2020-12-21, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stektkottbulle
Hej. Jag har min kompis konto inloggat på mitt ps4, då får jag tillgång till hans spel och så plus. Men, nu när jag får mitt ps5 (förhoppningvis imon) kommer han konto hänga med över till ps5? Eller måste man logga in igen eller har jag fortfarande tillgång till hans ps plus? Anledningen varför han inte bara kan komma och logga in är för hans familj är jövligt rädda för corona

Ja du måste logga in igen på PS5. Men då han redan är bekväm med att låta dig använda kontot borde han väl inte ha några problem att ge dig lösenordet så du kan logga in själv?
Citera
2020-12-21, 04:13
Medlem
Loveflowers avatar
Här även två till på väg från elgiganten står att de är i jönköping nu hoppas på leverans imorgon.
Citera
2020-12-21, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallfusion
Ja du måste logga in igen på PS5. Men då han redan är bekväm med att låta dig använda kontot borde han väl inte ha några problem att ge dig lösenordet så du kan logga in själv?

Han vill inte ge lösenordet över sms eller nåt sånt. Han har väl förmodligen samma på alla ställen
Citera
2020-12-21, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sektman
Haha, blev rätt så förvånad, var ju inställd på att få den i februari. De fick väl in dem tidigare än väntat. Trevlig julklapp 🙂
Ja, mäkta förvånad. Särskilt eftersom jag häromdagen fick ett mail om att varan är försenad. Vadå tänkte jag kommer den i maj då istället?! Så får man mail igår att den är postad

Är cyberpunk så boken som dem säger på ps5 eller vilket spel ska man ha?
Citera
2020-12-21, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Facemash
Ja, mäkta förvånad. Särskilt eftersom jag häromdagen fick ett mail om att varan är försenad. Vadå tänkte jag kommer den i maj då istället?! Så får man mail igår att den är postad

Är cyberpunk så boken som dem säger på ps5 eller vilket spel ska man ha?

Spelar Cyberpunk på mitt ps4 pro just nu, och tycker faktiskt att det funkar helt ok. Spelet kraschar då och då (kanske var 2-3 timme i snitt) och frameraten droppar ganska mycket när man kör bil och är där det är som flest npcs, i övrigt väldigt kul spel! Så det lär definitivt duga på ps5.
Citera
2020-12-21, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stektkottbulle
Han vill inte ge lösenordet över sms eller nåt sånt. Han har väl förmodligen samma på alla ställen

Då ändrar han lösenordet till något han kan dela med sig av till dig, som ni kan använda er av så länge ni delar konto.
Citera
2020-12-21, 14:11
Medlem
Citat:
Spelar Cyberpunk på mitt ps4 pro just nu, och tycker faktiskt att det funkar helt ok. Spelet kraschar då och då (kanske var 2-3 timme i snitt) och frameraten droppar ganska mycket när man kör bil och är där det är som flest npcs, i övrigt väldigt kul spel! Så det lär definitivt duga på ps5.
Står fortfarande som "packas" på min order, har inte plockats upp av postnord ännu. Hur är det med din orderstatus?

Mvh facemash
Citera
2020-12-21, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Facemash
Står fortfarande som "packas" på min order, har inte plockats upp av postnord ännu. Hur är det med din orderstatus?

Mvh facemash

Den stod som "postad" hos CDON redan igår, och registrerades även hos Postnord då. Den beräknas komma fram imorgon. Har de kanske fullt upp och kan inte skicka iväg alla på en gång?
Citera
2020-12-21, 16:08
Medlem
Citat:
Den stod som "postad" hos CDON redan igår, och registrerades även hos Postnord då. Den beräknas komma fram imorgon. Har de kanske fullt upp och kan inte skicka iväg alla på en gång?
Nu fick jag en uppdatering. Beräknas anlända imorgon. Sjukt Nice!
Citera
2020-12-21, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipsterSomFan
Förstår helt hypen kring konsolen och att man vill lägga vantarna på en så snart som möjligt. Hade en förbokning sedan ett år tillbaks och efter vad man läste lät det som att det skulle dröja fram till sommaren innan man fick ett exemplar. Övervägde t.o.m att köpa ett via tradera och avboka, dock fick jag ett mail häromdagen att min beställning fanns för upphämtning på webhallen.

Men nu med facit i hand efter att ha testat konsolen och spelat igenom två spel (Miles morales & Demons Souls) så undrar jag för mig själv varför jag egentligen kände sådan "stress" att jag MÅSTE ha en konsoll, för nu finns det egentligen inget särskilt att göra ändå eftersom det kommer dröja tills det finns ett helt bibliotek med schyssta titlar att spela. Summa summarum, ha is i magen!

Håller med dig fullt ut, förbokade min på sophallen i juni 2020, (Den lär man ju aldrig se med tanke på sophallens hantering av förhandsbokningen) men hade sån jäkla tur och fick tag på en från Elgiganten under deras "extrasläpp", men som du säger, nu när man haft konsolen ett tag så känner man lite.. "aha var det inte roligare än så här..." varför var man så hypad för egentligen. Visst den är supersnabb osv, men tycker hoppet mellan förra generationerna kändes "större" eller vad man ska säga.

Visst, om några år kommer man nog sitta där med öppen mun och garva åt förra generationens grafik får vi hoppas.
Citera
2020-12-21, 18:31
Medlem
Adebisi_Emcitys avatar
Köpte en på Blocket idag, oöppnad Discversion med kvitto för 8000:- Det kändes ok för att kunna överraska min son på julafton och själv få spela lite. Speciellt då vi inte kan resa till varken min eller min frus familj denna jul!
Citera
2020-12-21, 19:23
Medlem
Fangfaces avatar
Måste varit många leveranser idag. 50+ nya annonser på Tradera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in