making Sweeping Allegations of Voter Fraud In Public.
In Court, They Say No Such Thing

“Petitioners do not allege, and there is no evidence of, any fraud in connection with the challenged ballots.” The stipulation also says they don’t allege or have evidence of “misconduct” or “impropriety” in connection with the challenged ballots.
https://nymag.com/intelligencer/2019/06/republican-small-donors-easy-to-swindle-grifters.html
Citat:
Why Are Republican Small Donors So Easy to Swindle?
Senast redigerad av zergrush 2020-12-21 kl. 22:51.
2020-12-21, 22:57
Medlem
Citat:
Men det där är väl inte hennes?

Kanske inte, men fick träff på denna när jag sökte på Sidney Powells namn.

Jag kollade igenom namnlistan och såg att Donald J Trump är kärande.

Haha, 10 000 sidor har Trumpen skramlat ihop enbart på Wisconsin.

Trump v. The Wisconsin Elections Commission (2:20-cv-01785)
District Court, E.D. Wisconsin

https://www.courtlistener.com/docket/18710035/trump-v-the-wisconsin-elections-commission/
2020-12-21, 23:01
Medlem
28dagar-senares avatar
[quote=siister|74039581]
6. The allowable election error rate established by the Federal Election Commission
guidelines is of 1 in 250,000 ballots (.0008%). We observed an error rate of 68.05%. This demonstrated a significant and fatal error in security and election integrity.
1. We reviewed the Tabulation logs in their entirety for 11/6/2020. The election logs for Antrim County consist of 15,676 total lines or events.

• Of the 15,676 there were a total of 10,667 critical errors/warnings or a
68.05% error rate.
• Most of the errors were related to configuration errors that could result in
overall tabulat
https://assets.documentcloud.org/documents/20423772/antrim-county-forensics-report.pdf
Att skriva en rapport kan vem som helst göra, jag har gjort minst 10 It-securit-audits och det ni presenterar är bara nonsens.
2020-12-21, 23:03
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Kanske inte, men fick träff på denna när jag sökte på Sidney Powells namn.

Jag kollade igenom namnlistan och såg att Donald J Trump är kärande.

Haha, 10 000 sidor har Trumpen skramlat ihop enbart på Wisconsin.

Trump v. The Wisconsin Elections Commission (2:20-cv-01785)
District Court, E.D. Wisconsin

https://www.courtlistener.com/docket/18710035/trump-v-the-wisconsin-elections-commission/

Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Har du överhuvudtaget läst någon av hennes stämningar? Jag tvivlar faktiskt på att någon har läst en bråkdel av dokumenten som har publicerats. Du kan börja med den här stämningen.

Samtidigt som du försöker sätta dit någon för att inte ha läst Sidney Powells stämningar
2020-12-21, 23:06
Medlem
siisters avatar
Citat:
Att skriva en rapport kan vem som helst göra, jag har gjort minst 10 It-securit-audits och det ni presenterar är bara nonsens.

Så vad ville du ha sagt med videon? "Låt mig visa denna filmen med Rudy." Jag pratar om samma rapport som han gör

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in