2020-12-21, 19:43
Medlem
Brazillionaires avatar
När vissa inte ens kan få tag i en enda PS5 så har denna lirare inte mindre än fem stycken PS5: https://www.youtube.com/watch?v=ifAm3Vp0JnU&feature=emb_title&ab_channel=l oadingreadyrun
Citera
2020-12-21, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Håller med dig fullt ut, förbokade min på sophallen i juni 2020, (Den lär man ju aldrig se med tanke på sophallens hantering av förhandsbokningen) men hade sån jäkla tur och fick tag på en från Elgiganten under deras "extrasläpp", men som du säger, nu när man haft konsolen ett tag så känner man lite.. "aha var det inte roligare än så här..." varför var man så hypad för egentligen. Visst den är supersnabb osv, men tycker hoppet mellan förra generationerna kändes "större" eller vad man ska säga.

Visst, om några år kommer man nog sitta där med öppen mun och garva åt förra generationens grafik får vi hoppas.

Folk har helt enkelt gått på ett fult säljknep och de som lider av det är vi som ville köpa en fin present...
Citera
2020-12-22, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brazillionaire
När vissa inte ens kan få tag i en enda PS5 så har denna lirare inte mindre än fem stycken PS5: https://www.youtube.com/watch?v=ifAm3Vp0JnU&feature=emb_title&ab_channel=l oadingreadyrun
Haha så jävla kul
Citera
2020-12-22, 09:31
Medlem
varför går det inte att få tag på en PS5? Är inte så hemma i den här världen men skulle köpa den till min son i julklapp. Fick nöja mig med PS4, är det mycket sämre?
Citera
2020-12-22, 09:34
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martina0000
varför går det inte att få tag på en PS5? Är inte så hemma i den här världen men skulle köpa den till min son i julklapp. Fick nöja mig med PS4, är det mycket sämre?

Hur gammal är din son?
Citera
2020-12-22, 09:36
Medlem
guderis avatar
Citat:
Om din son är inne i den världen kommer han förmodligen inte bli särskilt nöjd tyvärr.
Citera
2020-12-22, 10:33
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:

Tänk att få ett TV-spel i julklapp och inse att det är föråldrat. Vilken besvikelse.
Lite som när jag var i en TV-spelsbutik för ett par år sedan och det äldre paret framför mig köpte ett två år gammalt FIFA till sitt barnbarn i julklapp. Vilken besvikelse det måste ha varit.
Citera
2020-12-22, 10:45
Medlem
von-Utfalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Behöver ingen adapter bara köra en annan kabel, samma kabelstandard som till PS4, Xbox One X m.m den som ser ut som en 8 i ena änden.

Äntligen fått tag i en konsol från Kanada för strax över 6200, räknar inte med frakt och dylikt. Vilken voltkraft ska den 8-formade kabeln ha eller spelar det ingen roll?
Citera
2020-12-22, 10:46
Medlem
TrueCs avatar
Citat:

Beror helt på ålder! Är det polare, skola osv inblandat så är det bättre med ps5, ps4 kommer vara ”för gammalt” om ett eller två år för att få tag i nya spel till. Men är det åldern där det inte måste vara det senaste spelet så är det lugnt. Skulle säga att under 9-10 är det bara att köra på ps4, över 10-11 (åldern beror lite på umgänget också) är det nog bättre med ett presentkort till ett ps5 när det är inne i butik igen.
Citera
2020-12-22, 11:45
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von-Utfall
Äntligen fått tag i en konsol från Kanada för strax över 6200, räknar inte med frakt och dylikt. Vilken voltkraft ska den 8-formade kabeln ha eller spelar det ingen roll?

Spelar ingen till, PSUn i konsolen ska hantera 110-230v.
Citera
2020-12-22, 12:10
Medlem
Priestcheeses avatar
Ingen som sitter på lite info om vad som händer på MM? De är helt knäpptysta sedan 5 Nov. På kundservice ger de olika svar på när man får sin konsol allt från december till maj/juni. De har ingen aning om leverans eller något sånt. Svarar inte på facebook, messenger eller på mail.

Börjar bli konspiratprisk och tror att dom tabbat sig rejällt vid inköp eller så är de på väg mot att lägga ner sin verksamhet i Sverige.
Citera
2020-12-22, 15:26
Medlem
Jackdawcrests avatar
Citat:
Playstation 4 är en 10 år gammal maskin, det är som att komma hem med en iPhone 3 när ungen önskat sig en iPhone 12.

Retunera skiten och vänta ett par månader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in